Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nice
welk project? waar ging het over?
goed bedacht zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Poerkie het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Commerciele multimedia. We moesten een cd-rom maken ter promotie van kinderfeestjes in het stripmuseum. Alleen wij hadden ook gedacht aan de cd-hoes. Hiervoor hebben we een hoes gemaakt waar de cd in kan, en ook nog een deel waar een draaischijf in zit. Op de voorkant krijg je daardoor verschillende teksten in een tekstballon als je aan de schijf draait.
Maar ook de cd-rom zelf was conceptueel het beste, vond de leraar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben echt een teringlijer.
Propedeuse makkelijk binnen handbereik, verslaap ik me vanochtend bij de herkansing Marketing.
Kan mezelf wel wat aandoen, grr.
quote:
Je bent er in 15 minuten met de bus, lijn 11 of lijn 15.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Ik reis ook al 2 jaar heen en weer van Assen naar Groningen. De aansluiting van treinen en bussen is prima over het algemeen. Er gaan 3 treinen in 't uur voor mij. Om elk uur: .57 .18 (Intercity) en .37quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:08 schreef Coolcat het volgende:
Hier aankomend hanze studentje...Hoe zit het met verbinding van het station naar zernike?? Handig om een fiets op station te dumpen?? Hoe vaak wordt dat ding daar dan gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |