Dat lijkt me veel beter werken ja...Ik bedoel, als je als vrouw de hele dag zo'n ding in je schede hebt...lijkt me ook niet echt prettig (of wel, maar dan wordt het zo natquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je trekt 'm snel over je hoofd en roept keihard 'boeeeeeeeeeeeeeee'
nope, je kan 'm dragen tijdens bepaalde gelegenheden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:48 schreef SHE het volgende:
Super initiatief...alleen dit zou je dan dag en nacht moeten dragen?
Wel kicke hoor, van die kleine weerhaakjes aan de binnenkant..en eigenlijk zou je de gedwongen daad dan ook van een luid en duister 'muhahahahaha' moeten voorzien.
Misschien ook wel een idee ipv de reguliere pikstraf voor manlief...ik denk dat deze boodschap ook wel over zou komen ^_^
Ik dig het !
quote:When should I wear it?
Should you have to travel long distances alone, on a train, working late, going out on a date with someone you don’t know too well, going to clubs, or in any situation that you might not feel comfortable or even just not sure.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Does this mean I cannot have sex with my husband or partner?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Leuk, altijd met zo'n ding in je kut lopen...zal je vriend blij mee zijn als je hem een keer vergeet uit te doen
Elke dag hoeft toch ook niet. het is meer voor situaties waarbij je een verhoogde kans zou lopen, zoals laat 's avonds. Je kan dat ding bij wijze van spreken indoen als je de disco uitloopt en weer uit doen als je thuis ben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
Goed idee
Maar lijkt me niet prettig elke dag in hebben
quote:Won't I forget the device is in?
You could, but the empty applicator should remind you!
quote:What about date rape?
Very good question!! If you are out on a date you can either insert the device before going out, or if during the date you are uncomfortable about your date partner, excuse yourself to the bathroom and insert the device. For the first time there is now incriminating evidence, it will no longer be your word against his!
quote:Won't the rapist kill me?
Sadly, many women have been killed over time, as nobody can guarantee the outcome of any rape! However, the huge plus-factor is that the discomfort and pain is such, that the rapist would be disabled temporarily, (much worse than a kick in the groin that self-defence instructors teach women!) giving you time to get away and get help.
quote:Will it cause permanent damage to the rapist?
No, not if he gets professional help without delay
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
En als je op de disco een superleuk vent ontmoet en je vergeet dat ding eruit te halen? (bespaar me het gelul dat vrouwen pas na de 2e afspraakje sex willen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Elke dag hoeft toch ook niet. het is meer voor situaties waarbij je een verhoogde kans zou lopen, zoals laat 's avonds. Je kan dat ding bij wijze van spreken indoen als je de disco uitloopt en weer uit doen als je thuis ben.
Ik bedoel je kan zelf wel inschatten of je zo'n ding naar je werk moet dragen, maar bij de meeste vrouwen zal dat toch niet het geval zijn...
Idd dat vond ik ook al.. Mischien dat ie met een afstandbediening controleerbaar is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
![]()
lijkt me toch gevaarlijk bij raar indoen, verschuive cq uithalen![]()
Ik denk dat je dan wel even uitgeschakeld bent als man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Clourhide het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net: stel dat je verkracht wordt, en die man steekt hem in dat anti-verkracht condoom en voelt plots hoe half zijn vel eraf scheurt door die weerhaken, heb je dan als vrouw niet extra veel kans dat hij zijn woede op een andere manier op jou botviert?![]()
Er niet meer om vragen bijvoorbeeld??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Verkrachtingen en dergelijke kan je wel op meer manieren stoppen dan alleen zo'n condoom.
Is it possible for a rapist to see if a woman is wearing RAPEX?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Mr.Natural het volgende:
Nadeel is dat het voor de verkrachter niet veel moeite om dat ding eruit te halen neem ik aan, als ie het (vantevoren) merkt tenminste
ja of hij rent al huilend met zn armen wild in de rond zwaaiend wegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Clourhide het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net: stel dat je verkracht wordt, en die man steekt hem in dat anti-verkracht condoom en voelt plots hoe half zijn vel eraf scheurt door die weerhaken, heb je dan als vrouw niet extra veel kans dat hij zijn woede op een andere manier op jou botviert?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er niet meer om vragen bijvoorbeeld??
Huh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Degene die je wil verkrachten zit vaak in een roes. Zorg dat hij uit die roes komt en je bent ervan af. Kom vooral niet onzeker over en gedraag je normaal.
Mwah, ik weet niet. Als je in een roes van pijn zit, dan kan je vaak juist heel agressief worden toch, ook al ben je geweldig aan het bloeden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel even uitgeschakeld bent als man.
wtfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Degene die je wil verkrachten zit vaak in een roes. Zorg dat hij uit die roes komt en je bent ervan af. Kom vooral niet onzeker over en gedraag je normaal.
zorg dat hij uit die roes komt??? oftewel, gebruik je psychologische vrouwelijke begaafdheid om hem om te praten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Aaaah, en het eerste wat artsen altijd zeggen is: "Vertel eens wat er is gebeurd."quote:Will it cause permanent damage to the rapist?
No, not if he gets professional help without delay
Zo zag ik het ook voor me.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
wtf!
"Hey meneer de verkrachter!! Doe eens even niet!!!"
"Oh kut, deed ik het weerSorry, ik zat in een roes
"
We hebben een bandquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Aaaah, en het eerste wat artsen altijd zeggen is: "Vertel eens wat er is gebeurd.".
Gewoon praten over dingen die hem afschrikken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
zorg dat hij uit die roes komt??? oftewel, gebruik je psychologische vrouwelijke begaafdheid om hem om te praten?![]()
En als 'ie nou zegt: "Boeiend!! Ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon praten over dingen die hem afschrikken.
als jij zegt : "IK HEB AIDS GVD" dan zal hij vast wel kijken van :"
![]()
", voor jou tijd om te vluchten
.
Om vervolgens door de politie opgepakt te worden voor doodsbedreiging. Want dat recht heeft hij nou eenmaal in Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
![]()
.
Ik denk dat wanneer je een ziek genoege geest heb om dit te doen deze dingen weinig invloed op zo'n persoon zullen hebben. Maar je kan het altijd proberen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |