Aan de andere kant is dat natuurlijk ook wel weer een indicatie hoe klein de kans op besmetting isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef Neuk het volgende:
Haha VampWat een verrassende vrouw ben je toch
Van harte gefeliciteerd met de verse baby![]()
Nikky: Ik heb 12 jaar katten en houd van tuinieren. Toch heb ik me voor de zekerheid toch even laten testen op toxoplasmose en wat denk je? Ik heb er dus geen antistoffen voor aangemaakt oftewel, ik ben nooit besmet geweest.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef nanalune het volgende:
![]()
![]()
ik wil ook, en wel NU!!! kan me niet schelen hoeveel pijn het doet , want ik heb schattige sokjes en leuke pakjes en daar moet mijn beebie in!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef nanalune het volgende:
![]()
![]()
ik wil ook, en wel NU!!! kan me niet schelen hoeveel pijn het doet , want ik heb schattige sokjes en leuke pakjes en daar moet mijn beebie in!
Heb mijn pispan opgehaald bij de kraamzorg en we hebben zout gekocht .. nu nog even sex ofzow en dan wil ik vannacht graag bevallen..![]()
en dat moest er even uit... heb wel steeds van die lekkere krampjes die door mijn benen trekken, maar voel dat alleen als de beebie beweegt , of als ik ineens ga staan , maar ze komen niet vanzelf of om de zoveel tijd.. sowwy hoor, maar wordt ineens erg ongeduldig![]()
Haha Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef nanalune het volgende:
![]()
![]()
Heb mijn pispan opgehaald bij de kraamzorg en we hebben zout gekocht .. nu nog even sex ofzow en dan wil ik vannacht graag bevallen..![]()
en dat moest er even uit... heb wel steeds van die lekkere krampjes die door mijn benen trekken, maar voel dat alleen als de beebie beweegt , of als ik ineens ga staan , maar ze komen niet vanzelf of om de zoveel tijd.. sowwy hoor, maar wordt ineens erg ongeduldig![]()
Hihi wat lekker vervrommeld ventjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:
hier is draakje weer om te kijken of de foto nu groter is (is wel dezelfde hoor)
[afbeelding]
foto is net na de bevalling nog in de badkamer!
Moeder en kind maken het goed, hebben een goede dag gehad!
ik moest denken aan ET (die van de film) maar dan echt echt echt heel positief. Hij is echt zo lief gekreukeldquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik moest denken aan ET (die van de film) maar dan echt echt echt heel positief. Hij is echt zo lief gekreukeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |