Hahahahahaquote:
Jouw ploegje won hier 100 meter verderop met 5-0 van de plaatselijke trots!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Oefenwedstrijden zeggen geen zak natuurlijkIntegendeel, meestal volgt op een slechte voorbereiding een goed seizoen.
Dan kunnen we nog dubbel plezier aan hem hebben, want voetballen kan iequote:Op zondag 9 juli 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
JD Audenaerde is serieus een alcohol verslaafde, hij zit meer in de kroeg dan dat hij traint of voetbalt. Heb ik van Brugge suppo dusss.
Klopt ik was erbijquote:Op zondag 9 juli 2006 10:34 schreef -J-D- het volgende:
Jouw ploegje won hier 100 meter verderop met 5-0 van de plaatselijke trots!
Wat een vernedering
Dat hoor je inderdaad wel eens, maar hoor je net zo goed van tien andere spelers. Mag je toch met een serieus korreltje zout nemen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
JD Audenaerde is serieus een alcohol verslaafde, hij zit meer in de kroeg dan dat hij traint of voetbalt. Heb ik van Brugge suppo dusss.
Dan past hij prima tussen de oude garde van NEC.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
zo idd, had met wat maten vorig jaar ajax-nec in de binnenstad van nijmegen gekeken, nadat we van vitesse-feyenoord terugkwamenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dan past hij prima tussen de oude garde van NEC.
Haha, dat ook, maar ik doel vooral op de spelersquote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo idd, had met wat maten vorig jaar ajax-nec in de binnenstad van nijmegen gekeken, nadat we van vitesse-feyenoord terugkwamenen paar van die gasten echt zonder gebit haha en maar zuipen, of het was hun accent
![]()
Jans en Snoyl zijn toch goed voor de toekomst. Maar goed, ik was eigenlijk vergeten dat jullie zo'n leegloop hebben gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leuke transfers? Welke dan?
Wielaert, Leiwa, Van der Doelen, Jones, Tininho en Takak kwijt voor een paar onervaren jochies..
Er moet nog echt ervaring bijkomen, en wel op het middenveld. Voor de positie van controlerende middenvelder hebben we nu 2 opties: Kivuvu en Otten...
Right back at you!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe
Het woordje "wel" zou toch moeten aangeven in tegenstelling tot vorig jaar, blonde wijsneus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Net zoals het afgelopen jaar?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |