abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39295381
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef LedZep het volgende:
Misschien mot je niet zoveel bier zuipen en je zakgeld in kwark stoppen .
Hehe, maar bier is lekker en kwark niet
Maarja, ik heb nu een hoop geld verkloot (en dat van m'n ma waardoor ze niet veel meer wil kopen).
Voortaan, weet ik wel wat ik niet moet kopen, geen proteinepoeder (alleen voor noodgevallen), geen guarana, geen appelazijn+kelp+lecithine (omg, heeft mn moeder dus gekocht ) maar kwark, kip en tonijn, eventueel caffeïnepoeder (als ik m'n ma over kan halen, want caffeïne is voor haar somehow hét kwaad, as are dingen die je moet slikken ( ))

Maarja, mijn moeder is zo'n raar wijf met van die grillen, allemaal van die ongefundeerde shit, gebaseerd op gevoel, algemene wijsheid (wat dus gewoon bijna altijd crap is ) en een keer ergens zien enzo.
Om maar een paar voorbeelden te noemen: ik mag geen lijnzaadolie meer, omdat ze gelezen heeft dat 't prostaatkanker kan veroorzaken , ze heeft zo'n attitude van caffeïne is slecht, en je mag niet veel koffie drinken, terwijl ik al tienduizend keer uitgelegd heb, dat je vet veel moet drinken voordat het slecht voor je wordt , en vanmiddag ging ik na de training effe 4 boterhammen eten, zei weer van: zo jonge, 4 boterhammen nou nou, en om die tijd, blijfbaar omdat het dus niet om etenstijd is, en dat is het slecht en zo kan ik nog wel even door gaan
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gek word ik er van.
En dan ook gewoon mij pertinent niet geloof als ik kennis internet heb (want dan heb ik het ergens maar even gelezen, en internet is niet betrouwbaar).
Fijn hoor
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:41 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

laat die visolie maar vallen, die is minder belangrijk. en groene thee? nooit van gehoord. sportkledij, een tshirt van 2 euro en een goede jogging van 15 in de decathlon, en een paar ouwe gympers die je nog had liggen ofzo, zo werkt het bij mij allesinds
Nouja, het ging meer om hardloopschoen (van 40,- dan).
En zoals boven vernoemt, ik mag geen lijnzaadolie meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')