Zeer zeker mee eensquote:
Ben je de burgemeester van Den Haag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:46 schreef zwelgje81 het volgende:
Den Haag ook erg lelijk hoor al zeg ik het zelf
je zit of in het verkeerde topic of je bent nog nooit buiten je eigen stad geweest en blèrt wat hier om te blèrrenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:46 schreef existenz het volgende:
Den Bosch en Breda, net zo hopeloze reden als de gaydanaar en de bossche josti. Nutteloze wannabee voetbaltopics dit![]()
Zowel Den Bosch als Breda zijn best leuke steden qua binnenstad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:46 schreef existenz het volgende:
Den Bosch en Breda, net zo hopeloze reden als de gaydanaar en de bossche josti. Nutteloze wannabee voetbaltopics dit![]()
Heerlen is ook niet veel beter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:33 schreef Mjam het volgende:
Kerkrade. Heel verdrietig.
En daarmee kan het topic weer gesloten worden. Lelijker dan Hengelo ('t is nog altijd een dorpquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef requiem4adream het volgende:
Post hier volgens jou de lelijkste binnenstad van Nederland...
Ik nomineer Hengelo
[afbeelding]
Den Bosch wordt net geroemd om de binnenstad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Zowel Den Bosch als Breda zijn best leuke steden qua binnenstad.
Kan er wel degelijk erger bedenken (Rotterdam, Roosendaal, Eindhoven is ook niet alles)
Nee, ik commentarieer op de afkomst en dan de eentonige nergens opslaande antwoorden van de 2 josti's. De Tilburgse binnenstad is inderdaad niet alles, maar lelijk is die allang niet meer en blijkbaar zijn ze er zelf de afgelopen jaren niet meer geweest ....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef oowmaah het volgende:
[..]
je zit of in het verkeerde topic of je bent nog nooit buiten je eigen stad geweest en blèrt wat hier om te blèrren
Zeg ik ergens dat die van Den Bosch kut is? Nee, begrijpend lezen heet zoiets.. Ik trek een vergelijking tussen hun josti reacties met als enige ondergrond voetbal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef oowmaah het volgende:
[..]
Den Bosch wordt net geroemd om de binnenstad.
Die gast heeft gewoon de klok horen luiden maar weet niet eens wat een klepel is
Het is intens lelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:21 schreef Conflict het volgende:
De binnenstad van Eindhoven zit juist heel mooi in elkaar! En volgens mij hebben ze daar de boel ooit plat gegooid, dus oude pandjes zie je er weinig.
Maar nu heeft Eindhoven wel een leuk centrum. Het is een van de grote steden van Nederland en dat zie je ook. Ik vind Eindhoven geweldigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is intens lelijk.
En dat platgooien is maar een deel van de verklaring. Eindhoven is ontstaan uit een aantal dorpen dat aan elkaar gegroeid is. Een echt centrum is er daarom eigenlijk nooit geweest.
Open er maar eentje. Maak je dan wel ff een leuke OP?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef Conflict het volgende:
Nee maar eigenlijk vind ik het gewoon een van de tofste steden van Nederland, is er al zo'n topic?![]()
Klopt Hengelo is redelijk kut.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef requiem4adream het volgende:
Post hier volgens jou de lelijkste binnenstad van Nederland...
Ik nomineer Hengelo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Open er maar eentje. Maak je dan wel ff een leuke OP?![]()
Dat is een mooie zandbak momenteel,quote:
Mjah, kan je wat voor zeggen. Nijmegen is tijdens een vergissingsbombardement verwoest. Het Waagplein (als dat zo heet) is nog gezellig qua aanzien. Voor de rest is het een mideleeuws stratenplan met na-oorlogse bebouwing. Dat is nog altijd beter dan ge-upgrade dorpen die ineens een binnenstad (quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Knoekie het volgende:
Ik kies voor Nijmegen,
We wisten niet of we nou echt in het centrum waren
Ja, ik weet het. maar gezellig is het daar zeker niet, leek net 1 lange brede weg. En verder liep er ook geen mens. Ben er ook niet zo lang geweest. Die Koopgoot heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:12 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mjah, kan je wat voor zeggen. Nijmegen is tijdens een vergissingsbombardement verwoest. Het Waagplein (als dat zo heet) is nog gezellig qua aanzien. Voor de rest is het een mideleeuws stratenplan met na-oorlogse bebouwing. Dat is nog altijd beter dan ge-upgrade dorpen die ineens een binnenstad () hebben.
Nijmegen heeft overigens ook een soort nep-koopgoot.
Zo grijs, zo somber, zo blokkerig, ja.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:35 schreef Knoekie het volgende:
Trouwens bij de Koopgoot zijn die trappen echt kut gemaakt
Ik hoor echt iedereen daaroverquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja
Je ziet ook écht iedereen kloten, met van die debiel grote stappen
Tja, vlak na de oorlog waren ze niet zo van de gezelligheid... Er moest gebouwd worden en snel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:33 schreef Knoekie het volgende:
Mja, het bombardement op Rotterdam kun je wel als excuus gebruiken voor het grijs en sombere. Maar ze hadden het gewoon anders moeten opbouwen. Ik heb niet echt het gevoel van gezeligheid, maar mischien moet je ook wel van modern houden. Winkelen vind ik daarom ook niet zo leuk in Rotterdam, alleen maar grote zaken.
Ja Lelystad heeft echt geleden tijdens de oorlogquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het lijkt wel alsof Lelystad nog steeds aan het revalideren is van WO II.
De gehele binnenstad is één supergroot betonblok en overal waar gebouwd kan worden, wordt gebouwd. Edoch kan ik al die hoogbouw wel waarderen.
Een illustratie ter verduidelijking:
[afbeelding]
Anders neem je het even serieus op.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja Lelystad heeft echt geleden tijdens de oorlog
Dittoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus op.
Lelystad heeft een veel mooier station dan Almere.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:12 schreef Markster het volgende:
lelystad is lelijk.
Hmm vind ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Lelystad heeft een veel mooier station dan Almere.
Hoe kun je dat standaardstationnetje van Alimere nou mooi vinden? Hier is het tenminste geheel gemaakt van glas.quote:
Ja dat is waar, maar ik vind de bushaltes enzo onder het station wel dope gedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe kun je dat standaardstationnetje van Alimere nou mooi vinden? Hier is het tenminste geheel gemaakt van glas.
Ja, als het regent blijf je tenminste droog.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik vind de bushaltes enzo onder het station wel dope gedaan
Correctquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, als het regent blijf je tenminste droog.![]()
Klopt maar dat heeft ook een simpele beredenering. Door de stand van de trappen kunnen auto's erop en eraf rijden. Denk aan ambulances, brandweer etc bij noodgevallen. Daar is het voor gedaanquote:
Goedzo.. Hengelo de gezelligste!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef NeedeRadicals het volgende:
Zo lelijk is Hengelo niet..
het is nogal een verschil of je er in de zomer of in de winter komt.
In de zomer is het er gezellig toeven met de vele terrasjes.
Ook Tilburg,Breda,Den Bosch en Eindhoven vind ik niet echt lelijk..
Mijn nominatie gaat dan ook 100% naar pauperstad Almelooooo
Nijmegenaren genoeg hierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:12 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mjah, kan je wat voor zeggen. Nijmegen is tijdens een vergissingsbombardement verwoest. Het Waagplein (als dat zo heet) is nog gezellig qua aanzien. Voor de rest is het een mideleeuws stratenplan met na-oorlogse bebouwing. Dat is nog altijd beter dan ge-upgrade dorpen die ineens een binnenstad () hebben.
Nijmegen heeft overigens ook een soort nep-koopgoot. Maarreh, zijn er geen Nijmegenaren of Fok! ? Of ik Fok! te rechts voor deze aartslinkse stad aan de Waal?
Die ranzige quasi-moderne jaren vijftigmeuk?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:59 schreef k_man het volgende:
Rotterdam is juist erg mooi. Prachtige architectuur.
Ik krijg idd het idee dat je sinds de jaren 50 niet meer in de stad geweest bent.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die ranzige quasi-moderne jaren vijftigmeuk?
Nadat de Duitsers het hart eruit gebombardeerd hadden, deden we het zelf nog eens dunnetjes over door z'n ziel weg te bulldozeren mén. Platgooien en opnieuw beginnen. Volgens vooroorlogs ontwerp.
Lelystad is bagger idd. Wie gaat er dan ook wonenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
Lelystad
Qua architectuur is Assen ook niet geweldigMaar wel compleet
Met stip op een!!!quote:
Dus lelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef 2biergraag het volgende:
Hengelo met zijn plein is niet lelijk, het is slechts een dom ontwerp. Het neemt de terraswaardigheid weg.
Tis allemaal de schuld van de duitsersquote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef Arjan het volgende:
[..]
Dus lelijkEn niet alleen dat plein. Gewoon de hele binnenstad (of wat daarvoor moet dorgaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |