abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39227289
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:09 schreef YPPY het volgende:
[....knip]
Hoe we het met slapen gaan doen, weet ik nog niet. Het bed moet opgeschoven worden van de kraamzorg, dus misschien dat ik dan toch de reiswieg naast me neer kan zetten. Maar we hebben ook katten en ik denk niet dat die het gaan accepteren niet bij ons te mogen 's nachts. Hele nachten kattengejank zie ik ook niet zitten. En een kat bij de baby is helemaal geen optie.
Ik zou dan toch maar alvast de katten gaan weren van de slaapkamer. Beter nu dan straks als de baby er al is, anders zit je of in baby gehuil of in katten gejammer. Katten èn baby samen in een slaapkamer lijkt me geen goeie combi.
The waves you made will always be
  zondag 25 juni 2006 @ 23:13:25 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39227997
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Ik zou dan toch maar alvast de katten gaan weren van de slaapkamer. Beter nu dan straks als de baby er al is, anders zit je of in baby gehuil of in katten gejammer. Katten èn baby samen in een slaapkamer lijkt me geen goeie combi.
Dat kan ik niet. Ze gaan iig niet samen in een kamer. Dat is zeker. De babykamer is ook 'beveiligd' met een haakje aan de deur. Alleen als de baby bij ons komt, weet ik nog niet hoe we dat op moeten lossen. Gelukkig heb ik nog even om daarover na te denken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39229351
Myrthe heeft heel lang in een bedje van Prenatal gelegen, vond ik echt een ideaal bedje. Lekker licht dus makkelijk tegen het bed aan te schuiven en overdag kon het even in de hoek geschoven worden. Nu is het omgebouwd tot schommelbankje. Het Stokke bedje hebben we ook gehad maar daar was ik niet zo tevreden over, het is prachtig mooi maar door de ronde vorm is je kindje er heel snel uitgegroeid en omdat er helemaal geen dicht hoofdeinde is was Myrthe continu d'r speen kwijt. Nu ligt ze heel vaak gewoon tussen ons in, wel met d'r hoofd tegen het hoofdeinde aan zodat ze niet onder het dekbed komt (voeten op het dekbed, ze slaapt in een slaapzakje).
pi_39229421
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Ze gaan iig niet samen in een kamer. Dat is zeker. De babykamer is ook 'beveiligd' met een haakje aan de deur. Alleen als de baby bij ons komt, weet ik nog niet hoe we dat op moeten lossen. Gelukkig heb ik nog even om daarover na te denken.
Baby in eigen ledikantje met een muskietenhoes eroverheen ?
pi_39230577
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Wij hebben nu alvast een haakje op onze slaapkamerdeur gedaan. Het kostte even onze nachtrust, nu soms nog wel eens want ze willen wel erg graag op de slaapkamer maar uiteindelijk zullen ze maar moeten wennen.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:42:47 #256
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39230786
haai hier nog even een melding dat alles rustig is...

geweldig idee zeg van dat bedje dat je zo tegen je bed aan kan zetten..!
Kat is hier ook een probleem, maar ze is erg slim, ze komt ook niet uit zichzelf op de babykamer nadat ik haar daar weggejaagd heb, en straks mag ze ook niet meer op de slaapkamer.. gewoon deur dicht..
Het lijkt wel of ze het voelt want ze komt nu ook steeds minder..
Ik vind echt dat ze dan haar plek moet weten
pi_39231155
Met een haakje komen onze katten er nog steeds doorheen. Die kunnen werkelijk door het kleinste gaatje.

Wij hebben ze tijdens de zwangerschap al gewend dat ze niet op de slaapkamer en babykamer mogen komen. Dat hield in dat de deuren gesloten zijn (tijdens de zwangerschap al dichtgehouden). Ze waren er erg snel aan gewend, maar ze hebben verder in huis dan ook de ruimte hoor, dat scheelt.

Nu slaapt onze dochter nog steeds bij ons (in het babywalz bedje ), dus dat is echt off-limits. Als ik mijn dochter verschoon of zo in haar kamertje mogen ze er wel rondlopen, maar wij weg, dan zij ook weer weg.
Variety is the spice of life
pi_39231188
Myrthe sliep idd ook in een slaapzak (combisleeper dus warm genoeg) op het dekbed tussen ons in. En nu ligt ze er gewoon onder als ze bij ons komt.
pi_39238932
Merlijn ligt ook onder het dekbed, scheelt natuurlijk dat we alleen met een dekbedhoes slapen eigenlijk sinds mei. Hij trapt het ook allemaal maar makkelijk van hem af, moet regelmatig dekens terugpakken omdat ik het koud heb.
  maandag 26 juni 2006 @ 07:38:58 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_39238950
*meld
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 juni 2006 @ 08:14:21 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39239146
Storm buiten voorbij, tijd voor een nieuwe storm?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 26 juni 2006 @ 08:37:29 #262
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39239365
Goedemorgen!
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Baby in eigen ledikantje met een muskietenhoes eroverheen ?
Dat is misschien en goed plan. Als ze het dan eenmaal hebben afgeleerd, blijven ze er wel af. Ik durf alleen niet het risico te nemen dat ze 'per ongeluk' op de baby springen. Maar met gaas komen ze niet ver.
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef owlet het volgende:

[..]

Wij hebben nu alvast een haakje op onze slaapkamerdeur gedaan. Het kostte even onze nachtrust, nu soms nog wel eens want ze willen wel erg graag op de slaapkamer maar uiteindelijk zullen ze maar moeten wennen.
Dat kunnen wij ook doen, maar ik vind dat zelf ook zo moeilijk. Ik vind het erg fijn als ik 's nachts wakker lig en lig te piekeren dat er haast altijd wel een kat bij me komt. Voelt een stuk minder eenzaam. En als ik 's nachts naar de wc moet zie ik het niet eens als de zwarte stiekem door de deur zou glippen. De babykamer is nu al verboden terrein (tenzij wij er zelf zijn) en dat snappen ze al bijna. Helaas zijn die van ons niet zo slim.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 juni 2006 @ 08:48:56 #263
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39239471
Katten snappen best veel als je een waterspuit in de handen hebt
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 26 juni 2006 @ 09:22:22 #264
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39239953
LadyS, Peter en Amber, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Iris.
Heel veel geluk met z'n viertjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_39240468
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Iris!!
Heel veel geluk met z`n viertjes!

Ik heb m`n katten eigenlijk sowieso al nooit op mn slaapkamer laten komen in verband met katten haren in/op mn bed en vlooien. Al moest ik me wel erg bedwingen toen ze nog kleine schattige kittens waren hoor, dan zijn ze zo lief en klein en wil je ze het liefst inderdaad bij je in bed. Gelukkig toch maar niet gedaan.
The waves you made will always be
  maandag 26 juni 2006 @ 10:06:51 #266
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39240783
LadyS gefeliciteerd met Iris!!

Het rommelt hier een beetje....
Ik voel, als dat het tenminste is, mijn bekkenbodem af en toe en het monstertje beweegt zo nu en dan. Ik voel ook wat druk enzo... beetje vaag.

[ Bericht 57% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 26-06-2006 10:10:11 (-edit) ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_39241272
Vroeger hadden wij onze kat ook op de slaapkamer , maar dat was omdat ie een tijdje in "quarantaine" moest. We hadden hem meegenomen uit het buitenland en beneden liepen onze andere katten. Maar toen de kat meende dat ik ook melk gaf was het toch wel over.
Verder ben ik niet zo van het dieren op de slaapkamer , het is gewoon schoner zonder.
Onze dieren weten dat ook , de hond komt niet verder dan de drempel en de kat waagt zich bijna nooit in onze slaapkamer tenzij de hond hem opjaagt en de deur al even open staat.

Verder nog steeds weinig leven hier , wel af en toe een kleine beweging (as i speak) maar nog steeds niet op de volle kracht die ik gewend was. Om half 5 heb ik een afspraak bij de vk. Wacht dus nog even af tot de afspraak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanthe op 26-06-2006 10:51:33 ]
pi_39241419
quote:
Op maandag 26 juni 2006 08:48 schreef Neuk het volgende:
Katten snappen best veel als je een waterspuit in de handen hebt

en toen ging mijn koffie tegen het beeldscherm. zit nl met plantenspuit in de aanslag klaar om aanvallen op mijn voet te voorkomen
  maandag 26 juni 2006 @ 10:41:05 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39241565
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:29 schreef Xanthe het volgende:
... "carrantene" ...
Ik kan het niet laten hoor. Quarantaine Voor de volgende keer.
  maandag 26 juni 2006 @ 10:48:53 #270
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39241779
* nanalune meldt

Gisteravond dacht ik dat het wel eens kon komen, maar op het moment dat ik hoopvol werd zwakte het alweer af, ook niets geen structuur ofzow...
Het lijkt ook alleen op gang te komen als de baby druk beweegt , dan stralen er pijntjes uit in mijn bekkenbodem. Welja.. nog even geduld, heb voor vandaag mijn dag aardig volgepland om dit : te voorkomen Zal er dus niet zo vaak zijn
pi_39241968
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten hoor. Quarantaine Voor de volgende keer.
Toen ik het zat te typen had ik al zoiets van ik doe het fout , maar mijn taal is deze zwangerschap echt een probleem , zo heb ik bv al problemen bij het uitspreken van fauteui en dat niet 1 keer.... nee telkens weer heb het dus wel ff veranderd
pi_39241993
ik wil wel weer verse babietjes zien!!! Hier begin ik vrij hormonaal te worden (lees: humeurig, snel moe en snel driftig..ideale combi met een tweejarige moet ik zeggen...) en mijn borsten ...neeeeeeee: ik was er al bang voor maar ook deze keer krijg ik me daar toch een partij keiharde knoeperts.. es kijken of iik ze deze keer wel verpakt kan houden (het einde van de eerste zwangerschap net aan gehaald, nog een maat groter en ik had ze speciaal moeten laten maken en ik overdrijf helaas niet)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39242126
...en: ik heb nu al een flinke buik..liep ik vorige keer met acht weken in positiebroeken, nu loop ik al sinds de conceptie in joggingbroeken. Eerst was dat vanwege de gevoelige buik, nu vanwege de buik Dus al drie weken in jogging....charming, very, very charming
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 26 juni 2006 @ 11:20:12 #274
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39242713
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Toen ik het zat te typen had ik al zoiets van ik doe het fout , maar mijn taal is deze zwangerschap echt een probleem , zo heb ik bv al problemen bij het uitspreken van fauteui en dat niet 1 keer.... nee telkens weer
Je bedoelt fauteuil?
pi_39242827
Dat bedoel ik ik kan beter ophouden met typen en praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')