Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef Ordinair het volgende:
Hehe..Ik ken je niet, raar heh.. Zonder een fobo.
Al die meisjes waren er toch altijd al. Tenminste ik heb geen nieuwe gezien.
Haha, is goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoor![]()
Nope, Start en Dichte enz. ook niet. Heb nog nooit behoefte gehad om te gaan stappen eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef Ordinair het volgende:
Nog nooit in de Wabu? Ik zal zo zeggen, in de Wabu zit je het lekkerst maar soms kan het niet evenaren aan de Start.
Leen, jij hier?!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoor![]()
Thijsjequote:
Ik kom hier niet zo vaak.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Thijsje![]()
maar je gaat me toch niet vertellen dat je dat nu pas door hebt![]()
Stond je rond half één bij de Bruna?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Nog niemand een oud roestig wit busje in Urk gezien?
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Stond je rond half één bij de Bruna?
Zoja, dan heb ik je gezien
Op Urk leef je onder een vergrootglasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Samen met m'n broertje vandaag
!
Dieper ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef Ordinair het volgende:
Emmeloord is een nog erger gat dan Urk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |