abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39155181

Hilversum is een stad van ongeveer 83.000 inwoners in het zuid-oosten van Noord-Holland. Het is de grootste stad van het Gooi en bekend om het mediapark, waar bijna alle omroepen gevestigd zijn, en het gemeentehuis, die gemaakt is door de architect Dudok.

De naam Hilversum moet worden verklaard als "Heem tussen de heuvels", hoewel een volksverhaal het anders wil: dat gaat over de boer die zijn dochter Hille "voor de som" zou hebben vergokt.

Historie
Hilversum behoort tot de oudst bewoonde gebieden van Nederland, er is zelfs in de prehistorische tijd sprake van Hilversumcultuur. Er wonen al mensen sinds 1800 voor Christus. In de zeventiende eeuw kwamen veel Amsterdammers in Hilversum wonen, door de aanleg van een spoorlijn. Door de spoorweg kwamen er rijke families wonen in Hilversum, waaronder de familie Brenninkmeijer (eigenaren van winkelketen C&A). Na de spoorweg groeide Hilversum snel uit tot een textielstad.

Gemeentehuis van architect Dudok

1900-1970
In de twintigste eeuw begon Hilversum een belangrijke radiostad te worden met het NSF: Nederlandse Seintoestellen Fabriek. Daar begonnen de eerste experimentele radiouitzendingen. De naam van winkelcentrum Seinhorst is daar nog een overblijfsel van. Toen de televisie opkwam, gingen de radio-omroepen televisie maken, en vanzelfsprekend gebeurde dat ook in Hilversum. Vroeger waren alle omroepen verspreid over Hilversum, maar tegenwoordig zitten de meeste omroepen bij elkaar in het Mediapark of op de 's-Gravelandseweg. De mediaindustrie is momenteel de grootste werkgelegenheidssector in Hilversum.

1970-1990
In de jaren zeventig had Hilversum meer dan 100.000 inwoners. Inmiddels is het inwoneraantal flink gekrimpt naar 83.000. Dit heeft meerdere redenen gehad. Zo heeft Hilversum grote infrastructurele problemen. Veel gemeentebesturen wijzigden elke vier jaar de wegeninrichting van de stad. Hilversum heeft éénrichtingswegen, ringwegen, centrumringen en vele anderen projecten gekend om het verkeer beter toegankelijk te maken. Het spoor dat dwars door de stad loopt zorgt ook voor veel oponthoud. Ook heeft de NS in de jaren tachtig het intercitystation in Hilversum weggehaald. Deze zal waarschijnlijk rond 2008 of 2009 terugkeren. Ook trok veel industrie en werkgelegenheid weg uit de stad. Daarnaast zijn er demografische redenen: zo wonen er momenteel minder mensen per gezin in een huis, waardoor er meer huizen nodig zijn in de stad.

Mediapark

Politiek
Recente ontwikkelingen zijn onder andere het nieuw gekozen bestuur in maart van dit jaar. Het college wordt ondersteund door de fracties PvdA, CDA, SP en D66. De burgemeester van Hilversum is Ernst Bakker van D66. Vier jaar geleden is in het mediapark in Hilversum de politicus Pim Fortuyn vermoord. In 1993 begon de partij Leefbaar Hilversum als eerste Leefbaar-partij. Deze partij heeft vele andere steden geïnspireerd en een landelijke beweging voortgebracht.

Voorzieningen
Voor veel Hilversummers wordt de stad nog steeds 'het dorp' genoemd. De stad heeft nooit stadsrechten gekregen. Het centrum in Hilversum bestaat voornamelijk uit het Hilvertshof, de Kerkstraat en de Groest. Het uitgaansleven vindt vooral plaats in de cafés op en rond de Groest (Flater, Rendez-Vous, de Doelen, Musk, Le Journal) en in enkele discotheken en clubs (Gooiland, Tagrijn, Baccara). De stad heeft een vliegveld Hilversum, en een ziekenhuis Hilversum. Op het gebied van hoger onderwijs bevinden onder andere het ROC Gooi- en Vechtstreek, de Media-academie en de Hogeschool van de Kunsten zich in Hilversum. De grootste middelbare scholen zijn het A. Roland Holst College, Comenius College, Gemeentelijk Gymnasium en Alberthink Thym College. Hilversum heeft drie treinstations: Hilversum, Hilversum Sportpark (met het ROC) en Hilversum Noord (met het Mediapark). Vier of tweemaal per uur gaat er een trein naar Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Schiphol en Leiden. Daarnaast rijden er Connexxion-bussen in Hilversum.

Hilversumse Meent
Een stuk Hilversum ligt geheel buiten de stad als een soort eiland in de gemeente Bussum. Deze wijk heet de Hilversumse Meent. Boeren uit Hilversum lieten vroeger daar hun vee grazen. Rond het jaar 1975 zijn er huizen gebouwd in het gebied. Er wonen ongeveer 4300 mensen in de wijk.

Als je meer/nieuwe info hebt, reply dan! En dat er maar een levende discussie over deze stad mag plaatsvinden

[ Bericht 2% gewijzigd door Athlon_2o0o op 23-06-2006 17:49:51 ]
pi_39177540
De plaatsen in 't Gooi zijn niet zulke stormloop topics zo te zien
ik ben sowieso da bomb
pi_39177701
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:

Voor veel Hilversummers wordt de stad nog steeds 'het dorp' genoemd. De stad heeft nooit stadsrechten gekregen.
Een dorp dus
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:57:38 #4
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_39194488
Niks bijzonders hoor, dat Hilversum
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_39194552
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:57 schreef Buttercup het volgende:
Niks bijzonders hoor, dat Hilversum
Wel gezellig stappen . (naar het schijnt)
X
X
X
pi_39255976
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

Zaterdag nog geweest .
slettebak [@] gmail.com
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 01:12:47 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39272591
Gare 1richtingswegen (inkopmodus on )
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:20:31 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_39272702
Geen tvp hoor, echt niet .

De Tagrijn is overigens gesloten op het moment (ik zag het in de OP staan) als het goed is zal de Tagrijn op een andere locatie tijdelijk zijn deuren openen, maar voorlopig niet meer op de Koninginneweg. Mocht er iemand naartoe willen ofzo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_39277918
quote:

[..]

Nou, qua cafés beetje weinig keus vind ik.

Oh en het is trouwens wel een stad. Stadsrechten gaan daar niet meer over Den Haag heeft ook geen stadsrechten.
pi_39278012
Import-Hilversummer hier
Ik woon er sinds begin februari, en ik vind het hardstikke gezellig

Zeker nu het weer wat beter wordt zijn de terrasjes leuk en ik kwam er laatst achter hoe heel erg dicht bij de heide je hier eigenlijk zit
Wat ik ook leuk vindt is de markt en de kleine tokootjes, waar ik weg kom (Kampen) is dat toch wat anders
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:27:05 #11
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_39278542
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Import-Hilversummer hier
Ik woon er sinds begin februari, en ik vind het hardstikke gezellig

Zeker nu het weer wat beter wordt zijn de terrasjes leuk en ik kwam er laatst achter hoe heel erg dicht bij de heide je hier eigenlijk zit
Wat ik ook leuk vindt is de markt en de kleine tokootjes, waar ik weg kom (Kampen) is dat toch wat anders
Dus allemaal gelukt met je kamert?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_39278879
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Dus allemaal gelukt met je kamert?
Jup er kwam nog een kamer vrij in het huis waar m'n vriend ook woont en nu m'n studie in Groningen er bijna opzit ben ik echt full-time inwoonster geworden
pi_39297818
Dat Hilversum nog zo hoog staat op die Elsevier ranking (Beste gemeente van Nederland) Et is idd een prima dorp, mooie omgeving eromheen, genoeg facliteiten enzo, maar de bereikbaarheid is vrij kut... Voordat je in het centrum bent heb je 3x een rondje in de file gereden... En dan moet je er daarna ook weer uit...

Dat Hilversum in de top 50 staat lijkt me vrij terecht, maar 5de??
ik ben sowieso da bomb
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:10:54 #14
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_39301092
Hier een hilversummer gare binnenstad hebben we toch, je kan nergens komen in een auto
ff wachten nog
pi_39305021

Export-Hilversummer hier, soms nog heimwee maar genoeg bezoekjes.

Hilversum is qua wegen een ramp inderdaad! Ik ben blij dat ik er meestal met de trein heen ga, en al helemaal dat het volgend jaar een intercity-station wordt. Het verschil is zo groot als ik kijk naar Meppel. Ik dacht altijd dat het heel normaal was zoals het Hilversumse wegennet in elkaar steekt, maar het is absoluut belachelijk. Hier ben je van de snelweg binnen 5 minuten in het centrum. Dat hoef je in Hilversum niet te proberen.

Het zat er al een tijd lang aan te komen toch dat de Tagrijn zou sluiten? Op zich vind ik Hilversum voor uitgaan wel aardig, maar ik had het er laatst nog over dat de plek waar je heen moet telkens verschuift. Tenzij je de mazzel hebt om bij een specifieke doelgroep te horen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 23:38:44 #16
80791 crew  Paul
pi_39305129
Ik was een keer verdwaald in hilversum zulks een jungle
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:40:36 #17
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_39305216
We hebben voor een stad van 80000 inwoners wel een beroerd zwembad trouwens

(en ik zwem daar 4 keer per week )
ff wachten nog
pi_39305441
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:40 schreef Game_Error het volgende:
We hebben voor een stad van 80000 inwoners wel een beroerd zwembad trouwens

(en ik zwem daar 4 keer per week )
Je kunt beter naar Laren fietsen. Is de verbouwing in Bussum trouwens al af? (Daar ben ik al twee jaar niet geweest ofzo, dus de kans is wel groot). Dat beloofde ook mooi te worden.
pi_39305784
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Je kunt beter naar Laren fietsen. Is de verbouwing in Bussum trouwens al af? (Daar ben ik al twee jaar niet geweest ofzo, dus de kans is wel groot). Dat beloofde ook mooi te worden.
Hoe ver fietsen is dat eigenlijk, Laren?
Ik begin er 3 juli bij de ABN-Amro, als vakantiebaan, en was van plan elke dag op de fiets heen en weer te racen is dat een beetje te doen?
pi_39310466
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik begin er 3 juli bij de ABN-Amro, als vakantiebaan, en was van plan elke dag op de fiets heen en weer te racen is dat een beetje te doen?
Dat gaat prima. Het ligt er een beetje aan waar je woont, maar vanaf het Den Uylplein (rotonde) is het tot aan Laren ongeveer 2 km. Daarna moet je nog het centrum in, ik denk nog 1 km erbij vanaf daar. De gemiddelde Hilversummer zal er denk ik 5 km vandaan wonen.

Op de heenweg gaat de weg wat omhoog (Laren ligt hoger dan Hilversum), niet ontzettend uitputtend, maar als je 's middags terug fietst hoef je haast niet te trappen.
pi_39312806
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik was een keer verdwaald in hilversum zulks een jungle
Ja, iedereen verdwaalt er met de auto
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:25:31 #22
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_39313000
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:42 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dat gaat prima. Het ligt er een beetje aan waar je woont, maar vanaf het Den Uylplein (rotonde) is het tot aan Laren ongeveer 2 km. Daarna moet je nog het centrum in, ik denk nog 1 km erbij vanaf daar. De gemiddelde Hilversummer zal er denk ik 5 km vandaan wonen.

Op de heenweg gaat de weg wat omhoog (Laren ligt hoger dan Hilversum), niet ontzettend uitputtend, maar als je 's middags terug fietst hoef je haast niet te trappen.
Schoed voor de conditie
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:24:09 #23
122866 Loeri
Loeri Sloeri!
pi_39314715
quote:

[..]

Grapjas

Ik woon nu in Utrecht, maar ouders en vriendinnen nog allemaal in het Gooi dus ben nog regelmatig in Hilversum te vinden.
Toch wel mijn stadje
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:12:22 #24
14746 k_i_m
pi_39316418
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Als ik een beetje doortrap (mijn ouders wonen in Laeren) ben ik er in een kwartiertje. Als je normaal fietst is het een minuut of 20, tenzij je vanaf de Diependaalse Laan moet komen .
In my life
Why do I smile
pi_39381650
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als ik een beetje doortrap (mijn ouders wonen in Laeren) ben ik er in een kwartiertje. Als je normaal fietst is het een minuut of 20, tenzij je vanaf de Diependaalse Laan moet komen .
Vanaf de Kerkelanden is het nog verder
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:57:50 #26
14746 k_i_m
pi_39388948
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Vanaf de Kerkelanden is het nog verder
Vanaf Kerkelanden is alles ver .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:16:18 #27
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_39389567
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Kerkelanden? Wat is dat?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_39390003
Dat is een wijk in het zuidwesten van Hilversum hehe
pi_39390710
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Behalve de tandarts.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:26:57 #30
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_39391826
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat is een wijk in het zuidwesten van Hilversum hehe
Honger?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_39392299
Ik woon sinds 3,5 jaar niet meer in Hilversum maar in een mooi dorpje 15 km verderop. Ik werk er nog wel en rijd dus 3x per week die kant op. Het enige wat ik mis waar ik nu woon zijn de keuzes aan winkels en sportverenigingen.
Gewoond:
  • Kamerlingh Onnesweg
  • Kometenstraat
  • Liebergerweg
  • Floris Vosstraat
  • Erasmuslaan

• pi_39395038
    Wat is dat mooie dorpje dan? Diemen?
    pi_39396940
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:

pi_39397876
    Ik woon al mijn hele in en om Hilversum. Wil er echt niet weg. Is gewoon een prima kruizing tussen een stad en een dorp. Lekker dicht bij Loosdrecht waar het zomers heerlijk vertoeven is op het water. Fijne winkels op (voor mij) 5 minuten loopafstand. En wat betreft het verkeer... tja, als niet bekende in Hilversum is het een drama, maar meestal weet ik mijn weg wel te vinden en dan valt het meestal wel mee. Zelfs in de spits ben ik binnen 10 minuten Hilversum wel uit. Hierboven zei iemand dat je vanaf de snelweg niet binnen 5 minuten in de binnenstad bent, maar dat ben ik niet met je eens. Vanaf de A27 ben ik toch echt binnen 5 minuten bij mijn huis hoor (behalve in de spits dus, dan is het 10 minuten). De A2 en A1 bijvoorbeeld liggen gewoon niet recht aan Hilversum vast, dus dan is het logisch.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 18:00:56 #35
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_39398228
    quote:
    Nope
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_39401779
    quote:
    Je bent warm
    pi_39458297
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat een tip =P
      vrijdag 8 september 2006 @ 14:46:37 #38
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_41617020
    kick.

saaie boel in dit topic. Net als de plaats zelf een uitzondering daargelaten. Niet dat het er niet goed wonen/werken is daar. Lekker centraal.
    pi_41624603
    quote:
    Hilversum heeft geen stadsrechten, vandaar Hilverdorp
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_41625626
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 18:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Hilversum heeft geen stadsrechten, vandaar Hilverdorp
    Den Haag ook niet
    pi_45336342
    *Flink schopje*

Ik woon al mijn hele leven in Hillywood en het bevalt me prima! Zelfs zo prima dat ik er geen problemen mee zou hebben om er mijn hele leven te blijven, dit tot grote verbazing van mijn vrienden

*Precies tussen het centrum en de natuur in woont*
    Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
    Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
    pi_45336359
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 10:09 schreef gathering_storm het volgende:
    *Flink schopje*

Ik woon al mijn hele leven in Hillywood en het bevalt me prima! Zelfs zo prima dat ik er geen problemen mee zou hebben om er mijn hele leven te blijven, dit tot grote verbazing van mijn vrienden

*Precies tussen het centrum en de natuur in woont*
    Het verkeer in Hilversum staat altijd vast!! Alles wordt / is 1 richtringsverkeer geworden en ze passen het maandelijks weer aan.. Volgens mij is Hilversum zelfs een chapter 13 gemeente.

Maar goed.. Doe mij maar de plaats daar ergens in de buurt
    pi_45336691
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het verkeer in Hilversum staat altijd vast!! Alles wordt / is 1 richtringsverkeer geworden en ze passen het maandelijks weer aan.. Volgens mij is Hilversum zelfs een chapter 13 gemeente.

Maar goed.. Doe mij maar de plaats daar ergens in de buurt
    Dat is waar, qua verkeer kan het op een hoop plaatsen veel beter. Op sommige momenten ben ik blij dat ik geen auto heb. Maar toch: Dudok de Hoorneboeg Nog meer dudok
    pi_45336925
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 10:40 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Dat is waar, qua verkeer kan het op een hoop plaatsen veel beter. Op sommige momenten ben ik blij dat ik geen auto heb. Maar toch: Dudok de Hoorneboeg Nog meer dudok
    Dudok architectuur is mooi...
    De prachtige jaren 30 wijken zijn prachtig duhh
    Als je geen zin hebt om naar A'dam te gaan zou je bij wijze van uitzondering kunnen stappen in H'sum
    pi_45337004
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 11:00 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dudok architectuur is mooi...
    De prachtige jaren 30 wijken zijn prachtig duhh
    Als je geen zin hebt om naar A'dam te gaan zou je bij wijze van uitzondering kunnen stappen in H'sum
    Ik doe het niet vaak, maar het naar huis kunnen kruipen is wel een goeie reden om het vaker te doen
    pi_45407461
    Daarbij is MUSK toch een leuke en mooie uitgaansgelegenheid! In combinatie met kruipend naar huis is de conclusie voor mij simpel
      dinsdag 16 januari 2007 @ 16:03:58 #47
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_45408438
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 11:04 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Ik doe het niet vaak, maar het naar huis kunnen kruipen is wel een goeie reden om het vaker te doen
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_45413959
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef dark80 het volgende:
    Daarbij is MUSK toch een leuke en mooie uitgaansgelegenheid! In combinatie met kruipend naar huis is de conclusie voor mij simpel
    I second that
    pi_45414290
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:54 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

I second that
    Dus Stormie, gaan we gaan een Gooische meet inregelen?
    pi_45414499
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef draaijer het volgende:

[..]

Heh, ik ken nog wel wat Hilversumse FOK!kers, dus wie weet heeft het potentie
      dinsdag 16 januari 2007 @ 21:05:19 #51
    14746 k_i_m
    pi_45418696
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef dark80 het volgende:
    Jammer dat zo ongeveer tienduizend andere mensen dat ook vinden op vrijdagavond .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 16 januari 2007 @ 21:37:34 #52
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_45419939
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:08 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Heh, ik ken nog wel wat Hilversumse FOK!kers, dus wie weet heeft het potentie
    Oh ohh
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jammer dat zo ongeveer tienduizend andere mensen dat ook vinden op vrijdagavond .
    Precies
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_45426570
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat alleen de Trompenberg zich tot 't Gooi mag rekenen he?
    ik ben sowieso da bomb
      woensdag 17 januari 2007 @ 11:08:50 #54
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_45431354
    ja een gooimeet doen
    ff wachten nog
    pi_45482798
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 01:27 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat alleen de Trompenberg zich tot 't Gooi mag rekenen he?
    Pas op nou.

Blaricum is de place 2 be
    pi_45486109
    Ik ben ook een Hilversummer, woon er al 23 jaar( ben 23) en het bevalt me prima.
    Eigenlijk zie ik mezelf ook niet echt snel ergens anders wonen
    Hilversum heeft `iets` waardoor je er gewoon niet snel wegkomt.

Aan de ene kant het grauwe, bijna russisch aandoende aspect van Hilversum, tot de mooie groene lanen met een heerlijk schijnend zomerzonnetje.
    En dan lekker naar de kruising groest/kerkstraat om op een terras te zitten met een biertje

Tagrijn gaat btw over een kleine 2 weken gesloopt worden.
    pi_45486726
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Twin1983 het volgende:
    Ik ben ook een Hilversummer, woon er al 23 jaar( ben 23) en het bevalt me prima.

Aan de ene kant het grauwe, bijna russisch aandoende aspect van Hilversum, tot de mooie groene lanen met een heerlijk schijnend zomerzonnetje.
    En dan lekker naar de kruising groest/kerkstraat om op een terras te zitten met een biertje

Tagrijn gaat btw over een kleine 2 weken gesloopt worden.
    ?? Gaan ze de TAG slopen?!? Wow, daar liggen zelfs mijn roots
    pi_45486958
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

?? Gaan ze de TAG slopen?!? Wow, daar liggen zelfs mijn roots
    Ja... Ze zouden eerst tijdelijk in het KRO-gebouw gaan zitten, maar dat gaat niet door. Er is nog wel het plan om onder de vlag van de Tag wat concertjes te organiseren geloof ik. Maar de goede oude Tagrijn wordt gesloopt en er komt een grote concertzaal onder een andere naam te staan
    pi_45487007
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Ja... Ze zouden eerst tijdelijk in het KRO-gebouw gaan zitten, maar dat gaat niet door. Er is nog wel het plan om onder de vlag van de Tag wat concertjes te organiseren geloof ik. Maar de goede oude Tagrijn wordt gesloopt en er komt een grote concertzaal onder een andere naam te staan
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Twin1983 het volgende:
    Idem. Ik sta ingeschreven voor regio Utrecht maar wil eigenlijk helemaal niet weg
    pi_45488411
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Je kan nooit meer het gevoel ontwikkelen van de Tagrijn geniet. Ik ben er al heeeeel lang niet meer geweest.
    Vroeger met ik nog naar bij Osdorp Pose geweest... eerst naar de Kikker en dan naar de Tagrijn ha ha mooie tijd was dat
    pi_45489904
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 21:17 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je kan nooit meer het gevoel ontwikkelen van de Tagrijn geniet. Ik ben er al heeeeel lang niet meer geweest.
    Vroeger met ik nog naar bij Osdorp Pose geweest... eerst naar de Kikker en dan naar de Tagrijn ha ha mooie tijd was dat
    Oh ja, Osdorp Posse live is vet
    Mijn eerste avondje Tagrijn was van de Heideroosjes, ik was een jaar of 14... Gezellig op pad met een vriendin van 25 en haar pa van in de 50, anders mocht het niet
    pi_45490102
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Oh ja, Osdorp Posse live is vet
    Mijn eerste avondje Tagrijn was van de Heideroosjes, ik was een jaar of 14... Gezellig op pad met een vriendin van 25 en haar pa van in de 50, anders mocht het niet
    Ik word echt te oud. Onlangs nog wel even de roots gesnoven in Arnhem. Daar ben ik bij Pearl Jam geweest.. Damn, wat was dat gaaf.. Heerlijk tijden herleven....

Ik ga binnenkort maar is even kijken in de Musk... Maar waar kan je 's-avonds nou goed je auto kwijt in H'sum? Ik heb een hekel aan ver lopen.. Is het markt terrein nog gratis
    pi_45490155
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 21:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik word echt te oud. Onlangs nog wel even de roots gesnoven in Arnhem. Daar ben ik bij Pearl Jam geweest.. Damn, wat was dat gaaf.. Heerlijk tijden herleven....

Ik ga binnenkort maar is even kijken in de Musk... Maar waar kan je 's-avonds nou goed je auto kwijt in H'sum? Ik heb een hekel aan ver lopen.. Is het markt terrein nog gratis
    Marktplein heb je de meeste kans... Moet je alleen geen dikke Audi neerzetten met al die paupers daar altijd
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_45490387
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Marktplein heb je de meeste kans... Moet je alleen geen dikke Audi neerzetten met al die paupers daar altijd
    Dan neem ik toch de Golf van mijn schatje?!

Denk je echt dat ze wat met je auto zouden doen?
    pi_45490882
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 21:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nope, dat kost geld, kwam ik 2 jaar geleden iets te laat achter...
    Wat mijn collega altijd doet: vlakbij het Mediapark neerzetten, in de straat waar die Texacopomp zit. Daar houdt het betaald parkeren net op. Oh ja, de Lage Naarderweg heet ie
      donderdag 18 januari 2007 @ 22:46:48 #66
    52774 Laakie
    Doet het voor een knaakie!
    pi_45492264
    Hier ook een geboren en getogen Hilversummer

Lekker centraal in Nederland, omringd door prachtige natuur en genoeg vertier
    :D
    pi_45495709
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Wat mijn collega altijd doet: vlakbij het Mediapark neerzetten, in de straat waar die Texacopomp zit. Daar houdt het betaald parkeren net op. Oh ja, de Lage Naarderweg heet ie
    Je kunt hem s`avonds idd prima op het marktterrein kwijt, niemand zal je auto wat doen.. ook al is het een audi
    Je moet alleen wel op die blauwe strepen letten van waar de markt staat, want die gasten willen nog wel eens om 3 uur beginnen met opbouwen enzo.
    Als je auto dan in de weg staat....
    pi_45495720
    Bussum ftw
      zondag 21 januari 2007 @ 02:08:37 #69
    52774 Laakie
    pi_45550833
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef -Beer- het volgende:
    Bussum ftw
    bleh Bussem

ff topic omhoog, Hilversum!!!!
    pi_45551033
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een dorp dus
    Een collega van me (een Hilversummer) vertelde me ook een keer dat Hilversum een dorp was. Ik wist dat ook niet, maar ik meen me te herinneren dat hij idd zei dat Hilversum geen stadsrechten had.
    INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
    pi_45570225
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 02:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Een collega van me (een Hilversummer) vertelde me ook een keer dat Hilversum een dorp was. Ik wist dat ook niet, maar ik meen me te herinneren dat hij idd zei dat Hilversum geen stadsrechten had.
    Hm, ik zie wel een hoop geleut over `stadsrechten`
    maar wat houdt dat dan eigenlijk in ??
    het recht om een muur om je stad heen te bouwen met archers en kanonnen erop ??
      maandag 22 januari 2007 @ 08:18:28 #72
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_45570394
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 07:39 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Hm, ik zie wel een hoop geleut over `stadsrechten`
    maar wat houdt dat dan eigenlijk in ??
    het recht om een muur om je stad heen te bouwen met archers en kanonnen erop ??
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsrechten
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
      maandag 22 januari 2007 @ 13:41:23 #73
    14746 k_i_m
    pi_45577619
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Ja, en vlakbij de Tag, bij de kleine spoorbomen. Tegenover Cafe So What is een klein parkeerterreintje wat op dagen van de markt betalen is en de rest van de dagen/ avond vrij. De straat zelf is ook vrij parkeren. En als je van de andere kant komt zijn de zijstraatjes van de koningsstraat al vrij parkeren (achter Gooiland dus) en vanaf de Havenstraat ter hoogte van de Taludweg .

Mên, wat ben ik blij dat ik eindelijk een parkeervergunning heb .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 januari 2007 @ 13:43:08 #74
    14746 k_i_m
    pi_45577680
    Als je makkelijk wil parkeren zou ik hem bij Gooiland of op de markt zetten. Gooiland is betalen, de markt na 9 uur niet meer. Dit natuurlijk onder voorbehoud, gemeente Hilversum kan dit natuurlijk ook ineens later hebben gemaakt.
    In my life
    Why do I smile
      vrijdag 2 februari 2007 @ 21:45:13 #75
    148554 Michiel1992
    BENNY RODRIGUES !
    pi_45926947
    Ik ben blij als die tunnel opengaat. Ben bang dat er alleen weer veel hangjongeren gaan hangen.
    Get hyped on this !
    pi_45935580
    Het station Hilversum wordt helemaal verbouwd. Extra perron erbij, meer winkels (AH To Go, Smullers) en een fietstunnel eronder door. Super

Maar snappen jullie dat de stoptrein naar Utrecht tegenwoordig "Intercity" heet? Dat ding stopt op Hilversum Sportpark!
    pi_45937171
    Yeah, Albert Heijn to go!
      donderdag 8 februari 2007 @ 15:44:58 #78
    52774 Laakie
    pi_46108305
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 03:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Het station Hilversum wordt helemaal verbouwd. Extra perron erbij, meer winkels (AH To Go, Smullers) en een fietstunnel eronder door. Super

Maar snappen jullie dat de stoptrein naar Utrecht tegenwoordig "Intercity" heet? Dat ding stopt op Hilversum Sportpark!
    Het slaat nergens op nee Misschien meer een goedmakertje omdat we hier zo lang zonder intercity hebben gezeten (en nog steeds eigenlijk)
    pi_46229926
    We wonen nu in Noord-Brabant en zijn op zoek naar een huis in de buurt van Hilversum. We zitten te denken aan Huizen, is dat een leuke plaats om te wonen?
      maandag 12 februari 2007 @ 14:33:44 #80
    52774 Laakie
    pi_46237356
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
    We wonen nu in Noord-Brabant en zijn op zoek naar een huis in de buurt van Hilversum. We zitten te denken aan Huizen, is dat een leuke plaats om te wonen?
    Tja ligt eraan waar je veel waarde aan hecht ....
    pi_46240115
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Laakie het volgende:

Tja ligt eraan waar je veel waarde aan hecht ....
    Tja, we zijn een gezin met jonge kinderen. Is het een gezellig dorp waar van alles te doen is, ook voor de jeugd? zijn er leuke terrasjes 's zomers? Zijn de mensen stug tegen nieuwkomers of wonen er juist veel mensen van buitenaf? Zijn er wijken die je niet aan zou raden om te wonen vanwege bv meer criminaliteit dan andere wijken. Zulke dingen eigenlijk.
      maandag 12 februari 2007 @ 16:06:12 #82
    14746 k_i_m
    pi_46240639
    Huizen is niet echt leuk om te wonen. Openbaar vervoer -en dus de bereikbaarheid zonder auto- is ruk. In het winkelcentrum hangen vaak opgeschoten jongeren rond en alleen in het oude dorp is het nog wel "aardig" qua winkelaanbod. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 12 februari 2007 @ 16:37:09 #83
    52774 Laakie
    pi_46241893
    Geef mij maar Hilversum, genoeg te doen ook voor de kids, en het is goed toeven op de Groest in de zomer (veel terrasjes en gezelligheid)
    pi_46242672
    quote:
    Als je een wat kleinere plaats in de buurt van Hilversum zoekt kan je beter kiezen voor Naarden of Bussum, maar dat is mijn mening ..
    ik ben sowieso da bomb
      maandag 12 februari 2007 @ 16:58:53 #85
    14746 k_i_m
    pi_46242724
    Bussum is inderdaad wel okee! Naarden is weer lastig met openbaar vervoer.
    In my life
    Why do I smile
    pi_46248377
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Als je een wat kleinere plaats in de buurt van Hilversum zoekt kan je beter kiezen voor Naarden of Bussum, maar dat is mijn mening ..
    Huizen is best ok , alleen heb je in Bussum kroegjes en een station.
    pi_46253050
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
    Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden .
    Yoshe lezer?

Bedankt allemaal voor de reakties. ik denk dat we nog eens ff goed rond gaan kijken in verschillende plaatsen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Darna op 13-02-2007 11:22:24 ]
      woensdag 14 februari 2007 @ 12:49:51 #88
    52774 Laakie
    pi_46293088
    Carnaval komt eraan! En in Hilversum is niks te doen maar hoe zit het met de omgeving? Hoorde dat er wel een soort van carnaval is in Ankeveen, Kortenhoef, 's Graveland maar is dat wat?

Kan helaas niet naar het zuiden, dat is natuurlijk de beste optie
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 februari 2007 @ 00:27:48 #89
    80791 crew  Paul
    pi_46353502
    Zooit op dit moment in hilversum vlakbij mediapark
      vrijdag 16 februari 2007 @ 09:32:11 #90
    14746 k_i_m
    pi_46358691
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 08:55 schreef Darna het volgende:

[..]

Yoshe lezer?

Bedankt allemaal voor de reakties. ik denk dat we nog eens ff goed rond gaan kijken in verschillende plaatsen.
    Nee .

Maareh..... waarom willen jullie niet in H'sum wonen? Prijstechnisch maakt het weinig uit, het is allemaal niet te betalen hier in het Gooi .
    In my life
    Why do I smile
    pi_46364594
    Ik zou gewoon voor Hilversum kiezen. Het is iets groter, maar ook bestwel rustig. En het heeft alle gelegenheden die je nodig hebt, inclusief treinen naar Utrecht en Amsterdam..
      vrijdag 16 februari 2007 @ 13:01:08 #92
    168255 J.Herrer
    pi_46364734
    en ook naar Almere
    Ik ben zo eens in de 2 / 3 maanden in Hilversum, coffeeshop de Leeuw
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
    pi_46366330
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
    en ook naar Almere
    Je hebt in Almere geen coffeeshops?
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:23:36 #94
    168255 J.Herrer
    pi_46367646
    die zijn doordeweeks pas vanaf 16 uur open
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:25:28 #95
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_46367729
    quote:
    Nee. Oude Huizers hebben een verschrikkelijke volksaard, en het modernere deel, daar wil je nog niet dood gevonden worden.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:34:37 #96
    52774 Laakie
    pi_46368070
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
    en ook naar Almere
    Beters ga je naar de Papillion, goeie sjit daar
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:48:33 #97
    105731 me2001
    Yeah the Knicks rule all!!
    pi_46368487
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. Oude Huizers hebben een verschrikkelijke volksaard, en het modernere deel, daar wil je nog niet dood gevonden worden.

V.
    Wat is er nou weer mis met huizen? Ik heb er meer dan 15 jaar gewoond en ik kan je wel vertellen dat het stukken beter is dan almere.
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:48:48 #98
    168255 J.Herrer
    pi_46368499
    en waar kan ik die vinden?
      vrijdag 16 februari 2007 @ 14:53:34 #99
    136 V.
    pi_46368637
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef me2001 het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met huizen? Ik heb er meer dan 15 jaar gewoond en ik kan je wel vertellen dat het stukken beter is dan almere.
    Dat zegt meer over Almere dan over Huizen.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 16 februari 2007 @ 15:00:51 #100
    105731 me2001
    Yeah the Knicks rule all!!
    pi_46368837
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 14:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zegt meer over Almere dan over Huizen.

V.
    pi_46375394
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef me2001 het volgende:

[..]

In Huizen heb je minder last van ruzie o.i.d. dan in H'sum
    Maar goed. Beide zijn redelijk ok. Doe mij maar Blaricum, Bussum of Laren

pi_46375477
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 18:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

Doe mij maar Blaricum, Bussum of Laren
    Blaricum en Laren
    Als je wilt dat je kinderen wereldvreemd opgroeien moet je vooral daar gaan wonen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2007 18:39:09 ]
      vrijdag 16 februari 2007 @ 19:28:09 #103
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_46377105
    wat een onzin.
    pi_46377891
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Blaricum en Laren
    Als je wilt dat je kinderen wereldvreemd opgroeien moet je vooral daar gaan wonen

De beste normen en waarden komen van jezelf. Toch?
      zaterdag 17 februari 2007 @ 10:27:38 #105
    14746 k_i_m
    pi_46392383
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Blaricum en Laren
    Ik ben heul nie raar! .
    In my life
    Why do I smile
    pi_46394161
    Deze Hilversumse woont alweer 4 jaar in Nederhorst den Berg. Erg fijn voor kindjes om op te groeien. Naar mijn werk in Hilv is het 25 minuutjes rijden.
    pi_46398639
    Ik vind het echt een roteind fietsen. Vooral als het sneeuwt
    pi_46550359
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 09:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maareh..... waarom willen jullie niet in H'sum wonen? Prijstechnisch maakt het weinig uit, het is allemaal niet te betalen hier in het Gooi .
    We wonen nu in een landelijk dorpje met zo'n 12000 inwoners, 1 1/2 winkelstraat en een paar kroegjes. We willen wel graag in een grotere plaats wonen waar wat meer te doen is en waar je fatsoenlijk kunt winkelen maar Hilversum lijkt ons dan weer net te groot.
    Ik zag dat in Huizen de prijzen van een huis ongeveer gelijk zijn aan hier, maar Bussum en Naarden enzo liggen wat hoger, wat ik nu wel begrijp als ik jullie reakties lees.
      donderdag 22 februari 2007 @ 10:49:06 #109
    136 V.
    pi_46552136
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 19:28 schreef PLAE@ het volgende:

wat een onzin.
    My thoughts exactly...

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:45:53 #110
    170106 Tjik25
    Zo niet, dan toch!!
    pi_46689484
    Hier ook een Hilversumse! Fijn dorp hebben we toch he..?
    pi_46741506
    Woon er al bijna 23 jaar
    pi_46746776
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef Darna het volgende:

[..]

We wonen nu in een landelijk dorpje met zo'n 12000 inwoners, 1 1/2 winkelstraat en een paar kroegjes. We willen wel graag in een grotere plaats wonen waar wat meer te doen is en waar je fatsoenlijk kunt winkelen maar Hilversum lijkt ons dan weer net te groot.
    Ik zag dat in Huizen de prijzen van een huis ongeveer gelijk zijn aan hier, maar Bussum en Naarden enzo liggen wat hoger, wat ik nu wel begrijp als ik jullie reakties lees.
    Zo groot is Hilversum niet, hoor.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 20:46:08 #113
    80791 crew  Paul
    pi_46746874
    Kut diependaalselaan
    altijd boete daar
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:48:19 #114
    136 V.
    pi_46746960
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
    Kut diependaalselaan
    altijd boete daar
    Ik nooit

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:52:23 #115
    14746 k_i_m
    pi_46747119
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik nooit

V.
    was jij nou te laat op je werk vanochtend? .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:53:14 #116
    136 V.
    pi_46747158
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

was jij nou te laat op je werk vanochtend? .
    Uhhh, nee?

Why?

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:54:39 #117
    14746 k_i_m
    pi_46747218
    Omdat je wat verward de lift uitkwam . En iedereen zat op hun plek toen ik eerder daarvoor langs was geweest .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:55:33 #118
    14746 k_i_m
    pi_46747253
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:55:56 #119
    14746 k_i_m
    pi_46747273
    Hahahahaha . Sorry .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 20:57:21 #120
    136 V.
    pi_46747343
    AAAAAAAAAAH, was jij dat ?

Nee, kwas niet te laat... het was gisteren nogal laat... mijn moemsie werd 60 Dus ik was een beetje vaag. Ben ik nog steeds, overigens...b'tje moe.

Werk jij ook op de 4e? Croupouque een tijdje geleden wel en Smots tot voor kort op 3...

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:00:04 #121
    14746 k_i_m
    pi_46747469
    Ah, gefeliciteerd nog! .

Nain, ik zit in het net3 gebouw. Ik moet elke keer 2km lopen als er iemand belt dat er wat stuk is . Smots was hier net nog, we hebben met de Wii gespeeld .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:16:33 #122
    136 V.
    pi_46748350
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef k_i_m het volgende:
    Ah, gefeliciteerd nog! .

Nain, ik zit in het net3 gebouw. Ik moet elke keer 2km lopen als er iemand belt dat er wat stuk is
    Dan zijn jullie vast blij met mijn collega Peter

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:21:18 #123
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_46748619
    welk gebouw zitten jullie dan (de rest)? ik zo af en toe in t videocentrum op de 3e

wel mooie vrouwen daar al was het misschien in het AKN een tikkeltje beter.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:25:08 #124
    136 V.
    pi_46748826
    Och, ik zit overal wel. Nu zit ik in de AKN, morgen weer in de Rubik... maar hoofdzakelijk in een van de Ned3-gebouwen.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:27:20 #125
    14746 k_i_m
    pi_46748950
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dan zijn jullie vast blij met mijn collega Peter

V.
    Dat valt eigenlijk wel mee Ik had zelfs nog nooit van hem gehoord voor "de grote wisseltruc" .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:29:13 #126
    136 V.
    pi_46749047
    Dat valt wel mee dan... Rica zal wel een andere mening hebben

Maar ik ben tevreden hoor, met mijn nieuwe scherm En nou krijg ik vanwege Interplay ook nog een nieuw onderstel

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:32:19 #127
    14746 k_i_m
    pi_46749215
    Oh, dat moet ik morgen doen. Daar had ik al geen zin in .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:34:57 #128
    136 V.
    pi_46749362
    Ik haal wel koffie voor je Zit er ook een beetje een leuke videokaart in? Want anders schijnt die hele Interplee niet af te spelen (had ik gisteren op de cursus).

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:38:17 #129
    14746 k_i_m
    pi_46749560
    Afspelen doet het wel, wat erin zit weet ik niet. Het is wel baggertraag trouwens . Zelfs met al dat extra geheugen . Waarschijnlijk moeten we wat bijspijkeren aan het image. Ook weer zo'n fijne opdracht .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 27 februari 2007 @ 21:40:52 #130
    136 V.
    pi_46749682
    O lekker, want ik moet er wel mee werken binnenkort... dan bliijf ik liever op AVID op de laptop werken

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_46752089
    Watta? Lol. Dit gaat over werk of school ofzo?
      dinsdag 27 februari 2007 @ 22:44:21 #132
    136 V.
    pi_46753031
    Werk. In Hilversum. Maar we zullen weer meer OT gaan

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 28 februari 2007 @ 09:35:35 #133
    14746 k_i_m
    pi_46763087
    Hoezo? Komt dit topic ooit vol dan? .
    In my life
    Why do I smile
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 februari 2007 @ 18:44:42 #134
    80791 crew  Paul
    pi_46780542
    Ik werk ook in Hilversum btw
      woensdag 28 februari 2007 @ 19:30:29 #135
    136 V.
    pi_46782116
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef k_i_m het volgende:
    Hoezo? Komt dit topic ooit vol dan? .
    Waar was je nou vandaag

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 28 februari 2007 @ 20:36:57 #136
    14746 k_i_m
    pi_46784793
    Op mijn plek. Mijn collega was steeds weg . Ik denk dat hij morgen langskomt. Er moesten trouwens 2 vervangen worden, maar die van jou nog niet?!
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 28 februari 2007 @ 23:42:59 #137
    136 V.
    pi_46792605
    Nee

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      donderdag 1 maart 2007 @ 09:45:23 #138
    52774 Laakie
    pi_46798650
    Hilversum, the place to be
    pi_46878857
    Hoi,
    vraagje: Wat is er mis met wonen in de Gijsbrecht van Amstelstraat?

Ik zoek nml. een woonruimte in de buurt van Amsterdam ZO. Inmiddels ben ik al uitgeweken naar Hilversum. En wat mij opvalt is dat de helft van alle huurwoningen in Hilversum in de Gijsbrecht van Amstelstraat zitten.

Staan deze woningen nu allemaal leeg? Is er iets mis met deze straat? Volgens de makelaar is het een "rustige winkelstraat." Ik vertrouw makelaar allang niet meer .
      zaterdag 3 maart 2007 @ 16:06:00 #140
    14746 k_i_m
    pi_46879586
    Rustig? . Dan is de Groest volgens mij nog rustiger (winkelstraat) .

De Gijsbrecht is een straat die je met de auto al niet wil rijden, laat staan op de fiets. Het verkeer is één grote chaos en de winkels die er zitten zijn nauwelijks leuk te noemen. Doordat de Gijsbrecht een onderdeel van de stadsring is geworden is het zo verschrikkelijk druk qua verkeer en parkeren dat moet je al helemaal niet meer willen. Ik zou die makelaar een flink pak op zijn billen geven. .
    In my life
    Why do I smile
    pi_46881457
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef gathering_storm het volgende:

Idem. Ik sta ingeschreven voor regio Utrecht maar wil eigenlijk helemaal niet weg
    Jij moet ook zeker blijven
    pi_47225341
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:

De Gijsbrecht is een straat die je met de auto al niet wil rijden, laat staan op de fiets. Het verkeer is één grote chaos en de winkels die er zitten zijn nauwelijks leuk te noemen. Doordat de Gijsbrecht een onderdeel van de stadsring is geworden is het zo verschrikkelijk druk qua verkeer en parkeren dat moet je al helemaal niet meer willen. Ik zou die makelaar een flink pak op zijn billen geven. .
    De groest is een heel ander verhaal, aangezien je daar met de auto niet (zomaar) kan komen. Tis ook meer shop- en terrasgericht waar de Gijsbrecht meer de blokker/albertheijn/snackbar kant opgaat.

Je hebt wel gelijk dat het er een ramp is met de auto (in de spitsuren). Komt vooral door de hopeloos aangelegde parkeervakken en fietspaden, laat staan de tientallen zebrapaden. Men kan ook overdrijven hoor, ik heb nooit problemen als ik effe een videootje ga halen bij (mijn ex-werkgever, och wat een nostalgie ) Videoland of een Döner Kebap.

Misschien ben ik er wel veel te veel aan gewend hoor, woon er al mijn hele leven (24 jaar). Nu woon ik samen met mijn vriendin in Noord (Noord-Oost), nieuwbouw van Dudok Heerlijk vertoeven!

Al met al vind ik Hilversum een heerlijke plek om te leven. Ik werk in Haarlem, mijn vriendin werkt in Rotterdam (beiden 4 dagen in de week), maar het is altijd weer heerlijk om met een lekker zomerzonnetje over de hei te lopen, onder het groene bladerdek van de prachtige bomen te zitten of op de groest pils te hijsen

Hilversum
    pi_47233501
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Jij moet ook zeker blijven

In dat geval blijf ik lekker zitten
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef ThaDeez het volgende:

[..]
    maar het is altijd weer heerlijk om met een lekker zomerzonnetje over de hei te lopen, onder het groene bladerdek van de prachtige bomen te zitten of op de groest pils te hijsen

Hilversum
    I second that!
    Ben vanochtend naar de bloedbank gefietst, dat ligt bij landgoed Zonnestraal. Weliswaar tegen Loosdrecht aan, maar nog steeds een stukje Hilversum. En wat voor stukje
    pi_47234685
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

I second that!
    Ben vanochtend naar de bloedbank gefietst, dat ligt bij landgoed Zonnestraal. Weliswaar tegen Loosdrecht aan, maar nog steeds een stukje Hilversum. En wat voor stukje
    Heeft een bepaald je-ne-sais-quois he? Zo vind ik de taludweg een prachtig stukje, met zicht op de oude haven en die sloot tot aan de hondenbrug.

Jeez, ik waardeer hilly nu alleen nog maar meer... Al die jupperige studentjes die naar Amsterdam en Utrecht verhuizen met hun denigrerende praatjes. Hilversum roels!
      dinsdag 13 maart 2007 @ 18:15:21 #145
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_47236261
    Deze student is noch jupperig noch denigrerend tov van H'sum.
    Deze student voorziet de stad en de rest van het gooi in het weekend zelfs van spare ribs!
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_47239570
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef Undergod het volgende:
    Deze student is noch jupperig noch denigrerend tov van H'sum.
    Deze student voorziet de stad en de rest van het gooi in het weekend zelfs van spare ribs!
    Spare-Rib Express?
      dinsdag 13 maart 2007 @ 20:26:42 #147
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_47241310
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef ThaDeez het volgende:

[..]

Spare-Rib Express?
    pi_47242482
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ThaDeez het volgende:

[..]

Heeft een bepaald je-ne-sais-quois he? Zo vind ik de taludweg een prachtig stukje, met zicht op de oude haven en die sloot tot aan de hondenbrug.

Jeez, ik waardeer hilly nu alleen nog maar meer... Al die jupperige studentjes die naar Amsterdam en Utrecht verhuizen met hun denigrerende praatjes. Hilversum roels!
    De Oude Haven inderdaad, en de bunker van Dudok, waar nu ook een geweldige aquariumspeciaalzaak in zit
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 maart 2007 @ 00:59:40 #149
    80791 crew  Paul
    pi_47252474
    Wat een zooi bij het mediapark zeg oh oh oh met al die opbrekingen
    pi_47254534
    Ja erg klote daarzo momenteel (stukkie verderop), jan van campenlaan Ik moet een pleuriseind omrijden om op de vreelandseweg uit te komen...
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:15:43 #151
    136 V.
    pi_47262724
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
    Moet je wonen tijdens Hilversum Alive

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:18:38 #152
    14746 k_i_m
    pi_47262840
    Ja, en de kermis niet te vergeten . Ik woon op de Langestraat. Als er een keer een mongolenparade is staan ze altijd voor mijn deur bij het stoplicht lawaai te maken .
    In my life
    Why do I smile
    pi_47460037
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

In dat geval blijf ik lekker zitten
    You better!!... als ik je tegenkom..

Ik fietste vandaag trouwens langs de Tagrijn, en ik was toch wel shocked dat de hele bovenste etage eraf ligt.
    Toch leuke dingen meegemaakt daar

Voor Spare-Rib-Man: Waarschijnlijk kopen jullie je spullen in bij waar ik als bijbaantje werk, de Hocras in Bussum.
    Is wel vreemd trouwens, als ik naar een restaurant ga in hilversum, herken ik al die producten van mijn eigen werk, alleen dan klaargemaakt en 10x zo duur
      dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:30 #154
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_47467772
    Volgens mij hebben alle franchises van Spare rib express dezelfde vlees inkoper.
    Kleine dingetjes als sla en w/e komen van een groenteboer ergens.... voor de rest hebben we niet zoveel nodig.
    H
      maandag 26 maart 2007 @ 16:34:03 #155
    52774 Laakie
    pi_47677011
    Mensen nog wat meegekregen zaterdag van de Tagrijn die afgefikt is???
    pi_47683628
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
    Mja ziet er allemaal niet zo goed uit, er zijn ook auto's in de fik gestoken.
    Je kan er wat over nalezen Oja hier ook nog iets.

Op de site van de Gooi en Eemlander dit artikel
    pi_47688846
    Ja, zelfs hier in Hilversum Zuid een enorme brandlucht
    pi_47688947
    Weet iemand of die tent op de Groest wat is : MUSK?
      maandag 26 maart 2007 @ 21:37:15 #159
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_47689120
    quote:
    ik hoorde het vannochtend pas
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
    als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel ja
    ff wachten nog
    pi_47689189
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Game_Error het volgende:

[..]

ik hoorde het vannochtend pas
    [..]

als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel ja
    hmm, wat voor andere type personen komen daar?
      maandag 26 maart 2007 @ 21:39:44 #161
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_47689244
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

hmm, wat voor andere type personen komen daar?
    dat wat rijkere die willen genieten van he kiwi cocktails enzo, ik kom er zelf niet in, je moet 21+ zijn en een beetje goed gekleed
    ff wachten nog
      maandag 26 maart 2007 @ 22:24:28 #162
    14746 k_i_m
    pi_47691556
    Zeg maar gerust marokkanen en drugsdealers .
    In my life
    Why do I smile
    pi_47692068
    Ik heb nog nooit een Marokkaan in de Musk gezien

Het is inderdaad soms een beetje een iets te "quasi hippe tent" waar soms een beetje rare/strenge eisen worden gesteld voor je naar binnen mag. Maar het is imho wel een van de weinige kroegen in Hilversum met volwassen publiek, mooie vrouwen en relaxte muziek.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 18:42:40 #164
    170106 Tjik25
    Zo niet, dan toch!!
    pi_47720636
    Ik vind het voor doordeweeks wel een leuke tent. Lekker hangen met een drankje in die relaxte stoelen. In het weekend kom ik er nooit.

Dit weekend weer slechte bereikbaarheid naar mijn huisje door die Nike hardloopwedstrijd ofzo.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:21:32 #165
    14746 k_i_m
    pi_47727171
    Doordeweeks is top, vrijdag en zaterdag een dikke flop.
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 28 maart 2007 @ 13:39:54 #166
    52774 Laakie
    pi_47747223
    Geef mij maar G-Spott

Musk vind ik helemaal niks, volgend mij is het deurbeleid ook elke dag anders
      woensdag 28 maart 2007 @ 13:41:14 #167
    136 V.
    pi_47747293
    quote:
    Ik werd wakker van de brandweerauto's, maar hoorde het zondagmiddag pas.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 28 maart 2007 @ 13:43:00 #168
    136 V.
    pi_47747377
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
    Schijnt een naar deurbeleid te hebben. En om eerlijk te zijn trekt het mij voor geen meter.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_47750211
    Ja, het deurbeleid is naar inderdaad. In het weekend kan je amper binnenkomen, maar is het ook ruk . Doordeweeks is het wel okay vind ik, al moet je wel tot de doelgroep behoren
      woensdag 28 maart 2007 @ 21:11:13 #170
    174920 Hellfudge
    self proclaimed paradox
    pi_47765384
    HILVERSUM
    You used to be satisfied but now you feel like Mick Jagger.
    pi_47955009
    quote:
    Ik fietste erlangs gisteren. Is een grote stapel puin geworden. Ik begreep dat de brandweer de muren maar omgetrokken heeft i.v.m. instortingsgevaar.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      dinsdag 3 april 2007 @ 10:54:18 #172
    4984 KELDER
    De enige echte :)
    pi_47955250
    al een jaar lang is dit mooie hilversum topic aan mijn aandacht ontschoten, als geboren en getogen h'sum'er even een verkapte tvp

om toch enigszins ontopic te gaan: Ik vind de musk wel relaxt, door het strenge (maar soms inconsequente) deurbeleid blijven er wel hoop foute mensen buiten, ook heerlijk toeven op het terrasje daar in de zomer.
    You can be anything you want to be
    Just turn yourself into anything you think that you could ever be
    Be free with your tempo, be free, be free
    Surrender your ego - be free, be free to yourself
      dinsdag 3 april 2007 @ 16:39:36 #173
    52774 Laakie
    pi_47968764
    De Groest is inderdaad heerlijk bij mooi weer, lekker bieren en naar de vrouwtjes kijken
    pi_47968850
    In de zomer prima . Maar 's winters niet echt cool.
    pi_50339964
    Zojuist een heftig ongeluk gebeurd op de Langestraat. Trauma-heli was er bij (zojuist weer opgestegen), een stuk of 4 ambulances en wat brandweer- en politiespul. Geen idee wat er aan de hand was, maar onder de omstanders ging het verhaal de ronde dat er een voorwerp (mogelijk een satellietschotel) van één van die nieuwe flats tegenover de AH omlaag was gevallen, dat een automobilist daarvan zodanig schrok dat hij het fietspad opdook en een fietser schepte.

Heeft Iemand meer info?

Het is een zooitje want het verkeersplein bij Gooiland is afgesloten, en dat is in de spits een redelijk cruciaal punt in Hilversum...
    pi_50340173
    Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
    | Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
      maandag 11 juni 2007 @ 18:25:29 #177
    168255 J.Herrer
    pi_50340352
    Ai, dat ziet er heel naar uit
    Ook de gevolgen van het ongeluk zijn niet mals
    Als een stukje Hilversum is afgesloten zal je 3 keer door de stad moeten rijden om een andere route te vinden
    pi_50342906
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef J.Herrer het volgende:
    Ai, dat ziet er heel naar uit
    Ook de gevolgen van het ongeluk zijn niet mals
    Als een stukje Hilversum is afgesloten zal je 3 keer door de stad moeten rijden om een andere route te vinden
    Dat zag er idd niet best uit. De auto stond 50 meter verderop voor de copyshop en had onderweg nog een lantarenpaal omgemaaid.

maandag 11 juni 2007 @ 22:45:25 #179
    136 V.
    pi_50353134
    Mijn vrouw fietste daar nog geen minuut eerder precies op de plek waar die auto de stoep op schoot...

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 01:37:56 #180
    4984 KELDER
    pi_50359478
    laten we hopen dat de persoonlijke gevolgen alleszins zullen meevallen, maar ik vrees t ergste...
    gezien de schade die de auto heeft toegebracht (paaltje om, vuilcontainer helemaal kapot) gok ik haast dat die ook wat sneller als 50 heeft gereden, of dat die in de schrik gas erbij heeft gegooid ipv rem
      dinsdag 12 juni 2007 @ 01:53:53 #181
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_50359750
    Het verkeer is sowieso om te janken in de stad...maar goed dat heeft hier weinig mee te maken natuurlijk
    pi_50361955
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 01:53 schreef PLAE@ het volgende:

Het verkeer is sowieso om te janken in de stad...maar goed dat heeft hier weinig mee te maken natuurlijk
    Ga met de fiets ipv de auto en je hebt er geen last van (en je bent ook geen onderdeel van het probleem). maar het heeft hier inderdaad weinig mee te maken.

Hier meer info en foto's over het ongeval: http://www.112actueel.nl/index.html. Deze site heeft het over een fietser die gewond is afgevoerd. Volgens mijn collega's zou het gaan om een voetganger die is overleden. Onze fantastische regionale krant de Gooi en Prutslander heeft er helemaal NIETS over op hun website
    pi_50362220
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 01:53 schreef PLAE@ het volgende:

Ja, tijd dat er weer eens flink wat plat gegooid wordt en dat ze de Schapenkamp uitbreiden tot een volwaardige tweebaans snelweg
      dinsdag 12 juni 2007 @ 11:52:18 #184
    4984 KELDER
    pi_50366892
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 08:50 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Ga met de fiets ipv de auto en je hebt er geen last van (en je bent ook geen onderdeel van het probleem). maar het heeft hier inderdaad weinig mee te maken.

Hier meer info en foto's over het ongeval: http://www.112actueel.nl/index.html. Deze site heeft het over een fietser die gewond is afgevoerd. Volgens mijn collega's zou het gaan om een voetganger die is overleden. Onze fantastische regionale krant de Gooi en Prutslander heeft er helemaal NIETS over op hun website
    inmiddels heeft de GeE ook een bericht op hun site:
    quote:
    Huizer (46) verongelukt in Hilversum

Gepubliceerd op 12 juni 2007, 09:11
    Laatst bijgewerkt op 12 juni 2007, 09:12
    hilversum - Een 46-jarige man uit Huizen is maandagavond om het leven gekomen na een aanrijding in Hilversum.

De voetganger werd aan het eind van de middag op de Langestraat aangereden door een 52-jarige automobilist uit Loosdrecht. De Huizer werd met zwaar hoofdletsel naar het UMC in Utrecht gebracht, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
    De automobilist is met onbekend letsel naar ziekenhuis Hilversum vervoerd. Het ongeluk gebeurde rond half zes. De Loosdrechter, die achter het stuur onwel zou zijn geraakt, kwam tegen een groep containers tot stilstand. Naar verluidt reed de man eerst een stuk over het fiets- en voetpad en raakte daarbij allerlei paaltjes en een muur. De politie zoekt getuigen van het ongeval.
    Het 'onwel' worden achter het stuur klinkt mij erg aanneemlijk in de oren, anders is het idd onbegrijpelijk dat je na de eerste klap nog 30 a 40 meter doorrijdt met een flinke vaart.

ff een wat vrolijkere insteek voor dit topic:

wat vinden we dit jaar van de line-up van Hilversum Alive ?
    Ik vind er erg weinig boeiende artiesten tussen zitten, de vrijdag bij de gooische herberg (alamo race track, do-the-undo) en de zondag bij de doelen (boris, hans dulfer, george clinton) zijn wel leuk vind ik, helaas moet ik die zondag gewoon werken (ook koopzondag) en zal dus alleen het einde van george clinton kunnen meemaken

ik ben nu al benieuwd of ze volgend jaar groots zullen uitpakken, ivm 10 jarig jubileuk van Hilversum Alive
    pi_50399254
    boris en don diablo vind ik toch wel leuke namen! voor de rest word ik er wederom niet gelukkig van
      woensdag 13 juni 2007 @ 11:27:33 #186
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_50403915
    Ik vind de vrijdag avond artiesten bij de doelen behoorlijk goed (housquake, dj jeroenski)
    ff wachten nog
    pi_50595566
    Een verschikkelijk dorp...Spoorbomen die 3 kwartier in een uur dichtzitten, 7 kilometer omrijden voor een ritje van 300 meter, en ooit eens beleefd dat je van de ene kant (Gijsbrecht) naar de andere kant (Station) moet?
    Ik ben toen 2 1/2 uur(1) zoet geweest...
    Welkom in de mediastad staat er ook nog...
    Alle (hoofd)invalswegen tegelijk opbreken en 't dan zo laten liggen omdat 't geld op is...
    Als ik weet dat ik er weer moet zijn (ben Bussummer) mag ik dagen van tevoren al aan de groene pilletjes...
    Een dorp met een grote bek, meer is 't niet...
    Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
      maandag 18 juni 2007 @ 22:32:46 #188
    168255 J.Herrer
    pi_50595772
    Zet je auto op Bussum-Zuid en pak de trein
    Of nog beter, pak de fiets. Hoever ligt Bussum van H'sum? 5 km?
      maandag 18 juni 2007 @ 22:44:02 #189
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_50596250
    Gijsbrecht -> bosdrift -> havenstraat -> langestraat -> schapenkamp -> station.

Easy as pie zou ik zeggen.
    Maar het is mijn beroep om in de spits door H'sum te rijden
    pi_50599126
    Bussum(Zuid) - Hilvertsdorp = 3km. Veel gefietst als jochie zijnde...

Maar nu woon ik in 't landelijk gelegen, rustieke en pittoreske Munnekeburen en dan is 't (goddank) ver weg...
    Zo af en toe moet ik er nog es wezen, maar echt, Hilvertsdorp, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden...?
    quote:
    Gijsbrecht -> bosdrift -> havenstraat -> langestraat -> schapenkamp -> station.
    Wegomlegging hier, verkeersopbreking daar, hier geen ingang, daar geen uitgang en een *proest* ring die al volloopt als er meer dan tien auto's rijden...

Ja,straks ga ik er weer heen, met Hilvertdorp alive, maar alleen omdat de grootste
    Gooische Goden daar op komen treden...

En dan gauw weer terug naar Munnekeburen...
    Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
      maandag 18 juni 2007 @ 23:58:10 #191
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_50599697
    Hoezo zeg je Hilvertdorp?
    Het lijkt er namelijk op dat je er een statement mee wilt maken.
    pi_50600198
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Undergod het volgende:
    Hoezo zeg je Hilvertdorp?
    Het lijkt er namelijk op dat je er een statement mee wilt maken.
    Kwootje van mezelf zegt genoeg:
    quote:
    Een dorp met een grote bek, meer is 't niet...
    Truste!
      dinsdag 19 juni 2007 @ 00:15:34 #193
    168255 J.Herrer
    pi_50600349
    Niks mis met Hilversum toch? Zolang je maar niet met de auto komt..
    Centrum is niks mis mee, en ik zou er zo willen wonen
    Ook een perfecte locatie, precies tussen 2 grote steden in
      dinsdag 19 juni 2007 @ 01:30:25 #194
    4984 KELDER
    pi_50602120
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef J.Herrer het volgende:
    Niks mis met Hilversum toch? Zolang je maar niet met de auto komt..
    Centrum is niks mis mee, en ik zou er zo willen wonen
    Ook een perfecte locatie, precies tussen 2 grote steden in
    de ligging van hsum vind ik ook ideaal ja.., 20 mins van utrecht, half uurtje van almere en amsterdam, iets meer als uur naar r'dam en eindhoven. (edit: met OV iig, met eigen vervoer kan t nogal eens verschillen )

T verkeer is idd drama, maar, t wordt steeds beter.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 september 2007 @ 22:55:30 #195
    80791 crew  Paul
    pi_52948197
    $%^235@#%files overal , heel hilversum staat muurvast
    !
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:02:13 #196
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52948420
    Ik ben allang weer blij dat het kruispunt neuweg/gijsbrecht en de kleine spoorbomen weer open zijn.
    Nu zijn ze weer bij crailo aan het klooien.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 september 2007 @ 23:09:17 #197
    80791 crew  Paul
    pi_52948631
    Ik werd er echt sjaggie van je doet er zo 20 minuten over om hilversum uit te komen
      woensdag 5 september 2007 @ 16:43:12 #198
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_52962182
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
    Ik werd er echt sjaggie van je doet er zo 20 minuten over om hilversum uit te komen
    Dat is natuurlijk niet waar he
    Ik doe er ca 20 mins over om vanaf bussum iets overal in hsum af te leveren en dan terug naar bussum.
    Daarmee bedoel ik dus dat ik me niet voor kan stellen waar jij woont dat het 20mins duurt.
    pi_53019352
    Waar is de Franciscusweg? En hoe kom ik daar het snelst alsik vanuit Weesp kom? En is Autobedrijf Klokker die daar zit wat betrouwbaar? En weet iemand de openingstijen van dat bedrijf op zaterdag?
      zaterdag 8 september 2007 @ 00:31:24 #200
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53021086
    check gewoon routenet ofzo, routes in hsum proberen te beschrijven is een onmogelijke opgave
    ff wachten nog
      zaterdag 8 september 2007 @ 13:15:35 #201
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53027707
    Franciscusweg is best makkelijk.
    Maar als je het daar niet kent, kan ik wel straat namen gaan noemen, maar die wegen ken je toch niet.
      zaterdag 8 september 2007 @ 14:06:47 #202
    4984 KELDER
    pi_53028639
    aangezien er weer beetje leven is in dit topic:

wat vonden we dit jaar van H'sum ONAIR ?
    Ik vind het wel erg geslaagd, veel goede artiesten. Alleen het lijkt nu echt te erg op Hilversum Alive, in het begin was ONAIR nog meer gericht op algehele media, en nu is het toch voornamelijk muziek wat de klok sloeg.

Kijken er hier mensen naar TV Hilversum ? Daar waren Marco (MUSK, de Doelen, Havana) en Remy (de Flater) die met een stalen gezicht stonden te vertellen dat ze er eindelijk misschien eens een keer geld aan over hielden.

nou kan ik me best vergissen in mijn schattingen wat het allemaal kost, en wat t oplevert, maar t lijkt me dat ze er heus wel goed aan verdienen...
    pi_53034534
    Had geen zin routenet over te schrijven, en geenprinter bij de hand, maar tegen de tijd dat ik in de buurt was, was debetreffende autohandel al weer dicht, dus neit eens geweest.
      zaterdag 8 september 2007 @ 23:33:50 #204
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53040980
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 14:06 schreef KELDER het volgende:
    aangezien er weer beetje leven is in dit topic:

wat vonden we dit jaar van H'sum ONAIR ?
    Ik vind het wel erg geslaagd, veel goede artiesten. Alleen het lijkt nu echt te erg op Hilversum Alive, in het begin was ONAIR nog meer gericht op algehele media, en nu is het toch voornamelijk muziek wat de klok sloeg.

Kijken er hier mensen naar TV Hilversum ? Daar waren Marco (MUSK, de Doelen, Havana) en Remy (de Flater) die met een stalen gezicht stonden te vertellen dat ze er eindelijk misschien eens een keer geld aan over hielden.

nou kan ik me best vergissen in mijn schattingen wat het allemaal kost, en wat t oplevert, maar t lijkt me dat ze er heus wel goed aan verdienen...
    ze verdienen er ook best goed aan, ik ken iemand die bij de flater werkt namelijk
    anyway ik vond hilversum on air redelijk tof hoor en dat het op alive lijkt maakt mij niet echt uit, want dat is toch immers ook een top feest de afgelopen jaren?
    ff wachten nog
    pi_53071191
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
    Dat is nog kort!
    Tijdens de spits is het een hel om op de snelweg te komen (moet dagelijks van het Mediapark komen)...
    Dan ben je echt wel 30 à 45 min. bezig... Vooral nu die weg bij Station Hilversum Noord is afgesloten
    me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
    1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
      maandag 10 september 2007 @ 12:58:38 #206
    14746 k_i_m
    pi_53071263
    je weet dat de tijdelijke zij-uitgang bij het net 3 gebouw weer geopend is? Scheelt erg veel tijd .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 10 september 2007 @ 13:37:00 #207
    136 V.
    pi_53071953
    Ik vind het strontvervelend. De overlast is voor omwonenden veel te groot. En eigenlijk slaat het natuurlijk helemaal nergens op: eerst begin juli een enorm overlastgevend evenemend en dan 8 weken later doen we het nog eens dunnetjes over.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 september 2007 @ 13:54:04 #208
    80791 crew  Paul
    pi_53072355
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 12:55 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Dat is nog kort!
    Tijdens de spits is het een hel om op de snelweg te komen (moet dagelijks van het Mediapark komen)...
    Dan ben je echt wel 30 à 45 min. bezig... Vooral nu die weg bij Station Hilversum Noord is afgesloten
    Dat bedoel ik, ik kwam ook van mediapark af THE HORROR THE HORROR
    pi_53078335
    En dat alles voor de aanleg van een fietspad (en daarna een rotonde)
      maandag 10 september 2007 @ 19:08:19 #210
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_53078419
    100%nl,
      maandag 10 september 2007 @ 19:54:56 #211
    14746 k_i_m
    pi_53079475
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 13:37 schreef Verbal het volgende:
    Ik vind het strontvervelend. De overlast is voor omwonenden veel te groot. En eigenlijk slaat het natuurlijk helemaal nergens op: eerst begin juli een enorm overlastgevend evenemend en dan 8 weken later doen we het nog eens dunnetjes over.

V.
    Ja, want in de vakantie -als er bijna geen verkeer was- kon natuurlijk niet gewerkt worden .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 10 september 2007 @ 20:22:53 #212
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53080167
    Ik rij 2 dagen per week 4 uur per keer door de spits in hilversum voor mijn werk, en ik vind dat jullie een beetje overdrijven. Er zijn voldoende alternatieve routes die niet vol staan.
      maandag 10 september 2007 @ 20:30:50 #213
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_53080371
    Toevallig Hilversummers hier die wel eens naar Amsterdam Zuid zijn gefietst? Is het ver?
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      maandag 10 september 2007 @ 20:31:36 #214
    14746 k_i_m
    pi_53080383
    Dan rij je zeker niet over het mediapark .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 10 september 2007 @ 21:07:31 #215
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53081145
    Dat vermijd ik 's ochtends liever...nee ik heb een Sonja Bakkerende collega gezegd, dat dieten kan iedereen. Ik zal eens naar hier fietsen! Das pas stoer!....
    of zoiets. En aangezien ik op 't moment bij de ABN in Amsterdam Zuid een opdracht heb, ga ik dus binnenkort eens naar A'dam fietsen.....
      maandag 10 september 2007 @ 21:26:10 #216
    136 V.
    pi_53081548
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, want in de vakantie -als er bijna geen verkeer was- kon natuurlijk niet gewerkt worden .
    Ik heb het niet over de wegwerkzaamheden, maar over die randdebielenfestiviteiten

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 september 2007 @ 21:34:51 #217
    80791 crew  Paul
    pi_53081772
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 19:08 schreef PLAE@ het volgende:

100%nl,
    bingo fm is veul beter
      maandag 10 september 2007 @ 21:39:58 #218
    14746 k_i_m
    pi_53081953
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de wegwerkzaamheden, maar over die randdebielenfestiviteiten

V.
    Je avatar .
    In my life
    Why do I smile
    pi_53081975
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Toevallig Hilversummers hier die wel eens naar Amsterdam Zuid zijn gefietst? Is het ver?
    Naar Zuid-Oost is 't een km of 25, centrum is nog 7 verder. Goed te doen dus (afhankelijk van je fiets en het weer natuurlijk).
      maandag 10 september 2007 @ 21:45:55 #220
    136 V.
    pi_53082102
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 21:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je avatar .
    Ja, ik wil ook weleens iets winnen

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      dinsdag 11 september 2007 @ 14:14:17 #221
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53095944
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 21:40 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Naar Zuid-Oost is 't een km of 25, centrum is nog 7 verder. Goed te doen dus (afhankelijk van je fiets en het weer natuurlijk).
    Ik heb een tweedehands race vehikel gescoord bij Antilope, dus deze week begint de training...als het net zo'n winter wordt als vorig jaar, kan ik denk ik tot aan de Kerst wel op de fiets
    Ik dacht zo over Bussum-Weesp te gaan, of is het beter via Vinkeveen? Dus zeg maar richting A2 fietsen en dan omhoog naar A'dam?
    pi_53097738
    Via Vinkeveen lijkt me wel erg om Via Loenen/Abcoude is denk ik niet veel langer dan via Weesp. Mooi voor de afwisseling. Ik weet niet hoe druk de weg tussen Loenen en Abcoude is, misschioen word je daar flink van je sokken gereden in de spits.
      dinsdag 11 september 2007 @ 15:36:22 #223
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53097838
    Abcoude, Vinkeveen... ik ben geografisch niet zo sterk...dat ag ik inderdaad bekijken, of er een apart fietspad is of niet. Wel zo veilig lijkt me.
    pi_53100418
    Via Weesp heb je als ik het goed heb overal een apart fietspad. Van Loenen naar Abcoude rij je over een dijk waar geen apart fietspad is.
      dinsdag 11 september 2007 @ 21:55:12 #225
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53106599
    Weesp dus. Ik ken dat rijden over de dijkjes van de gemiddelde sluiproute racer....
    pi_53281501
    Om even terug te komen op TV Hilversum, wie weet wanneer dat programma uitgezonden wordt dat ze met de auto door Hilversum rijden, of in het centrum lopen te filmen? Heerlijke TV voor 's nachts
      dinsdag 18 september 2007 @ 21:55:29 #227
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53284246
    Ik denk trouwens dat als je even langs de studio rijdt met een lege video band, en het lief vraagt dat ze het er wel even opzetten voor je. Het zijn toch mensen die houden van wat ze doen, en als ik mij niet vergis
    quote:
    dat de tv net als de radio gemaakt word in dat gebouw op de kruising van de koningsstraat/neuweg. (als je emmastraat -> koningstraat doet dan is het voor de kruising aan je rechterhand)
    succes
      woensdag 19 september 2007 @ 15:03:08 #228
    136 V.
    pi_53300950
    Ik vind het verbijsterend dat 'de media stad' zo'n beetje de meest belabberde lokale tv van Nederland heeft

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 19 september 2007 @ 16:09:00 #229
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53302711
    tv hilversum owned
    ff wachten nog
    pi_53650496
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef QTPi het volgende:
    Ik woon sinds 3,5 jaar niet meer in Hilversum maar in een mooi dorpje 15 km verderop. Ik werk er nog wel en rijd dus 3x per week die kant op. Het enige wat ik mis waar ik nu woon zijn de keuzes aan winkels en sportverenigingen.
    Gewoond:
  • Kamerlingh Onnesweg
  • Kometenstraat
  • Liebergerweg
  • Floris Vosstraat
  • Erasmuslaan

• whahah een noord hilversumer

ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error

[ Bericht 9% gewijzigd door nicoo op 02-10-2007 20:57:45 ]
    Geilt op sg's *fapfap*
    Bier :9
    pi_53651346
    Wat is er mis met Hilversum Noord Behalve dat er geen reet te beleven valt haha!
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:07:44 #232
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53651527
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef nicoo het volgende:

[..]

whahah een noord hilversumer

Hilversum west hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error
    Ik kwam daar vroeger wel eens, veel leuke meisjes altijd daar, en een praatje maken is daar nooit moeilijk
      woensdag 3 oktober 2007 @ 02:19:01 #233
    191980 jurgen.
    Sarang Mi lobi
    pi_53659241
    Zo te horen is Hilversum dus niet alleen maar mediaparken en kaal aandoende gebouwen..
      woensdag 3 oktober 2007 @ 14:01:25 #234
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53667408
    quote:

[..]

zekers een chille tent, als er tenminste niet hele hordes kut altos op af kwamen...
    ff wachten nog
    pi_53669316
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 14:01 schreef Game_Error het volgende:

[..]

zekers een chille tent, als er tenminste niet hele hordes kut altos op af kwamen...
    jij bent echt zoo emo!!
    Geilt op sg's *fapfap*
      woensdag 3 oktober 2007 @ 23:46:13 #236
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53682419
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 15:28 schreef nicoo het volgende:

[..]

jij bent echt zoo emo!!
    nee jij bent lekker , ik luister tenminste niet naar ik-wil-dood-muziek, we moeten maar ff met zn 2en dit topic volspammen. de rest schiet namelijk niet echt op
    ff wachten nog
      donderdag 4 oktober 2007 @ 10:14:35 #237
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53687041
    Pleur op met emo gedoe, zometeen is Hilversum Emo stad van nederland...ik ga een hele grote bull bar op m'n auto monteren, even wat emo'tjes pletten
    pi_53687654
    Nog een maand en dan zijn de werkzaamheden aan de Lage Naarderweg afgerond
    Ben die omleiding en vertraging nogal zat..
      donderdag 4 oktober 2007 @ 14:01:00 #239
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53692077
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 10:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Pleur op met emo gedoe, zometeen is Hilversum Emo stad van nederland...ik ga een hele grote bull bar op m'n auto monteren, even wat emo'tjes pletten
    begin dan wel met die nicoo aub, dat ruimt op, ik ben gelukkig geen emo
    ff wachten nog
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:07:10 #240
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53696723
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef Gitarist het volgende:
    Nog een maand en dan zijn de werkzaamheden aan de Lage Naarderweg afgerond
    Ben die omleiding en vertraging nogal zat..
    Welke vertraging?
    pi_53697120
    Zou mooi zijn als ze die werkzaamheden bij het station eens fixen
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:27:51 #242
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53697214
    Hoe heb je daar met de auto last van?
    Voor de fiets is het een verbetering, en lopend ook.
    Prima wat mij betreft die tunnel, maar ik had er ook een autoweggetje van gemaakt.
    pi_53697315
    Ja, een weg moet er eigenlijk ook komen. Maar dat doen ze dan weer niet nee. Met de fiets en lopend is het wel een grote verbetering.
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:54:45 #244
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53697830
    en we krijgen sneltreinen op het station, dat wordt echt een mooie verbetering ipv die kut intercities en stoptreinen
    ff wachten nog
    pi_53697910
    Ik ga vanavond met wat vrienden naar de musk
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:59:14 #246
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_53697948
    Hee, ik kom hier nooit maar heb even een vraag. Wanneer is het koopavond in de kerkstraat? Is dat vanavond??
    To infinity…and beyond!
    pi_53698857
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef Game_Error het volgende:

[..]

begin dan wel met die nicoo aub, dat ruimt op, ik ben gelukkig geen emo
    ach Game_error, als er iemand emo is ben jij het wel in je strake gay broek met bier pens er overheen

Edit: Jij bent echt vatsig _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      donderdag 4 oktober 2007 @ 19:07:09 #248
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53699606
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 18:37 schreef nicoo het volgende:

[..]

ach Game_error, als er iemand emo is ben jij het wel in je strake gay broek met bier pens er overheen

Edit: Jij bent echt vatsig _!
    jij houdt wel van dikke oude mannetjes met bierpensen he? en ik ben het niet, ga jij nou maar lekker naar ik-wil-dood-muziek luisteren
    ff wachten nog
      donderdag 4 oktober 2007 @ 20:19:49 #249
    136 V.
    pi_53701798
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 17:59 schreef ivetje het volgende:
    Hee, ik kom hier nooit maar heb even een vraag. Wanneer is het koopavond in de kerkstraat? Is dat vanavond??
    Ja. Nog een minuut of veertig.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      donderdag 4 oktober 2007 @ 21:32:59 #250
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_53703864
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 20:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. Nog een minuut of veertig.

V.
    Ben al geweest en heb wat ik wilde Maar toch bedankt
    To infinity…and beyond!
    pi_53704370
    quote:

[..]

Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.
    Karroesel was btw 18 jaar geleden mijn stamkroeg (toen jij nog in een luier schijtte of scheet)

[ Bericht 3% gewijzigd door QTPi op 05-10-2007 11:39:00 ]
    pi_53704438
    Ojee....

[ Bericht 97% gewijzigd door QTPi op 04-10-2007 21:45:48 (Verkeerde knopje) ]
      donderdag 4 oktober 2007 @ 21:59:57 #253
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53705052
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef QTPi het volgende:

[..]

Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.
    Karroesel was btw 18 jaar geleden mijn stamkroeg (toen jij nog in een luier schijtte)
    Hij doelde erop dat het allemaal over het spoor was, en idd er zit iets meer oost bij dan noord, maar kerkelanden is ook niet je van het.
    Maar dat wist je natuurlijk al.
      donderdag 4 oktober 2007 @ 22:42:37 #254
    136 V.
    pi_53706807
    Het is 'scheet'.

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      donderdag 4 oktober 2007 @ 23:48:54 #255
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53709361
    Voorgaande, verzorgde vriend Verbal voor een verrassend verschijnsel voornamelijk genoemd een typvout via verfijnde verbeteringen van Verbal opgemerkt.
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:34:27 #256
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53713442
    Over het spoor eindigt gewoon de beschaafde wereld...
    pi_53716503
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Over het spoor eindigt gewoon de beschaafde wereld...
    Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.

Over het spoor gesproken... De tunnel schiet al lekker op, zou fijn zijn als er een eind komt aan dat lange wachten voor de grote spoorbomen.
    pi_53721222
    Ja, hopelijk zal die tunnel ook culturele bruggen bouwen. Kunnen de verschillende cultuurgemeenschappen in Hilversum gelukkig weer overweg. Noord, zuid, oost, west... Net Bagdad hier.
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:30:30 #259
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53723643
    mag hopen dat die tunnel snel af is, je moet nu zo wringen soms om op het perron te komen....
    pi_53723864
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    mag hopen dat die tunnel snel af is, je moet nu zo wringen soms om op het perron te komen....
    Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:56:50 #261
    153506 Captain_Fabulous
    pi_53738267
    Goeie, ik mag hopen dat je via de tunnel direct bij de perrontrappen komt ja.
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:55:39 #262
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_53742291
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?

Volgens mij is het gewoon letterlijk een tunnel voor fietsen, dus geen trappetjes naar de perrons
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:48:25 #263
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53745174
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef QTPi het volgende:

[..]

Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.

Over het spoor gesproken... De tunnel schiet al lekker op, zou fijn zijn als er een eind komt aan dat lange wachten voor de grote spoorbomen.

daarom akn je altijd beter doorfietsen/rijden naar de kleine spoorbomen
    ff wachten nog
    pi_53764394
    @ game_errorzz ik dacht dat jij nooit over het spoor kwam omdat je het zo'n pauperbuurt vondt _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      zondag 7 oktober 2007 @ 18:37:47 #265
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53770691
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 14:43 schreef nicoo het volgende:
    @ game_errorzz ik dacht dat jij nooit over het spoor kwam omdat je het zo'n pauperbuurt vondt _!

ik moet ergens waterpoloen
    ff wachten nog
      zondag 7 oktober 2007 @ 18:38:06 #266
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53770703
    Overigens is het ook een pauperbuurt, daar niet van.
    ff wachten nog
    pi_53795175
    okay dan is het goed _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:46:01 #268
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53798978
    Ik zou er iig nog niet dood gevonden willen worden, net als in de kar
    ff wachten nog
    pi_53798995
    niet fokken met de kar lul, het is daar echt tien keer chiller dan de doelen of de flater waar jij altijd komt

Edit: Pauper !
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:47:56 #270
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799022
    De Doelen en le journal zijn tenminste echt helden tenten, ga jij maar lekker altos playen in de kar
    ff wachten nog
    pi_53799030
    ja le journal is wel chill maar de doelen is echt pauper !! ga dan tenminste naar de kar
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:50:01 #272
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799055
    wat is er nou mis met de doelen lekker breez4hs playen onder net genot van echt mannen pils terwijl jij naar headbangende altos kijkt, en ik-wil-doodmuziek luisterd
    ff wachten nog
    pi_53799090
    metal, das pas echte mannen muziek, en ik heb 10 keer liever een goed gesprek met een vriend in de kar dan van die kansloze breezers _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:53:29 #274
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799130
    helaas komen er niet alleen kansloze breezers in de doelen, en ik kijk 10 keer liever naar een "kansloze" breezer dan naar een alto die zich aan het bekrassen is aan de bar, waar jij dan zogenaamd een goed gesprek mee houdt
    ff wachten nog
    pi_53799136
    ja howr droom lekker verder _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:55:48 #276
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799178
    Kan je geen beter reactie verzinnen? en jij moet trouwens ook eens gaan sporten, anders krijg je net zon mooie bierpens als mij, en dat kan echt niet
    ff wachten nog
    pi_53799213
    ik sport al eeuwen niet en ik heb nog steeds geen bier pens dus je moet niet zeuren
    overgens ben jij echt vatsig aan 't worden
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 20:58:38 #278
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799238
    en ik ben en trots op, als je boogschieten al een sport noemt, dan is mijn vrijdagavond bierdrinken pas echt topsport
    ff wachten nog
    pi_53799360
    o als vrijdag avond bier drinken topsport is ben ik wereld kampieon gek
    en dat waterpoloen dat jij een keer in de week doet stelt ook niet echt veel
    voor en dan maar klagen over die spierpijn na een wedstrijdje van 20 minuten _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:08:12 #280
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799422
    ten eerste, ik drink je er uit, ik moet namelijk nog eens zien als je voor het eerst meer dan 2 biertjes drinkt. en dat waterpolo stelt zeker wel wat voor, een wedstrijd duurt al snel 3 kwartier en daarna moeten we ook nog eens afpilzen, heel wat meer totsport dus dan jij die een keer in de week een half uurtje boogschieten :d
    ff wachten nog
    pi_53799468
    ja 3 kwartier en je speelt maar 20 minuten ofzow en ik drink niet veel waar jij bij bent maar als het er op aan komt ....
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:12:48 #282
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799535
    als het er op aan komt schakel jij over op de cola ja, want bier is gelijk aan echte mannen pils, en jij bent geen echte man, en drinkt dus geen bier. Logisch toch?
    ff wachten nog
    pi_53799565
    leg eens uit, waar uit leid je af dat ik geen echte man ben en je weet niet eens hoeveel bier/pils ik drink omdat je er nooit bij bent
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:16:06 #284
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799613
    Ik ben er altijd bij, ik heb je namelijk nog nooit katje lam zien thuiskomen, dus je drikt gewoon te weinig
    ff wachten nog
    pi_53799649
    o dat komt omdat jij dan allang in je bed ligt om aan je pik te trekken of omdat ik dan bij caroline ben
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:19:06 #286
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799681
    dat zijn maar smoesjes, ik ben altijd later thuis dan jou, dus hoe kan ik dan in hemelsnaam in bed liggen als jij thuis komt?? ik ben jou nog nooit tegengekomen tijden het doorzakken tot 5 uur
    ff wachten nog
    pi_53799711
    moet het tot 5 uur dan? ik heb het na een uur of 3 meestal wel gehad hoor en dat jij mij nog nooit lam hebt zien thuis komen zegt nog steeds niks over hoeveel ik zuip
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:21:36 #288
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799736
    dat zegt zeker wel wat over hoeveel je zuipt, ook heb ik nog nooit van iemadn gehoord dat jij echt een goed lam was, dus.... ik denk dat dat zeker wel geneog zegt
    ff wachten nog
    pi_53799788
    ja dat komt gewoon omdat ik met mensen zuip die volgens jou '' kanker altos'' zijn en die jij dus niet kent !!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:26:58 #290
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799859
    ik ken zzeker wel van die kansloze altos en hippies waarmee jij omgaat, kijk maar naar tukker en paul. en moet jij trouwens je niet helemaal naar de tering smoken?
    ff wachten nog
    pi_53799878
    Wtf, mare wat is er mis met jeroen en paul, overgens niks mis met een jointje op zn tijd
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:29:01 #292
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799902
    nou wat er mis met ze is? hmmm.... laat me eens denken..... ohja, het is een dikke kut alto en een vieze kut hippie
    ff wachten nog
    pi_53799928
    Je kent ze beide amper mare laten we het dan eens over jou vrienden hebben stelletje kansloze waterpolo gays die eenbeetje aan elkaars zwem string lopen te trekken _!
    !
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:31:17 #294
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53799948
    daar droom jij dan weer van het, ik snap dat jij het errug lekker vind om in een string rond te lopen, maar dat wil nog neit zeggendat ik het ook doe, ga jij maar lekker in je strin gdoor de kar rondhupellen
    ff wachten nog
    pi_53799984
    ja vast, ik las een keer een stukje in sexualiteit over iemand die het spannend vondt om in een snachts in alleen een tshirt op straat te gaan rukken en hij vondt het dan ook spannend dat hij misschien betrapt werdt, volgens mij was dat gewoon een kloon van jou _!
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:33:49 #296
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53800005
    ik weet enit wat voor topics jij leest, maar ik hebt toch echt niet een dusdanig topic gemaakt, misschien dat het een droom was? want wat doe jij nou liever dan dat
    ff wachten nog
    pi_53800028
    hmm denk je? ik zie je er toch echt voor aan dat soort dingen te gaan doen als je een beetje te diep in het glaasje gekeken hebt
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:37:06 #298
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53800062
    Helaas, helaas jongen, je zult het je wel verbeelt hebben, echt ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat jij van SM houdt, en dat een poeremerator jou favoriete speeltje is
    ff wachten nog
    pi_53800108
    Wie is die bron dan"? mart zeker, jullie 2en zijn echt en stelletje vatsige gays mare wat is een poeremerator?
    Geilt op sg's *fapfap*
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:39:47 #300
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_53800125
    google er maar eens op, ik wed dat je het wel herkent als je het ziet, en nog iets, ik hoorde dat jij tegenwoordig aan neusspray was verslaafd ipv je gebruikelijke portie wiet?
    ff wachten nog
    pi_53800153
    kan je daar verslaafd aan raken dan?
    ik heb overgens nog nooit neus spray gebruikt, ik gebruik overgens wel soms druppels als het echt verstopt zit _!
    Geilt op sg's *fapfap*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')