Wat stond er, wat stond erquote:
toen ik begon met melk drinken, 1 Liter per dag, vanaf maart tot ong eind mei, ben ik behoorlijk gegroeid, helaas niet alleen spieren, ook vet... Voor mij ff geen melk meer tot na de zomer dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:00 schreef J-Will het volgende:
Ik wilde juist meer melk gaan drinken voor de eiwitten die erin zittenMaar ik ben zo'n lul die het wel lekker wil hebben, dus dan pak ik chocomel, met al zijn vetten
Dat diëten is niks voor mij. Ik train gewoon hard en dan houdt het wel op.
Een foto van m'n back lateral spreadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:50 schreef synthesix het volgende:
Wat stond er, wat stond er![]()
![]()
Ik ben nieuwschgierig
en melkproducten als kwark, joghurt en mozarella...?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:50 schreef LedZep het volgende:
En net als MrJ zou ik niet veel/ geen melk in je cut drinken..is nou niet echt bevorderlijk voor je "shredded-look".
Ik zit(zat voor de rustpauze) inderdaad nu op een plateau qua kracht op sommige spiergroepen(vooral biceps en schouders), en de andere spiergroepen ervaring sterke wisselingen, de ene dag doe ik 4 keer 6 reps met overschot,een week later haal ik dat niet die week erna terug wel... dus echt constante verbetering zit er niet in, ik zit al een maand of 3 op hetzelfde niveau te trappelen... Daarom zoek ik naar iets dat me erover kan brengenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:03 schreef LedZep het volgende:
Als het mager spul is kan het geen kwaad. Maar ja, magere melk is niet te zuipen. Kwark zou geen probleem moeten zijn, sterker nog, ik zou er veel van wegwerken om genoeg eiwitten binnen te krijgen ivm spierverlies.
Oh ja, ik heb totaal geen verstand van AAS, maar mag ik vragen waarom je ze wilt gebruiken voor krachtverhoging? Spiermassa - in het geval van een blijvend plateau - kan ik nog inkomen, maar, kom op, zelfs als überecto met kutgenen kan je nog een 800kg totaal (SQ + BP + DL) krijgen, om een voorbeeld te noemen (geldt natuurlijk ook voor algemene krachtontwikkeling, niet alleen voor PL)
Nou moequote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:37 schreef Miguel het volgende:
Zal ik eens een geheimpje vertellen...
ik heb nog nooit van me leven een deadlift gedaan
Voor krachtverhoging moet je denken aan anavar. Een orale steroide die voor erg veel kracht zorgt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:57 schreef Genjuro het volgende:
Welke is het meest geschikt voor vooral blijvende(!) krachtsverhoging, spiermassa is bijzaak.
Uitzetten van jukbeenderen komt vnl. door GH. Steroiden zorgen wel voor een verhardering van de kaaklijn, maar dan zijn het wel steroiden met hoge androgene kenmerken. Niet allemaal dus.quote:Ook wil ik absoluut niet te maken hebben met jukbeenderen die beginnen uitzetten, of kaalheid...
I knowquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:49 schreef Jurrio het volgende:
Shame on you!
![]()
Deadlift is leuk!
Maar hoe kom je dan aan zulke rugspieren?
Hyperextensions?
thx, dianabol is diegene waar ik het makkelijkste aangeraak, en al een paar mensen mee zien heb groeien, maar ook met een hoop neveneffecten. Ik zal eens wat zoeken naar anavar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor krachtverhoging moet je denken aan anavar. Een orale steroide die voor erg veel kracht zorgt.
Alternatieven zijn dbol of oxy's, die zorgen echter voor veel vocht. En oxy's zijn vind ik persoonlijk te zwaar.
Er zijn ook een aantal andere steroiden die in het PL circuit populair zijn, maar de 3 hierboven zijn de meest gangbare.
[..]
Uitzetten van jukbeenderen komt vnl. door GH. Steroiden zorgen wel voor een verhardering van de kaaklijn, maar dan zijn het wel steroiden met hoge androgene kenmerken. Niet allemaal dus.
Kaalheid vind plaats doordat de steroide via Alpha-5 reductase omzet naar DHT. Dat hormoon is verantwoordelijk voor een versnelling van MPB (Male Pattern Baldness), mits je hier genetisch aanleg voor hebt. Dat is heel makkelijk uit te zoeken door te kijken naar de mannen aan je moeders kant van de familie aangezien het gen voor MPB zich op X chromosoom bevindt.
hyperextensions zijn wel leuk, voor na het deadliften jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:14 schreef Miguel het volgende:
[..]
I know![]()
Hyperextensions inderdaad, met extra gewicht.
Dr trainde nu een paar maanden 's avonds vaak ook een aziaat die z'n oefeningen wel bovengemiddeld goed uitvoerde, maar voor de rest is het inderdaad vaak huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef mister_popcorn het volgende:
hyperextensions zijn wel leuk, voor na het deadliften ja![]()
Ik heb nooit iemand een goede deadlift zien doen op de het sportcentrum, die paar die ik zie zijn verkapte squats. Denk trouwens dat die van mij ook niet helemaal 100 is, maar zolang mijn onderrug geen pijn doet ga ik door![]()
Pas op voor fakes! 80% Van de Human Grade AAS is fake!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Genjuro het volgende:
[..]
thx, dianabol is diegene waar ik het makkelijkste aangeraak,
Over prijzen babbelen kunnen we wel op msn doen. Zie daarvoor mijn profiel.quote:en al een paar mensen mee zien heb groeien, maar ook met een hoop neveneffecten. Ik zal eens wat zoeken naar anavar.
Weet je toevallig een richtprijs voor een kuur van 6 weken(@fok-admins: nee ik wil hier geen handel doen, gewoon prijs weten)?
Weet ik niet, maar ik wil hem de gym intrappen. En aangezien ie al best weinig eet, is de melk misschien wel handig voor de eiwitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:50 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wat stond er, wat stond er![]()
![]()
Ik ben nieuwschierig
Maarja, @ivo
Is melk zo goed om af te vallen dan? In dat geval ga ik mn moeder ook maar eens schoppen dat ze melk moet kopen![]()
Post je foto's is dan, het is juist een enorme uitdaging om plateas te doorbreken of voorkomen. Gewoon (radicale) veranderingen aanbrengen in je trainingsschema en voedingspatroon. Dat is toch kicken man. Zie het als een uitdaging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:15 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik zit(zat voor de rustpauze) inderdaad nu op een plateau qua kracht op sommige spiergroepen(vooral biceps en schouders), en de andere spiergroepen ervaring sterke wisselingen, de ene dag doe ik 4 keer 6 reps met overschot,een week later haal ik dat niet die week erna terug wel... dus echt constante verbetering zit er niet in, ik zit al een maand of 3 op hetzelfde niveau te trappelen... Daarom zoek ik naar iets dat me erover kan brengen
Ik wil gewoon eens het effect zien, die "boost" voelen en nog eens verbeteren zoals in het begin zelfs met training die op niks sloeg (inmiddels 6 jaar geleden, met geregeld tussenpauzes wel)
Het zal wel ten vroegste voor deze winter zijn, dus ondertussen kom ik ms terug vooruit en zie ik van die rommel af
Doe is nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
Och ja als je jarenlang bij je traditionele splitschema blijft kan je verwachten dat je krachtgains stagneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |