Krijgen we nu ook elke maand een tong80-anti-Blof-achtig topic ofzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar yvonne, probeer het eens na te doen? Kom op, gooi er eens een zelfverzonnen Spinvis-achtige tekst in!
Que?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook elke maand een tong80-anti-Blof-achtig topic ofzo?
Zie ik eruit als iemand die met de baby in de draagzak voor op m'n buik loopt, in touch is met haar vrouwelijke deel, en die een doos schoolagenda's heeft opgekocht?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar yvonne, probeer het eens na te doen? Kom op, gooi er eens een zelfverzonnen Spinvis-achtige tekst in!
M'n laatste topic hier was over Benny Neyman hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook elke maand een tong80-anti-Blof-achtig topic ofzo?
En dat heb je niet eens zelf geopend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef yvonne het volgende:
M'n laatste topic hier was over Benny Neyman hoor
Nee, maar Spinvis ook niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die met de baby in de draagzak voor op m'n buik loopt, in touch is met haar vrouwelijke deel, en die een doos schoolagenda's heeft opgekocht?
Kun je nagaan!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef dwerg het volgende:
[..]
En dat heb je niet eens zelf geopend.
Yvonne's Benny Neyman adoratie topic.
Je ziet er helemaal niet uit!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die met de baby in de draagzak voor op m'n buik loopt, in touch is met haar vrouwelijke deel, en die een doos schoolagenda's heeft opgekocht?
Creatiefquote:
Tof, he?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Seborik het volgende:
Ik heb Spinvis maar weer eens opgezet naar aanleiding van dit leuke topic.
Je ontwijkt de uitdaging!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
De texten bewijzen dat hij gewoon houd van texten waar niemand echt van kan raden waar ze overgaan. Juist dat geeft het wat bijzonders.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:09 schreef DaMart het volgende:
Het ironische is, dat toen ik een tijdje geleden zei dat Spinvis kut is, wat de teksten maar weer bewijzen, ik werd doorverwezen naar The Box voor muziek.
Blijkbaar wist die persoon Spinvis goed te kwalificeren, want hoger dan het niveau Foxkids komt het niet! En zelfs The Box schat ik hoger in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |