Dit wou ik nog even quoten. Hihi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zag jou niet tussen de laatste paar posts staan. Jij bent speciaal voor me, en dat weet je
Zinloos, hij is mod.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit wou ik nog even quoten. Hihi.
Okéquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef rompompom het volgende:
Alleen bevat het woord "lunchseks" een 'n'.
Tevens pre-behangafstoompostomzodoendedadelijkniettelangtehoevenzoekennaarhetactueleBeF-topic. TVP dus.
Ik word onpasselijk van dat soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit wou ik nog even quoten. Hihi.
So? Hij heeft wegens dat blauwe kleurtje hordes meisjes achter hem aan en ik ben er slechts één van, niets te speciaal? Bedoel je dat?quote:
Ik vind jou ook wel een beetje speciaal hoor, maar op een andere manierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van dat soort opmerkingen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een beetje speciaal hoor, maar op een andere manier
Ik ga je missen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef rompompom het volgende:
Ok, ik ga al!
Verpest het nou niet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat mag Litso beslissen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
Litso en c_c, zullen we binnenkort eens een quatrootje organiseren met PDL erbij![]()
Alleen als ze zich als goth aankleedtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
Litso en c_c, zullen we binnenkort eens een quatrootje organiseren met PDL erbij![]()
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!quote:
Wat een stomme PI, je verbreekt een reeksch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!
Vindtie leuk. Daarom doe ik het zo af en toe even. Ik bedoel, we weten allemaal dat Lits zo tam als een lammetje is (quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!
Ik denk dat het een hopeloze poging is, om seks te weren uit BeF. Gaat niet lukken. Geef er maar gewoon aan toe. Go with the flow.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:29 schreef ehqo het volgende:
.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vindtie leuk. Daarom doe ik het zo af en toe even. Ik bedoel, we weten allemaal dat Lits zo tam als een lammetje is () maar soms moet het gewoon even.
Zo ambitieus was ik ook niet. Maar ik ga niet meer meedoen als een wanhopig gefrustreerde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hopeloze poging is, om seks te weren uit BeF. Gaat niet lukken. Geef er maar gewoon aan toe. Go with the flow.
Ja maar, het is zo bevrijdend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo ambitieus was ik ook niet. Maar ik ga niet meer meedoen als een wanhopig gefrustreerde.
Dude.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat de drol tegen je kringspier drukt en het er dan langzaam uit laat glijden.![]()
wMtz.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:36 schreef Misstique het volgende:
Stofje, je huidige gemoedstoestand is goed overgekomen, je kan stoppen nu. Alsjeblieft.
Is het echt zo bevrijdend om door vrouwen onder de duim gehouden te worden met mooie praat zonder dat er ooit iets van komt?quote:
Slechte ervaringen met vrouwen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het echt zo bevrijdend om door vrouwen onder de duim gehouden te worden met mooie praat zonder dat er ooit iets van komt?
Hoofddoekje kan ook, maar dan loop ik het risico dat dit voor bepaalde mensen beledigend overkomt. Daarom dus géén hoofddoekje.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het echt zo bevrijdend om door vrouwen onder de duim gehouden te worden met mooie praat zonder dat er ooit iets van komt?
Ik wens niet onder die groep geschaard te worden.quote:
*knijpt in je wangetjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoofddoekje kan ook, maar dan loop ik het risico dat dit voor bepaalde mensen beledigend overkomt. Daarom dus géén hoofddoekje.
[insert tubgirl.jpg]quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*knijpt in je wangetjes
Braaf.
Oh en ik wil even melden dat dat hele kringspiergedoe van Stofje geen 'ew' veroorzaakte. Há! Mij krijg je niet aan het walgen! Puh! Zo! Dus!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*knijpt in je wangetjes
Braaf.
Oh en ik wil even melden dat dat hele kringspiergedoe van Stofje geen 'ew' veroorzaakte. Há! Mij krijg je niet aan het walgen! Puh! Zo! Dus!
Jij zet toch ook jogy op je neuklijst voor als Dago niets wordt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens niet onder die groep geschaard te worden..
Klopt, maar daarbij heb ik dus niet de illusie dat jogy enige valse hoop gaat koesteren op dat gebied. Dago en ik blijven namelijk bij elkaar. Tot in den eeuwigheid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij zet toch ook jogy op je neuklijst voor als Dago niets wordt?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
Ik moet duidelijk niet vlak na elkaar in een serieus topic en dan in een ONZ topic gaan posten..
Dit is goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dago en ik blijven namelijk bij elkaar. Tot in den eeuwigheid.
Die arme jongen zit daar met een kloppend lid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij heb ik dus niet de illusie dat jogy enige valse hoop gaat koesteren op dat gebied.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij heb ik dus niet de illusie dat jogy enige valse hoop gaat koesteren op dat gebied. Dago en ik blijven namelijk bij elkaar. Tot in den eeuwigheid.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik quotete jou niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, goede vrede bewaren: "Oeh, wat lief!. Romantisch!"
Kom jij wel eens buiten ONZ?quote:
Je neemt je werk mee naar bed?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
Ik droomde over Fok vannacht, bedenk ik me net
Ril. Ook wel eens gehad. Verschrikkelijk is dat. Dan ga je dus echt twijfelen aan je sociale leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
Ik droomde over Fok vannacht, bedenk ik me net
Correct, maar dat komt gewoon door mijn op hol geslagen libido. Heb ik altijd al 'last' van gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Die arme jongen zit daar met een kloppend lid.
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Correct, maar dat komt gewoon door mijn op hol geslagen libido. Heb ik altijd al 'last' van gehad.
Hoe denk je dat ik me voel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ril. Ook wel eens gehad. Verschrikkelijk is dat. Dan ga je dus echt twijfelen aan je sociale leven.
Neuh. Twijfelen aan je sociale leven is voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ril. Ook wel eens gehad. Verschrikkelijk is dat. Dan ga je dus echt twijfelen aan je sociale leven.
Lets have sexquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Wat nou seks? Waarom moet het altijd over seks gaan?
Ik word wel een non ofzo.
Om 15:00?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lets have sex
Oh, ik ga lekker slapen.
Dat maakt het hele sexgebeuren alleen maar spannenderquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Kom, we gaan bier drinken bij een kampvuur aan het strand vannacht, kijken naar de sterren. Zonder enige lusten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Als ik een non ben? No way, ik heb principes, weet je!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat maakt het hele sexgebeuren alleen maar spannender![]()
never nooit nietquote:
Ik was gister om 15:00 uur ook nog wakker hoorquote:
Dan moet ik jou doorbreken in je principesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik een non ben? No way, ik heb principes, weet je!
Okay, maar, alcohol is slecht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom, we gaan bier drinken bij een kampvuur aan het strand vannacht, kijken naar de sterren. Zonder enige lusten.
Bietsje onregelmatigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was gister om 15:00 uur ook nog wakker hoor
Ik heb veel slaap achterstanden
Dus ja, Trusten![]()
SlAaP LeKkUwRrrR LiiEffiiEjJjjj (K)(L)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was gister om 15:00 uur ook nog wakker hoor
Ik heb veel slaap achterstanden
Dus ja, Trusten![]()
Zal ik jou eens doorbreken? Hm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet ik jou doorbreken in je principes![]()
neenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom, we gaan bier drinken bij een kampvuur aan het strand vannacht, kijken naar de sterren. Zonder enige lusten.
Oeh, de vindingrijkheid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan warmen we het eerst op, zodat de alcohol verdampt.
Yo killah mattie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
Renéésitéé
Okay! Kom dan?quote:
Dat was miendobbelsteen toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was het nog niet bekend dat ik veruit het kuttigste ritme heb van heel Fok?
Dat, én NWLY.quote:
Avec?quote:
Of dat wat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, hij zal heus wel komen.
Maar of dat op jou is
ik snap er geen aars vanquote:
dus. Kutkoters van tegenwoordigquote:
Ik begrijp het niet meer!quote:
Prima idee mijn waarde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus. Kutkoters van tegenwoordig
Op de boot naar antartica graag
Nog beter. Friesland afsteken en ze daar allemaal opzetten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus. Kutkoters van tegenwoordig
Op de boot naar antartica graag
Immer.quote:
Whehehe, gewoon geen mouwen, gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt of geen mouwen of je bent naakt
Dan zitten ze op een zwart stukje grond.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog beter. Friesland afsteken en ze daar allemaal opzetten.
2 vliegen in 1 klap. Puik ideequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
dat is een kwestie van gifgasquote:
quote:
Harde sexquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef Litso het volgende:
Gaat hard hier vandaag trouwens.
AF! *grom*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou zoooo goedjiegoedjiegoedjie.![]()
![]()
Stond jij net voor mijn raam te kwijlen?quote:
Puik idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Sebahas, ga eens slapen, nou.
*dept het eea*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stond jij net voor mijn raam te kwijlen?
Okay! Maar goedjiegoedjie is een suf woord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou zoooo goedjiegoedjiegoedjie.![]()
![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stond jij net voor mijn raam te kwijlen?
Ik bedoel het hip en vooruitstrevend!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay! Maar goedjiegoedjie is een suf woord.
Kweenie, ik dacht dat ik iets zag.quote:
slaap ze , lulhannesquote:
Lijken jullie zoveel op elkaar?quote:
Ik kan het niet goed lezen, het scherm van mijn PDA is wat kleinquote:
Dan is het goed!quote:
Oe, gaaf, rellenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
Ze willen trouwens niet luisteren in het RU topic Rene
Gaarne.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
Seks.
bier en seks met een xquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ik heb al sinds donderdag vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Half 4. Nog 2,5 uur.
Ik heb al weken niks te doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Half 4. Nog 2,5 uur.
Time flies when you're having sex.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Half 4. Nog 2,5 uur.
immerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dank u wel, kan ik u nog een koud biertje aanbieden voor ik ga slapen ?
Doeiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef Sebasser het volgende:
BAM COMPUTER UIT!
Wedden dat ie nog aan staat als ik dit post?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef Sebasser het volgende:
BAM COMPUTER UIT!
*Vóór*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
While i'm having sex, there are whole different things that fly.quote:
Computer is aan het tegenwerken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wedden dat ie nog aan staat als ik dit post?
dat zei ik vannacht ook al....klotewekker!quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook graag zo'n Slim & Lift Silhouette met Kerst.
Ik heb het genoteerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook graag zo'n Slim & Lift Silhouette met Kerst.
Óch, het kan ermee door.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
While i'm having sex, there are whole different things that fly.
Mijn engels is zo pienter en intelligent.![]()
het is eens wat anders dan netwerkenquote:
Hihi, je hebt de nacht gewoon weggeneukt, gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zei ik vannacht ook al....klotewekker!
quote:
De televisie staat aan en ik hoor zo'n TellSell reclame op de achtergrond.quote:
Hehe. Goed planquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Renesite het volgende:
Litso.
Toch maar STU maken?Het subforum
![]()
Ah, ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
De televisie staat aan en ik hoor zo'n TellSell reclame op de achtergrond..
Krijg ik hem dan via de post ofwâh?quote:
Ik heb alleen een ochtendjas aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, oh en je bent vergeten je boxer omhoog te trekken.
HIV?quote:
Ik probeerde het maar ze willen niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef ehqo het volgende:
Kalm aan.
Doet me altijd denken aan een seksueel overdraagbare aandoening.quote:
curves op de bolle ogen van hen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
It slims and lifts and creates curves anywhere you want them.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan een seksueel overdraagbare aandoening.
GMTA.quote:
Doe eens niet je armen openhalen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
It slims and lifts and creates curves anywhere you want them.![]()
![]()
.
Mij aan de geniale Zweedse band The Hives.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Que?quote:
Ja ok, maar een slotje is ook weer zo stil he.quote:
Ik ga binnenkort nog even langs de rutgerstichting of zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:
Daar heb ik laatst nog een cd van gedownloadtdtd. Hippe muziek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mij aan de geniale Zweedse band The Hives.
Dan heb jij dus een positief beeld van Hyves.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Mij aan de geniale Zweedse band The Hives.
Uiteraardquote:
Welcke cd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
.
.
[..]
Daar heb ik laatst nog een cd van gedownloadtdtd. Hippe muziek.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nog even langs de rutgerstichting of zo.
Hoorde dat je er condooms voor 20 cent kon kopen
Banknop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ok, maar een slotje is ook weer zo stil he.
En posts deleten ga ik niet aan beginnen
Die verdienen er dus niks aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]. Hoe verdienen drogisten daar nog altijd hun geld aan?
Barely legal, klinkt pedoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Welcke cd?
Veni, Vidi, Vicious vind ik het best, maar Barely Legal is nog zo lekker chaotisch
Jep. En dat is mooi, want nu hoef ik niet elke keer te walgen als mensen het over Hyves hebben. Ik negeer het gewoon en droom weg bij het idee dat ik weer in de Alpha-tent sta te kijken naar die zweedse mafkezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan heb jij dus een positief beeld van Hyves.
Ik heb geen zin om te kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Welcke cd?
Veni, Vidi, Vicious vind ik het best, maar Barely Legal is nog zo lekker chaotisch
Uh-huh.quote:
Nah, ik zie dan altijd een schimmelkut voor me.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep. En dat is mooi, want nu hoef ik niet elke keer te walgen als mensen het over Hyves hebben. Ik negeer het gewoon en droom weg bij het idee dat ik weer in de Alpha-tent sta te kijken naar die zweedse mafkezen.
Hai.quote:
Hij liegt niet, ik voel het!quote:
Hai!quote:
Al dat geassocieer met pedo's de laatste tijd, ik word er echt een beetje moe van. Ik zou er bijna een topic over openen.quote:
OnBeFwaardigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik zie dan altijd een schimmelkut voor me.
Zet hem op de ignore-stand.quote:
C'est moi!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef Litso het volgende:
Jandude.
Ok, Barely legal, dat klinkt als een stampend strakke sexfilmquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Al dat geassocieer met pedo's de laatste tijd, ik word er echt een beetje moe van. Ik zou er bijna een topic over openen.
En ik heb geen banknop ehqo, daarvoor moet je bij Dago zijn.
HAHA! Teringnewbie jijzelfquote:
De muziek ervan dan, hè.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
Zo, dan is het nu tijd om te dansen op de Deense Under Byen dame.
Das beter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, Barely legal, dat klinkt als een stampend strakke sexfilm
Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!quote:
MIJN PIquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:39 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Dat betekent dat het dus eigenlijk wel een regel is en je er niet bij hoort als je het niet gebruikt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:39 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Ohja. Ik durf hem niet te postenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé krullenbol, ik vroeg iets.
Je bent een toffe peer, e.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:38 schreef ehqo het volgende:
JD. Ik zag hem. Voordat hij werd overlopen door een stampede posts.
Dan al!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
Ah tof, over drie weken, 2 dagen en pak 'm beet drie uur kan ik op mijn eerste internationale terrasje zitten, waarna er in 3,5 week nog wel wat zullen volgen.
Venlo So, 16.07.06 ab 11:04 RE 9017 RegionalExpress
Wuppertal Hbf So, 16.07.06 an 12:30
Wuppertal Hbf So, 16.07.06 ab 13:14 IC 2027 InterCity
Nürnberg Hbf So, 16.07.06 an 18:24
ik denk nu weer aan die teringwuppies door je wuppertalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
Ah tof, over drie weken, 2 dagen en pak 'm beet drie uur kan ik op mijn eerste internationale terrasje zitten, waarna er in 3,5 week nog wel wat zullen volgen.
Venlo So, 16.07.06 ab 11:04 RE 9017 RegionalExpress
Wuppertal Hbf So, 16.07.06 an 12:30
Wuppertal Hbf So, 16.07.06 ab 13:14 IC 2027 InterCity
Nürnberg Hbf So, 16.07.06 an 18:24
Whehe, had ik ook bijna.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk nu weer aan die teringwuppies door je wuppertal
mr.manson@litssssssoooooo.co was het toch ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef Litso het volgende:
Sebasser, geef terug.
ditoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk nu weer aan die teringwuppies door je wuppertal
Hómó, ga eens slapen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mr.manson@litssssssoooooo.co was het toch ?
Optiefuhhhhhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mr.manson@litssssssoooooo.co was het toch ?
Time flies, hm?quote:
Ik. Net uit de douche. Mét handdoekje, dat welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hoeft hem alleen maar naar míj te sturen. Ik ben het maar
.
Wat staat erop?.
Ik zet nu al schetsende lijntjes op de kaart van Europa. In gedachten ben ik al op reis. Hoe tof.quote:
Oui. Ik dacht dat dat nog minstens een week zou duren ofzeau!quote:
Nou ja, dan moet je het maar een keer in het echt laten zien, kijken of je dat wel durftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik. Net uit de douche. Mét handdoekje, dat wel
Ik wil wel kaartjes vanuit heel Europa heur!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zet nu al schetsende lijntjes op de kaart van Europa. In gedachten ben ik al op reis. Hoe tof.
Tip: neem ook iets van muziek mee ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef JDude het volgende:
5 uur en 10 minuten in één Intercity! Beter neem ik een goed boek mee.
Of ik ga vrouwelijke medereizigers stalken, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
Oui. Ik dacht dat dat nog minstens een week zou duren ofzeau!
Goed lezenquote:Ah tof, over drie weken, 2 dagen en pak 'm beet drie uur
Als we een keer gaan zwemmenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je het maar een keer in het echt laten zien, kijken of je dat wel durft.
[..]
Ik wil wel kaartjes vanuit heel Europa heur!
Ik moet nog even ergens een 1GB MiniSD kaartje zien te scoren voor weinig geld.quote:
Een rookcoupé?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef JDude het volgende:
5 uur en 10 minuten in één Intercity! Beter neem ik een goed boek mee.
Of ik ga vrouwelijke medereizigers stalken, natuurlijk.
OoOOooo.quote:
Ja, en hij wil een boek om tijdens het kaartjesknippen te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Renesite het volgende:
Maar JDude, wat doe je dan? Conducteur? Machinist? WTF?
Dán heb ik ook al vakantie.quote:
Nee gek, ik ga op vakantie! En wel zodoende dat ik een maand lang mag rondtouren in deze landen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Renesite het volgende:
Maar JDude, wat doe je dan? Conducteur? Machinist? WTF?
Ik rook niet. Nouja, ik denk dat ik een doosje sigaren mee neemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Een rookcoupé?
Simpel, Nederland > Turkije en terugquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee gek, ik ga op vakantie! En wel zodoende dat ik een maand lang mag rondtouren in deze landen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |