Dat heb ik nou vaak met tieten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
wat een enorme schatjes zeg. ik blijf naar ze kijken.
Thx voor de tip!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je nu nog eens een cavia met diarree hebt, moet je gastro bestellen via www.knoevel.nl . Uitstekende kruidentabletten die echt binnen een paar uur helpen, is mijn ervaring.
Hoe gaat het trouwens deze dagen met al jullie caafs? Houden ze het een beetje vol?
Beetje variatie is goed (niet noodzakelijk).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:58 schreef kroeli het volgende:
Vraagje: mijn cavia eet al bijna 5 jaar andijvie elke dag en nu wil ze dat opeens niet meer.Heeft iemand een tip welke groente nog meer goed voor ze zijn en die ze lekker vinden?
Inderdaad! In de natuur wordt een cavia verstoten op het moment dat ie niet meer meekan door ziekte. De ziekte verbergen is dan de enige optie. Als een cavia echt totaal ziek wordt, is het meestal al te laat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Kroeli: minder eten is altijd reden tot zorg, ook al is het warm weer. Mijn caafs zijn ook lamlendig, maar ze eten nog wel. Ga haar alsjeblieft wegen en als ze afvalt, ga dan voor de zekerheid naar de dierenarts. Een caafje van 5 jaar valt al in de bajaardenklasse, dus een beetje extra zorg heeft ze wel nodig.
Verder is het over elkaar groeien van de kiezen (haakjes aan de kiezen) een bekend probleem dat eten onmogelijk maakt. Cavia's zijn kampioen pijn verbergen en je merkt vaak pas iets aan ze als het te laat is. Ik raad je dus toch een controle aan, liever een keer te veel dan te weinig...
Wat een schatjesquote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef inkie1010 het volgende:
Hier mijn ventjes even
[afbeelding]
Toby
[afbeelding]
Obelix en Toby
[afbeelding]
Toby slaapt altijd tussen de twee voerbakjes (groentebak en brokjesbak)Zo issie er altijd op tijd bij!
oh mag ik die laatste op groot formaat hebben als achtergrond?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag heb ik nog een aantal foto's gemaakt van onze cavia's. Langs onze trap
Deze foto laten we weer afdrukken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik voeg je even op msn toequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:42 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh mag ik die laatste op groot formaat hebben als achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |