Best een aardige buurt hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Hoe het nu is (het is nu net opgeleverd, er is een restyle voor het Javaplein geweest).
Wat is dat gebouw in het midden?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Hoe het nu is (het is nu net opgeleverd, er is een restyle voor het Javaplein geweest).
quote:Uit: "Het Geheugen van Oost"
Als kind moest ik Niet ik hoor!.kolen halen bij het Javaplein. Mijn broers en ik werden op vrijdagavond naar het badhuis op het Javaplein gestuurd. Dat kostte 25 guldencenten per kind. In 1959, toen ik op de lagere school A.W.F. Idenburg in de Javastraat zat, kregen we een douche.
Het wisselt nu al jaren zeer regelmatig van eigenaar - het schijnt maar niet te willen lukken om er een goedlopend Grand Café of restaurant van te maken. Wat heel jammer is, want het is een leuk gebouw. Misschien dat het met het gerestylede plein nu wèl lukt.quote:Je ging naar het badhuis met een opgerolde handdoek, zeepdoos erin, onder je arm. Het douchen kostte 10 of 15 cent. Als je je zeep vergeten was kon je een stukje zeep voor een dubbeltje kopen. Je mocht geloof ik 10 of 15 minuten douchen en dan kwam er een kenauachtige badvrouw in een witte jas op je deurtje timmeren dat je eruit moest. Ik was altijd ruim op tijd klaar want ik was als de dood dat ik in mijn blote kont eruit moest.
Ik werk er.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, volgens mij ben je er nog nooit geweest.
wat is pongo bier?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:26 schreef anne_Chris het volgende:
We zijn even naar kwakoe geweest. Waren ongeveer 12 uur daar.
Allemaal slaperige koppen
Veeeeeeeeeel barbecues en pongo bierom die tijd al
En schaafijs![]()
Volgende week gaan we weer maar dan wel wat later. Hopen dat ze dan wakker zijn
Wat is het toch met die stroomstoringen de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
GVD een stroomstoring van meer dan een uur gehad vanavond, niet fijn voor je koelkast met dit weer
ik had er hier in mijn wijk (Slotervaart) al een tijdje geen last meer van gehad, maar dit was dan ook gelijk op een zeer irritant tijdstip.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is het toch met die stroomstoringen de afgelopen tijd?
Niet elk deel van slotervaart heeft er kennelijk last van. Gisteren was het in Osdorp en hier trouwens raak. Ook ruim een uur..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had er hier in mijn wijk (Slotervaart) al een tijdje geen last meer van gehad, maar dit was dan ook gelijk op een zeer irritant tijdstip.
nee, dat is maar goed ook. maar je hoort inderdaad veel storingen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet elk deel van slotervaart heeft er kennelijk last van. Gisteren was het in Osdorp en hier trouwens raak. Ook ruim een uur..
Het zal wel aan het weer liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat is maar goed ook. maar je hoort inderdaad veel storingen de laatste tijd.
Vertel! Ken iemand die er ook heen wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:24 schreef donald_dick het volgende:
jams blunt in het westerpark was okay (Y)
quote:Amsterdammers die wonen in het stadsdeel Oud-West moesten dinsdag een groot deel van de halve finale van het WK-voetbal missen. Het stadsdeel kampte vanaf 20.50 uur met een stroomstoring. De storing was rond 22.00 uur verholpen. Dat meldt een woordvoerder van energiebedrijf Nuon.
Zeker 1500 huishoudens hebben in het Amsterdamse stadsdeel volgens Nuon ruim een uur geen stroom gehad. De storing onstond in de buurt van de Jacob van Lennepkade. Het is nog niet bekend hoe de storing is ontstaan. Amsterdam werd in mei ook al twee keer getroffen door stroomstoringen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Hmzzz Againzender. Check dit bericht dan
[..]
Reinwardt Academie?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog ontdekken, maar ik heb er zoveel zin in!![]()
Mijn studie is trouwens nabij de Dappermarkt![]()
Echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |