Dat lijkt me veel beter werken ja...Ik bedoel, als je als vrouw de hele dag zo'n ding in je schede hebt...lijkt me ook niet echt prettig (of wel, maar dan wordt het zo natquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je trekt 'm snel over je hoofd en roept keihard 'boeeeeeeeeeeeeeee'
nope, je kan 'm dragen tijdens bepaalde gelegenheden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:48 schreef SHE het volgende:
Super initiatief...alleen dit zou je dan dag en nacht moeten dragen?
Wel kicke hoor, van die kleine weerhaakjes aan de binnenkant..en eigenlijk zou je de gedwongen daad dan ook van een luid en duister 'muhahahahaha' moeten voorzien.
Misschien ook wel een idee ipv de reguliere pikstraf voor manlief...ik denk dat deze boodschap ook wel over zou komen ^_^
Ik dig het !
quote:When should I wear it?
Should you have to travel long distances alone, on a train, working late, going out on a date with someone you don’t know too well, going to clubs, or in any situation that you might not feel comfortable or even just not sure.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Does this mean I cannot have sex with my husband or partner?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Leuk, altijd met zo'n ding in je kut lopen...zal je vriend blij mee zijn als je hem een keer vergeet uit te doen
Elke dag hoeft toch ook niet. het is meer voor situaties waarbij je een verhoogde kans zou lopen, zoals laat 's avonds. Je kan dat ding bij wijze van spreken indoen als je de disco uitloopt en weer uit doen als je thuis ben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
Goed idee
Maar lijkt me niet prettig elke dag in hebben
quote:Won't I forget the device is in?
You could, but the empty applicator should remind you!
quote:What about date rape?
Very good question!! If you are out on a date you can either insert the device before going out, or if during the date you are uncomfortable about your date partner, excuse yourself to the bathroom and insert the device. For the first time there is now incriminating evidence, it will no longer be your word against his!
quote:Won't the rapist kill me?
Sadly, many women have been killed over time, as nobody can guarantee the outcome of any rape! However, the huge plus-factor is that the discomfort and pain is such, that the rapist would be disabled temporarily, (much worse than a kick in the groin that self-defence instructors teach women!) giving you time to get away and get help.
quote:Will it cause permanent damage to the rapist?
No, not if he gets professional help without delay
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
En als je op de disco een superleuk vent ontmoet en je vergeet dat ding eruit te halen? (bespaar me het gelul dat vrouwen pas na de 2e afspraakje sex willen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Elke dag hoeft toch ook niet. het is meer voor situaties waarbij je een verhoogde kans zou lopen, zoals laat 's avonds. Je kan dat ding bij wijze van spreken indoen als je de disco uitloopt en weer uit doen als je thuis ben.
Ik bedoel je kan zelf wel inschatten of je zo'n ding naar je werk moet dragen, maar bij de meeste vrouwen zal dat toch niet het geval zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |