0.00 - 6.00 = nachtquote:
Heb jij geen foto's? Volgens mij was jij dat enorme beest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
hoi heren, ben ik weer!
Mijn baas vind 01.00 ochtendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
0.00 - 6.00 = nacht
6.00 - 12.00 = ochtend
12.00 - 18.00 = middag
18.00 - 0.00 = avond
Ik slaap zelf eigenlijk nooit zo lang, hooguit 6 uur per nacht daarna ben ik altijd klaarwakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb jij geen foto's? Volgens mij was jij dat enorme beest.
[..]
Mijn baas vind 01.00 ochtend
Ook al vroeger wakker kerel, zo trainen? Ik heb zo me 7e training van deze week voor de boeg. Morgen ff dagje rust.
Dat was die andere. Heb de adfgelopen maanden door drukte en gezeik met sportcentra nauwelijks getraind. Dus een foto bewaar ik voor volgend jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb jij geen foto's? Volgens mij was jij dat enorme beest.
Beter toch, slapen is maar tijdverspilling. Ik probeer nu als ik moet werken 7 uur te pakken, als ik vrij ben 8. Kijken hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:26 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik slaap zelf eigenlijk nooit zo lang, hooguit 6 uur per nacht daarna ben ik altijd klaarwakker![]()
led ontwijkt de vraagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef Tommy__ het volgende:
hoe zit het met jouw gripperts led, krijg je de trainer en de 1 dicht?
omgquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
0.00 - 6.00 = nacht
6.00 - 12.00 = ochtend
12.00 - 18.00 = middag
18.00 - 0.00 = avond
Heb die vraag niet gezien, sorry. Trainer krijg ik easy dicht, #1 tot op een halve centimeter. Gaat beter dan ik had gedachtquote:
Ik ben altijd een paar minuten voor de wekker wakker, met het eruit komen heb ik sowieso geen moeite.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef LedZep het volgende:
-Offtopic-
Na flink wat artikelen over slaap te hebben gelezen heb ik het volgende definitieve plan opgesteld:
-Elke dag opstaan @ 6am, ook in het weekend.
-Elke avond gaan slapen als ik moe ben, niet eerder, niet later.
Dan de training ():
-Elke dag - dwz niet bij het opstaan maar ergens op de dag - het "snel opstaan" oefenen. Ik heb gelezen dat dit de beste manier is om van die beroerde morgens waar je een uur in je bed blijft liggen en 16x snoozed af te komen.
Het is heel simpel; je bootst de ochtend na, inclusief verduisterd raam, slaapkledij, je zet de wekker een of 2 minuten vooruit, duikt in bed, doet net alsof je slaapt en als de wekker gaat jump je zo snel mogelijk eruit![]()
. Dit doe je zeg maar 5 "reps"
. Na een tijdje (dwz een aantal weken) heeft je lichaam een soort mechanisme ontwikkelt waardoor je automatisch bij het horen v/d wekker 's morgens vroeg uit je bed springt. Ik ben benieuwd
Nope, moest werken helaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:51 schreef ivosnivo het volgende:
Mijn baas vind 01.00 ochtend
Ook al vroeger wakker kerel, zo trainen? Ik heb zo me 7e training van deze week voor de boeg. Morgen ff dagje rust.
]quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef LedZep het volgende:
-Offtopic-
Na flink wat artikelen over slaap te hebben gelezen heb ik het volgende definitieve plan opgesteld:
-Elke dag opstaan @ 6am, ook in het weekend.
-Elke avond gaan slapen als ik moe ben, niet eerder, niet later.
Dan de training ():
-Elke dag - dwz niet bij het opstaan maar ergens op de dag - het "snel opstaan" oefenen. Ik heb gelezen dat dit de beste manier is om van die beroerde morgens waar je een uur in je bed blijft liggen en 16x snoozed af te komen.
Het is heel simpel; je bootst de ochtend na, inclusief verduisterd raam, slaapkledij, je zet de wekker een of 2 minuten vooruit, duikt in bed, doet net alsof je slaapt en als de wekker gaat jump je zo snel mogelijk eruit![]()
. Dit doe je zeg maar 5 "reps"
. Na een tijdje (dwz een aantal weken) heeft je lichaam een soort mechanisme ontwikkelt waardoor je automatisch bij het horen v/d wekker 's morgens vroeg uit je bed springt. Ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |