Moet je wonen tijdens Hilversum Alivequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
Rustig?. Dan is de Groest volgens mij nog rustiger (winkelstraat)
.
You better!!... als ik je tegenkom..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
![]()
![]()
In dat geval blijf ik lekker zitten
Mja ziet er allemaal niet zo goed uit, er zijn ook auto's in de fik gestoken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
Mensen nog wat meegekregen zaterdag van de Tagrijn die afgefikt is???
ik hoorde het vannochtend pasquote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel jaquote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
Weet iemand of die tent op de Groest wat is : MUSK?
hmm, wat voor andere type personen komen daar?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik hoorde het vannochtend pas
[..]
als je een rellende Gordon wil tegenkomen wel ja
dat wat rijkere die willen genieten van he kiwi cocktails enzo, ik kom er zelf niet in, je moet 21+ zijn en een beetje goed gekleedquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
hmm, wat voor andere type personen komen daar?
Ik werd wakker van de brandweerauto's, maar hoorde het zondagmiddag pas.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
Schijnt een naar deurbeleid te hebben. En om eerlijk te zijn trekt het mij voor geen meter.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef draaijer het volgende:
Weet iemand of die tent op de Groest wat is : MUSK?
Ik fietste erlangs gisteren. Is een grote stapel puin geworden. Ik begreep dat de brandweer de muren maar omgetrokken heeft i.v.m. instortingsgevaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Laakie het volgende:
Dat zag er idd niet best uit. De auto stond 50 meter verderop voor de copyshop en had onderweg nog een lantarenpaal omgemaaid.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef J.Herrer het volgende:
Ai, dat ziet er heel naar uit![]()
Ook de gevolgen van het ongeluk zijn niet mals
Als een stukje Hilversum is afgesloten zal je 3 keer door de stad moeten rijden om een andere route te vinden
Ga met de fiets ipv de auto en je hebt er geen last van (en je bent ook geen onderdeel van het probleem). maar het heeft hier inderdaad weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het verkeer is sowieso om te janken in de stad...maar goed dat heeft hier weinig mee te maken natuurlijk![]()
Ja, tijd dat er weer eens flink wat plat gegooid wordt en dat ze de Schapenkamp uitbreiden tot een volwaardige tweebaans snelwegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het verkeer is sowieso om te janken in de stad...maar goed dat heeft hier weinig mee te maken natuurlijk![]()
inmiddels heeft de GeE ook een bericht op hun site:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:50 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Ga met de fiets ipv de auto en je hebt er geen last van (en je bent ook geen onderdeel van het probleem). maar het heeft hier inderdaad weinig mee te maken.
Hier meer info en foto's over het ongeval: http://www.112actueel.nl/index.html. Deze site heeft het over een fietser die gewond is afgevoerd. Volgens mijn collega's zou het gaan om een voetganger die is overleden. Onze fantastische regionale krant de Gooi en Prutslander heeft er helemaal NIETS over op hun website
Het 'onwel' worden achter het stuur klinkt mij erg aanneemlijk in de oren, anders is het idd onbegrijpelijk dat je na de eerste klap nog 30 a 40 meter doorrijdt met een flinke vaart.quote:Huizer (46) verongelukt in Hilversum
Gepubliceerd op 12 juni 2007, 09:11
Laatst bijgewerkt op 12 juni 2007, 09:12
hilversum - Een 46-jarige man uit Huizen is maandagavond om het leven gekomen na een aanrijding in Hilversum.
De voetganger werd aan het eind van de middag op de Langestraat aangereden door een 52-jarige automobilist uit Loosdrecht. De Huizer werd met zwaar hoofdletsel naar het UMC in Utrecht gebracht, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
De automobilist is met onbekend letsel naar ziekenhuis Hilversum vervoerd. Het ongeluk gebeurde rond half zes. De Loosdrechter, die achter het stuur onwel zou zijn geraakt, kwam tegen een groep containers tot stilstand. Naar verluidt reed de man eerst een stuk over het fiets- en voetpad en raakte daarbij allerlei paaltjes en een muur. De politie zoekt getuigen van het ongeval.
Wegomlegging hier, verkeersopbreking daar, hier geen ingang, daar geen uitgang en een *proest* ring die al volloopt als er meer dan tien auto's rijden...quote:Gijsbrecht -> bosdrift -> havenstraat -> langestraat -> schapenkamp -> station.
Kwootje van mezelf zegt genoeg:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Undergod het volgende:
Hoezo zeg je Hilvertdorp?
Het lijkt er namelijk op dat je er een statement mee wilt maken.
Truste!quote:Een dorp met een grote bek, meer is 't niet...
de ligging van hsum vind ik ook ideaal ja.., 20 mins van utrecht, half uurtje van almere en amsterdam, iets meer als uur naar r'dam en eindhoven. (edit: met OV iig, met eigen vervoer kan t nogal eens verschillenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef J.Herrer het volgende:
Niks mis met Hilversum toch? Zolang je maar niet met de auto komt..
Centrum is niks mis mee, en ik zou er zo willen wonen![]()
Ook een perfecte locatie, precies tussen 2 grote steden in
Dat is natuurlijk niet waar hequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik werd er echt sjaggie van je doet er zo 20 minuten over om hilversum uit te komen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |