Ik zou dan toch maar alvast de katten gaan weren van de slaapkamer. Beter nu dan straks als de baby er al is, anders zit je of in baby gehuil of in katten gejammer. Katten èn baby samen in een slaapkamer lijkt me geen goeie combi.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:09 schreef YPPY het volgende:
[....knip]
Hoe we het met slapen gaan doen, weet ik nog niet. Het bed moet opgeschoven worden van de kraamzorg, dus misschien dat ik dan toch de reiswieg naast me neer kan zetten. Maar we hebben ook katten en ik denk niet dat die het gaan accepteren niet bij ons te mogen 's nachts. Hele nachten kattengejank zie ik ook niet zitten. En een kat bij de baby is helemaal geen optie.![]()
Dat kan ik niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch maar alvast de katten gaan weren van de slaapkamer. Beter nu dan straks als de baby er al is, anders zit je of in baby gehuil of in katten gejammer. Katten èn baby samen in een slaapkamer lijkt me geen goeie combi.
Baby in eigen ledikantje met een muskietenhoes eroverheen ?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.Ze gaan iig niet samen in een kamer. Dat is zeker. De babykamer is ook 'beveiligd' met een haakje aan de deur. Alleen als de baby bij ons komt, weet ik nog niet hoe we dat op moeten lossen. Gelukkig heb ik nog even om daarover na te denken.
Wij hebben nu alvast een haakje op onze slaapkamerdeur gedaan. Het kostte even onze nachtrust, nu soms nog wel eens want ze willen wel erg graag op de slaapkamer maar uiteindelijk zullen ze maar moeten wennen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.Ze gaan iig niet samen in een kamer. Dat is zeker. De babykamer is ook 'beveiligd' met een haakje aan de deur. Alleen als de baby bij ons komt, weet ik nog niet hoe we dat op moeten lossen. Gelukkig heb ik nog even om daarover na te denken.
Dat is misschien en goed plan. Als ze het dan eenmaal hebben afgeleerd, blijven ze er wel af. Ik durf alleen niet het risico te nemen dat ze 'per ongeluk' op de baby springen. Maar met gaas komen ze niet ver.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Baby in eigen ledikantje met een muskietenhoes eroverheen ?
Dat kunnen wij ook doen, maar ik vind dat zelf ook zo moeilijk. Ik vind het erg fijn als ik 's nachts wakker lig en lig te piekeren dat er haast altijd wel een kat bij me komt. Voelt een stuk minder eenzaam. En als ik 's nachts naar de wc moet zie ik het niet eens als de zwarte stiekem door de deur zou glippen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Wij hebben nu alvast een haakje op onze slaapkamerdeur gedaan. Het kostte even onze nachtrust, nu soms nog wel eens want ze willen wel erg graag op de slaapkamer maar uiteindelijk zullen ze maar moeten wennen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:48 schreef Neuk het volgende:
Katten snappen best veel als je een waterspuit in de handen hebt![]()
![]()
Ik kan het niet laten hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:29 schreef Xanthe het volgende:
... "carrantene" ...
Toen ik het zat te typen had ik al zoiets van ik doe het fout , maar mijn taal is deze zwangerschap echt een probleem , zo heb ik bv al problemen bij het uitspreken van fauteui en dat niet 1 keer.... nee telkens weerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten hoor.Quarantaine Voor de volgende keer.
![]()
Je bedoelt fauteuil?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Toen ik het zat te typen had ik al zoiets van ik doe het fout , maar mijn taal is deze zwangerschap echt een probleem , zo heb ik bv al problemen bij het uitspreken van fauteui en dat niet 1 keer.... nee telkens weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |