Ik kan me dat ook wel weer goed voorstellen. Ik vraag me ook echt af hoe het bij ons zal gaan, want soms schrik ik nu al wakker, omdat ik dan mijnquote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef nanalune het volgende:
Wij willen ons kindje de eerste tijd ook tussen ons in, en na verloop van tijd in de wieg.. en met als eerste reden , 1 van de redenen die Owlet geeft , namelijk dat het in de natuur heel normaal is je kind bij je te houden . Nu is dat tot nu toe theorie, en ben ik beniewd hoe de praktijk zal zijn, maar ik denk ook dat het je instinct is om op je slaaphouding te letten als er een kindje in bed ligt..
Ik vind hem leuk! Maar ook erg duurquote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik vind een ledikant ook wel een beetje groot voor z'n kleintje
Dus mijn oog is gevallen op een ledikantje waarvan je ook een wigje kunt maken.
Misschien ken je hem wel, het is er een met ronde uiteinden
en heet Sokke Sleepi zo lief bedje, hij is van de week binnen gekomen en echt heel![]()
Er zitten wieltjes onder, dus hij kan zo heen en weer van de babykamer naar onze kamer.
Alleen moet ik een beetje puzzelen met het bedden goed, want het wiegje is 60x70 dus niet echt standaard (40x80). Dat bedden goed vind ik op zich al een hele puzzel is, want komt daar allemaal aan te pas zeg ! Matrasbeschermer, zeiltjes, onderhoeslakens/onderleggers, onderlakentjes/hoeslaken en dan nog een bovenlakentje of overtrekje Pffffff snap er niets![]()
zie jequote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Jep, werk bij m'n "eigen bank" (ik heet Ingvild, meestal afgekort met Ing)
Ofwel de ING bank![]()
Zit in de automatisering, ben informatie analist
ochgossie Moon, ik kan het me ook wel voorstellen, en het weer is ook zo triestig.. nou laat de tranen maar lekker gaan , want wat je gebeurd is gaat ook niet in je kouwe kleren zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef CrazyMoon het volgende:
phoe, ik weet nu precies wat kraamtranen zijn. Kan huilen om alles.. vooral om de borstvoeding. Ik voel me zo rot.. heb het gevoel alsof ik een melkfabriek ben en alleen maar borstvoeding geef.. ik weet het.. het wordt wel anders, maar toch.. ik hoop dat ik me snel beter voel en ik echt kan gaan genieten en even lekker buiten kan wandelen. Even het huis uit..
Ja maar bedoelde met onze dan ook de slaapkamer van mij en de babyquote:Op zondag 25 juni 2006 21:03 schreef Belana het volgende:
Maar jij gaat toch apart slapen Xanthe?
oh, die zijn zo mooi! Helemaal later uitgebreid tot ledikantje en daarna zelfs tot peuterbedjequote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik vind een ledikant ook wel een beetje groot voor z'n kleintje
Dus mijn oog is gevallen op een ledikantje waarvan je ook een wigje kunt maken.
Misschien ken je hem wel, het is er een met ronde uiteinden
en heet Sokke Sleepi zo lief bedje, hij is van de week binnen gekomen en echt heel![]()
Er zitten wieltjes onder, dus hij kan zo heen en weer van de babykamer naar onze kamer.
Alleen moet ik een beetje puzzelen met het bedden goed, want het wiegje is 60x70 dus niet echt standaard (40x80). Dat bedden goed vind ik op zich al een hele puzzel is, want komt daar allemaal aan te pas zeg ! Matrasbeschermer, zeiltjes, onderhoeslakens/onderleggers, onderlakentjes/hoeslaken en dan nog een bovenlakentje of overtrekje Pffffff snap er niets![]()
Heb net even gezocht op hun site , maar heb gelemaal geen bedjes kunnen vinden op hun sitequote:Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef poemojn het volgende:
Er bestaan ook ledikantjes die je aan het ouderlijk bed kunt vastmaken, een zijkant heeft dan geen spijlen. Ik dacht dat oa Baby-Walz die wel verkoopt, misschien nog leuk voor mensen die nog een bedje zoeken.
Zoiets vind ik zo leuk:quote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Randa_v het volgende:
Hier slaapt Merlijn dus al sinds hij ziek is geweest (begin mei) bij ons in bed, hij ligt dan voornamelijk aan mijn kant en het gaat prima zo. Volgende keer (als die er komt) wil ik een ledikant aan mijn bed zetten zodat het babietje wel direct langs me slaapt in het eigen bedje, maar ik het wel zo naar me toe kan trekken om te voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |