ze verdienen er ook best goed aan, ik ken iemand die bij de flater werkt namelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:06 schreef KELDER het volgende:
aangezien er weer beetje leven is in dit topic:
wat vonden we dit jaar van H'sum ONAIR ?
Ik vind het wel erg geslaagd, veel goede artiesten. Alleen het lijkt nu echt te erg op Hilversum Alive, in het begin was ONAIR nog meer gericht op algehele media, en nu is het toch voornamelijk muziek wat de klok sloeg.
Kijken er hier mensen naar TV Hilversum ? Daar waren Marco (MUSK, de Doelen, Havana) en Remy (de Flater) die met een stalen gezicht stonden te vertellen dat ze er eindelijk misschien eens een keer geld aan over hielden.
nou kan ik me best vergissen in mijn schattingen wat het allemaal kost, en wat t oplevert, maar t lijkt me dat ze er heus wel goed aan verdienen...
Dat is nog kort!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik werd er echt sjaggie van je doet er zo 20 minuten over om hilversum uit te komen![]()
![]()
Dat bedoel ik, ik kwam ook van mediapark af THE HORROR THE HORRORquote:Op maandag 10 september 2007 12:55 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dat is nog kort!
Tijdens de spits is het een hel om op de snelweg te komen (moet dagelijks van het Mediapark komen)...
Dan ben je echt wel 30 à 45 min. bezig... Vooral nu die weg bij Station Hilversum Noord is afgesloten
Ja, want in de vakantie -als er bijna geen verkeer was- kon natuurlijk niet gewerkt wordenquote:Op maandag 10 september 2007 13:37 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het strontvervelend. De overlast is voor omwonenden veel te groot. En eigenlijk slaat het natuurlijk helemaal nergens op: eerst begin juli een enorm overlastgevend evenemend en dan 8 weken later doen we het nog eens dunnetjes over.
V.
quote:Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, want in de vakantie -als er bijna geen verkeer was- kon natuurlijk niet gewerkt worden.
Je avatarquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de wegwerkzaamheden, maar over die randdebielenfestiviteiten
![]()
V.
Naar Zuid-Oost is 't een km of 25, centrum is nog 7 verder. Goed te doen dus (afhankelijk van je fiets en het weer natuurlijk).quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toevallig Hilversummers hier die wel eens naar Amsterdam Zuid zijn gefietst? Is het ver?
Ik heb een tweedehands race vehikel gescoord bij Antilope, dus deze week begint de training...als het net zo'n winter wordt als vorig jaar, kan ik denk ik tot aan de Kerst wel op de fietsquote:Op maandag 10 september 2007 21:40 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Naar Zuid-Oost is 't een km of 25, centrum is nog 7 verder. Goed te doen dus (afhankelijk van je fiets en het weer natuurlijk).
succesquote:dat de tv net als de radio gemaakt word in dat gebouw op de kruising van de koningsstraat/neuweg. (als je emmastraat -> koningstraat doet dan is het voor de kruising aan je rechterhand)
whahah een noord hilversumerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef QTPi het volgende:
Ik woon sinds 3,5 jaar niet meer in Hilversum maar in een mooi dorpje 15 km verderop. Ik werk er nog wel en rijd dus 3x per week die kant op. Het enige wat ik mis waar ik nu woon zijn de keuzes aan winkels en sportverenigingen.
Gewoond:Kamerlingh Onnesweg Kometenstraat Liebergerweg Floris Vosstraat Erasmuslaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam daar vroeger wel eens, veel leuke meisjes altijd daar, en een praatje maken is daar nooit moeilijkquote:ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error![]()
![]()
Noise is all relative to the silence preceding it
zekers een chille tent, als er tenminste niet hele hordes kut altos op af kwamen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef nicoo het volgende:
[..]
whahah een noord hilversumer![]()
ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error![]()
![]()
jij bent echt zoo emo!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:01 schreef Game_Error het volgende:
[..]
zekers een chille tent, als er tenminste niet hele hordes kut altos op af kwamen...
nee jij bent lekkerquote:
begin dan wel met die nicoo aub, dat ruimt op, ik ben gelukkig geen emoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Pleur op met emo gedoe, zometeen is Hilversum Emo stad van nederland...ik ga een hele grote bull bar op m'n auto monteren, even wat emo'tjes pletten
Welke vertraging?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef Gitarist het volgende:
Nog een maand en dan zijn de werkzaamheden aan de Lage Naarderweg afgerond![]()
Ben die omleiding en vertraging nogal zat..
ach Game_error, als er iemand emo is ben jij het wel in je strake gay broek met bier pens er overheenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef Game_Error het volgende:
[..]
begin dan wel met die nicoo aub, dat ruimt op, ik ben gelukkig geen emo
jij houdt wel van dikke oude mannetjes met bierpensen he? en ik ben het niet, ga jij nou maar lekker naar ik-wil-dood-muziek luisterenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:37 schreef nicoo het volgende:
[..]
ach Game_error, als er iemand emo is ben jij het wel in je strake gay broek met bier pens er overheen
Edit: Jij bent echt vatsig_!
Ja. Nog een minuut of veertig.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:59 schreef ivetje het volgende:
Hee, ik kom hier nooit maar heb even een vraag. Wanneer is het koopavond in de kerkstraat? Is dat vanavond??
Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef nicoo het volgende:
[..]
whahah een noord hilversumer![]()
ontopiq komt een van jullie hilversummers wel eens in de karroesel, echt chille tent, hé game_error![]()
![]()
Hij doelde erop dat het allemaal over het spoor was, en idd er zit iets meer oost bij dan noord, maar kerkelanden is ook niet je van het.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef QTPi het volgende:
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat het Hilversum zuid, noord én oost was.
Karroesel was btw 18 jaar geleden mijn stamkroeg (toen jij nog in een luier schijtte)![]()
Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Over het spoor eindigt gewoon de beschaafde wereld...
Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mag hopen dat die tunnel snel af is, je moet nu zo wringen soms om op het perron te komen....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wordt die tunnel eigenlijk ook gebruikt voor de perrons? Of alleen voor verkeer dat onder het station wil gaan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef QTPi het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel gedeeltelijk mee eens zijn. Het is niet allemaal klote, maar grotendeels wel. Komt waarschijnlijk doordat er in het verleden vooral veel arbeiders woonden en sociale woningbouw is. De zuidelijke Hilversummers mochten vroeger niet eens 'over het spoor' komen.
Over het spoor gesproken... De tunnel schiet al lekker op, zou fijn zijn als er een eind komt aan dat lange wachten voor de grote spoorbomen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:43 schreef nicoo het volgende:
@ game_errorzz ik dacht dat jij nooit over het spoor kwam omdat je het zo'n pauperbuurt vondt_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |