Ben er geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef De_Hypotheker het volgende:
Vandaag was de open dag, er waren zo'n 10.000 mensen volgens Omroep Gelderland. Is iemand hier erheen geweest, had Paes een goed verhaal te vertellen?
Zo'n open dag is voor bijna niemand interessant.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zo'n Open Dag is toch alleen interessant voor gezinnetjes?
De reacties op ForzaNEC zijn te triest voor woorden.quote:Leen Looyen verlaat NEC
Leen Looyen zal op 1 juli 2007 NEC verlaten. De technisch directeur legt dan zijn funtie voor onbepaalde tijd neer. Looyen werkt al sinds het begin van de jaren zeventig –met enkele onderbrekingen- bij NEC. De Betuwnaar kwam in dienst als hulptrainer onder Wiel Coerver. Looyen is de zoveelste beeldbepalende figuur die in korte tijd de Goffert gaat verlaten. Eerder ging algemeen directeur Alex Tieleke weg, daarna hoofdtrainer Cees Lok, gevolg door geldschieter Boekhoorn, voorzitter Hans van Delft en bestuurslid Sije Visser. Het is nog niet bekend wie de opvolger wordt van Leen Looyen. Diens vertrek zal morgen pas officieel bekend worden.
Misschien is het wel een keer goed dat er een frisse wind door de goffert waait.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De reacties op ForzaNEC zijn te triest voor woorden.
Jammer dat sommige NEC-ers zo respectloos zijn richting medewerkers van NEC.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De reacties op ForzaNEC zijn te triest voor woorden.
Er wordt heel makkelijk geroepen dat Looijen, Paes en Swart helemaal niets is.quote:
Klopt, maar dat betekent niet dat ik het normaal vind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef DeVinger het volgende:
Het is wat, maar dat is toch heel normaal voor voetbalsupporters?
Nee ok, dan begrijpen we elkaar. Ik check echt nooit meer het forum van Vitesse, wat een onzin wordt daar verteld (op de meeste forums denk). Alleen maar zeiken, pubers en de meest belachelijke transfergeruchten (categorie internationale top).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ik het normaal vind.
het schijnt normaal te zijn, maar ik vind het lomp en ondoordacht.
Het NEC-forum van de SV is stukken beter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, vind het NEC-forum wel meevallen hoor. Wordt meestal wel verstandig gereageerd. Die berichten op Forza lees ik nooit eigenlijk.
Ow, bedoelde ook de reacties ja. Forza is verder een goede site. Heb er nog even als redacteur bij gestaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het NEC-forum van de SV is stukken beter.
De berichtgeving van ForzaNEC is meestal wel in orde, al hadden ze vorige week een verkeerde bron.
Ze zijn wel snel met de info. Alleen de reacties van de bezoekers is beneden peil.
Is goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef DeVinger het volgende:
Zou ik trouwens via hier iemand een keer kaartjes kunnen krijgen voor een thuiswedstrijd van NEC?
Gewoon op vertoon van een van jullie seizoenskaart twee extra kaartjes kopen.
Ik wil dit jaar wel samen met een studiegenoot wat wedstrijdjes in Nijmegen bezoeken(woon er dus)
Logisch ook dat je een keer naar een echte voetbalclub wilt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef DeVinger het volgende:
Zou ik trouwens via hier iemand een keer kaartjes kunnen krijgen voor een thuiswedstrijd van NEC?
Gewoon op vertoon van een van jullie seizoenskaart twee extra kaartjes kopen.
Ik wil dit jaar wel samen met een studiegenoot wat wedstrijdjes in Nijmegen bezoeken(woon er dus)
"De Freitas viel tegen, maar wat kan ik er nou aan doen?"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:25 schreef Dutch_Courage het volgende:
. Maarja, als je Van Rijswijk tot twee keer toe een contractverlenging geeft en je De Freitas, die al gestopt was, gelijk een contract geeft voot TWEE jaar, tja, dan maak je je niet populair.
He, das jouw intepretatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:17 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Logisch ook dat je een keer naar een echte voetbalclub wilt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |