CherryLips, dit is je kans:
Zojuist gered uit de Groenrijk. Het was er zó kókend heet, De kleinste van de twee lag zo te puffen en was zo slap dat ik dacht dat ze eraan onderdoor zou gaan als ik niks deed... Het is tegen mijn principes, maar ik kon ze gewoon niet laten zitten. Ik kan ze zelf alleen niet houden, dus zet ik ze ook weer te koop. Maar ze gaan pas over op zijn vroegst twee weken weg, als ik zeker weet dat ze het goed doen en lekker groeien.
Ik stel julie voor: Daisy.
![]()
Daisy zal nu tussen de 6 en de 8 weken oud zijn en weegt 380 gram. Ze is een driekleur met wit, rood en zwart.
Dan de kleinste van het stel: Minnie.
![]()
![]()
Minnie is een kleine dame van 320 gram. Ze voelt erg magertjes. Ik weet niet of het een zusje is van Daisy, en of ze dus dezelfde leeftijd heeft. Gezien haar magerheid (die ze verbergt achter haar weelderige haardos) schat ik haar wel rond de 6 weken.
Beide dames verkeren in redelijke staat. Ze hebben geen duidelijke schurft of schimmelplekken, alleen wat schrale en harde plekjes op de oren. Er bestaat nog een kans dat de dames zwanger zijn: hou daar eventueel rekening mee.
Ze gaan alleen samen weg.
We hebben zelf 10 euro per cavia betaald, dus dat vraag ik er nu ook voor. Post of mail ( mail@zoeperzazke.nl ) me als je interesse hebt.
I had a signature once. It was awful.