Dit wou ik nog even quoten. Hihi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zag jou niet tussen de laatste paar posts staan. Jij bent speciaal voor me, en dat weet je
Zinloos, hij is mod.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit wou ik nog even quoten. Hihi.
Okéquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef rompompom het volgende:
Alleen bevat het woord "lunchseks" een 'n'.
Tevens pre-behangafstoompostomzodoendedadelijkniettelangtehoevenzoekennaarhetactueleBeF-topic. TVP dus.
Ik word onpasselijk van dat soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit wou ik nog even quoten. Hihi.
So? Hij heeft wegens dat blauwe kleurtje hordes meisjes achter hem aan en ik ben er slechts één van, niets te speciaal? Bedoel je dat?quote:
Ik vind jou ook wel een beetje speciaal hoor, maar op een andere manierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van dat soort opmerkingen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een beetje speciaal hoor, maar op een andere manier
Ik ga je missen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef rompompom het volgende:
Ok, ik ga al!
Verpest het nou niet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van dat soort opmerkingen.
Dat mag Litso beslissen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
Litso en c_c, zullen we binnenkort eens een quatrootje organiseren met PDL erbij![]()
Alleen als ze zich als goth aankleedtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
Litso en c_c, zullen we binnenkort eens een quatrootje organiseren met PDL erbij![]()
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!quote:
Wat een stomme PI, je verbreekt een reeksch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!
Vindtie leuk. Daarom doe ik het zo af en toe even. Ik bedoel, we weten allemaal dat Lits zo tam als een lammetje is (quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onderdanig gedrag!
Ik denk dat het een hopeloze poging is, om seks te weren uit BeF. Gaat niet lukken. Geef er maar gewoon aan toe. Go with the flow.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:29 schreef ehqo het volgende:
.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vindtie leuk. Daarom doe ik het zo af en toe even. Ik bedoel, we weten allemaal dat Lits zo tam als een lammetje is () maar soms moet het gewoon even.
Zo ambitieus was ik ook niet. Maar ik ga niet meer meedoen als een wanhopig gefrustreerde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hopeloze poging is, om seks te weren uit BeF. Gaat niet lukken. Geef er maar gewoon aan toe. Go with the flow.
Ja maar, het is zo bevrijdend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo ambitieus was ik ook niet. Maar ik ga niet meer meedoen als een wanhopig gefrustreerde.
Dude.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat de drol tegen je kringspier drukt en het er dan langzaam uit laat glijden.![]()
wMtz.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:36 schreef Misstique het volgende:
Stofje, je huidige gemoedstoestand is goed overgekomen, je kan stoppen nu. Alsjeblieft.
Is het echt zo bevrijdend om door vrouwen onder de duim gehouden te worden met mooie praat zonder dat er ooit iets van komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |