Idd dat vond ik ook al.. Mischien dat ie met een afstandbediening controleerbaar is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
![]()
lijkt me toch gevaarlijk bij raar indoen, verschuive cq uithalen![]()
Ik denk dat je dan wel even uitgeschakeld bent als man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Clourhide het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net: stel dat je verkracht wordt, en die man steekt hem in dat anti-verkracht condoom en voelt plots hoe half zijn vel eraf scheurt door die weerhaken, heb je dan als vrouw niet extra veel kans dat hij zijn woede op een andere manier op jou botviert?![]()
Er niet meer om vragen bijvoorbeeld??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Verkrachtingen en dergelijke kan je wel op meer manieren stoppen dan alleen zo'n condoom.
Is it possible for a rapist to see if a woman is wearing RAPEX?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Mr.Natural het volgende:
Nadeel is dat het voor de verkrachter niet veel moeite om dat ding eruit te halen neem ik aan, als ie het (vantevoren) merkt tenminste
ja of hij rent al huilend met zn armen wild in de rond zwaaiend wegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Clourhide het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net: stel dat je verkracht wordt, en die man steekt hem in dat anti-verkracht condoom en voelt plots hoe half zijn vel eraf scheurt door die weerhaken, heb je dan als vrouw niet extra veel kans dat hij zijn woede op een andere manier op jou botviert?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er niet meer om vragen bijvoorbeeld??
Huh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Degene die je wil verkrachten zit vaak in een roes. Zorg dat hij uit die roes komt en je bent ervan af. Kom vooral niet onzeker over en gedraag je normaal.
Mwah, ik weet niet. Als je in een roes van pijn zit, dan kan je vaak juist heel agressief worden toch, ook al ben je geweldig aan het bloeden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel even uitgeschakeld bent als man.
wtfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Degene die je wil verkrachten zit vaak in een roes. Zorg dat hij uit die roes komt en je bent ervan af. Kom vooral niet onzeker over en gedraag je normaal.
zorg dat hij uit die roes komt??? oftewel, gebruik je psychologische vrouwelijke begaafdheid om hem om te praten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.
Aaaah, en het eerste wat artsen altijd zeggen is: "Vertel eens wat er is gebeurd."quote:Will it cause permanent damage to the rapist?
No, not if he gets professional help without delay
Zo zag ik het ook voor me.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
wtf!
"Hey meneer de verkrachter!! Doe eens even niet!!!"
"Oh kut, deed ik het weerSorry, ik zat in een roes
"
We hebben een bandquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Aaaah, en het eerste wat artsen altijd zeggen is: "Vertel eens wat er is gebeurd.".
Gewoon praten over dingen die hem afschrikken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
zorg dat hij uit die roes komt??? oftewel, gebruik je psychologische vrouwelijke begaafdheid om hem om te praten?![]()
En als 'ie nou zegt: "Boeiend!! Ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon praten over dingen die hem afschrikken.
als jij zegt : "IK HEB AIDS GVD" dan zal hij vast wel kijken van :"
![]()
", voor jou tijd om te vluchten
.
Om vervolgens door de politie opgepakt te worden voor doodsbedreiging. Want dat recht heeft hij nou eenmaal in Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
![]()
.
Ik denk dat wanneer je een ziek genoege geest heb om dit te doen deze dingen weinig invloed op zo'n persoon zullen hebben. Maar je kan het altijd proberen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |