Yo,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wil iedereen die zich vreselijk verslapen heeft dan nu zijn hand opsteken.
Het slowchattopic van TTK, Gellius. Waarvan al 78 delen zijn volgeschreven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:49 schreef Gellius het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Het LangzaamPraatTopic van K&L natuurlijk gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:49 schreef Gellius het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie slowchatten zonder tussendoor plaatjes te raden ofzoiets? Dat kàn?!
De kunst zit 'em vooral om het nergens over te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Dag, Lienekien.quote:
Ja, sinds dinsdag.quote:
Ha Isa, hoe was het gisteravond??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Niet verslapen, wel uitgeslapen
Ja, je krijgt het wel om je oren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goedemorgen, hier meldt zich een mens die zich beter wil voordoen dan anderen, geen respect voor anderen toont en een asociale houding aanneemt in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goedemorgen, hier meldt zich een mens die zich beter wil voordoen dan anderen, geen respect voor anderen toont en een asociale houding aanneemt in de maatschappij.
Gewoon even laten uitrazen. Mensen met een slechte smaak hebben vast vaker problemen met hun inhibities.quote:
Jep. Ach, zo wordt er in ieder geval wat leven gebracht in dit forum.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:07 schreef Augustina het volgende:
Krijg je deze diagnose ergens om je oren gesmeten, Claudia?
Ben je aan het trollen, Claudia?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Ach, zo wordt er in ieder geval wat leven gebracht in dit forum.
Vergeet 'puberaal' niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Het mag geen toevel heten dat ik het doorgaans prima kan vinden met pubers.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er niemand thuis was geweest, dan was mijn huis wellicht afgefikt vandaag.
Er kwam uit de wasmachine een laken met een brandgat erin, toen die (de wasmachine) lawaai begon te maken. Mijn moeder heeft 'm toen maar uitgezet.quote:
Heb je het andere boek ook gelezen? Kijk, níets lezen van Foer is natuurlijk geen optie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Gellius het volgende:
Ik vond Extremely Loud & Incredibly Close erg tegenvallen. Het begin is veelbelovend, maar het wordt iets na de helft een richtingsloze brei, vond ik. Ik moet je bekennen dat ik het plot niet eens meer helder voor de geest heb staan, en het is nog maar een maand of drie geleden dat ik het las.
Helpt het als ik zeg dat ik je de sympathiekste taalpurist vind die ik ooit 'ontmoet' heb??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik je de sympathiekste taalpurist vind die ik ooit 'ontmoet' heb??
Bij de eerste bladzijde is meestal wel goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Augustina het volgende:
Ik heb nog zoveel boeken te lezen, ik weet gewoon niet waar ik begínnen moet.
Ik snap die uitdrukking nooit zo. Alsof het een loden last is, al die boeken die nog gelezen moetenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Augustina het volgende:
Ik heb nog zoveel boeken te lezen, ik weet gewoon niet waar ik begínnen moet.
Als ik hier een plaatje post worden er meteen vragen gesteld over mijn seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Of gewoon over je geslacht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef dwerg het volgende:
Gellius.
[..]
Als ik hier een plaatje post worden er meteen vragen gesteld over mijn seksuele voorkeur.
Ja dat zou jij wel willen weten he!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon over je geslacht.
Ha die dwerg! Da's lang geledenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef dwerg het volgende:
Gellius.
[..]
Als ik hier een plaatje post worden er meteen vragen gesteld over mijn seksuele voorkeur.
Sommigen kunnen met één zin, één woord, of soms zelfs één letter al meer zeggen dan anderen met een heel boek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:44 schreef dwerg het volgende:
Hallo Gellius.
Ja, vroeger. Toen het gras nog groen was, en de kamelen, ehm.
Verwacht van mij geen zinnige bijdragen. Ik loop dit topic binnen, roep iets, en vervolgens ben ik de rest van de dag weer buiten.
Jullie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:53 schreef Gellius het volgende:
Jullie mogen dwerg niet plagen mensen. Daar ben ik tegen. Zoiets doe je gewoon niet.
Is ook niks mis mee. Moet kunnen. Alleen: we hebben het hier over dwerg hè? Kort lontje. Ik zou er even over nadenken als ik jou was.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:55 schreef k_man het volgende:
Ik mag mensen graag een beetje plagen. Zonder gemeen te doen.
Nou Erik, hier is je antwoord over het geslacht van Dwergquote:
Ten eerste, met het geslacht bedoelde ik dus man/vrouw.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou Erik, hier is je antwoord over het geslacht van Dwerg
Ik wist niet dat jij ook een kort lontje had Erik,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste, met het geslacht bedoelde ik dus man/vrouw.
Ten tweede, LXIV vroeg er gisteren naar.
Man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef k_man het volgende:
Ow, gaan we het nu over Eriks geslacht hebben?![]()
Wat had je fout gedaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef DaMart het volgende:
De spellingcontrole van Word kan best nuttig zijn. Zo haalde hij in een brief die ik had getypt een typefout uit het woord 'verschrijving'![]()
Best ironisch eigenlijk!
Maar als je de S weglaat bij verschrijving, dan bestaat het woord niet.quote:
Nee, en dat gaf de spellingcontrole ook heel braaf aan!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je de S weglaat bij verschrijving, dan bestaat het woord niet.
Wat een bof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en dat gaf de spellingcontrole ook heel braaf aan!
Is dat niet zo, dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb lang gedacht dat André van Duin 'ik heb de bof' zong,
in plaats van 'ik speel de bas'.
Als je ouder wordt zeggen ze dat je niet meer bij de tijd bent, en je ideeën achterhaald, of toch minimaal ouderwets zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op gister, Tha_Erik. Als je je kut voelt en je bent een puber, dan is dat puberaal gedrag dat wel weer overgaat. Als je 20 bent en idealen hebt, dan ben je een naïeve jongeling die nog moet leren hoe de wereld werkt.
Mensen die je niet begrijpen zullen je leeftijd of je levensfase altijd tegen je gebruiken. Inmiddels ben ik 25 en word ik nog altijd uitgemaakt voor een huppelmutsje en studentje van 26 dat niks heeft meegemaakt. Zo zal het altijd wel gaan. Als je ouder wordt, wordt het hooguit makkelijker je schouders erbij op te halen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
"LIfe is funny, but not ha ha funny"
In een keer goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Neurolinguïstisch programmeren?
Een regeltje uit het nummer 3 Speed van Eelsquote:
quote:got a 3 speed and banana seat
sitting back on the sissy bar
went to sev and got got a drink
wish I was driving in daddy’s car
and I looked up at the sky last night
and I thought I saw a bomb
and why won’t you just tell me what’s going on?
riding down on sprinhill road
meeting alfred out in the woods
dogs bark and mosquito’s bite
scratching the itch that makes it feel good
and I looked into the mirror last night
all I saw was a pretty blonde
life is funny
but not ha ha funny
peculiar I guess
you think I got it going my way
then why am I such a fuckin’ mess?
want a pony and a birthday cake
want a party with a scary clown
kneel down and bow to the princess
kneel down for the queen of the town
and I looked up at the sky last night
and I thought I saw a bomb
tell me what’s going on
En wat houd dat in??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Neurolinguïstisch programmeren?
Ik had het al opgezocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een regeltje uit het nummer 3 Speed van Eels
Die moet wel te downloaden zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht.Geniale zin. Nu wil ik het liedje hebben, natuurlijk.
Dat zijn van die azijnpissers, van Skepsis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht.Geniale zin. Nu wil ik het liedje hebben, natuurlijk.
Lienekien.
heb je dat hele artikel nu al gelezen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zijn van die azijnpissers, van Scepsis.![]()
Ik ben tekstwetenschapper.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
heb je dat hele artikel nu al gelezen?
Wat bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al eens in trainingen kennisgemaakt met NLP en dat vond ik bijzonder inzichtelijk.
De logische niveaus, als communicatiemodel. Zeer toepasbaar.quote:
Wat bedoel je met de logische niveaus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
De logische niveaus, als communicatiemodel. Zeer toepasbaar.
Heb ik dat nog ergens aan te danken?quote:
Ja, dat is een NLP-begrip, dat laat zich niet even in een paar woorden uitleggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de logische niveaus?
Mijn grootste bezwaar tegen NLP is dat het lak heeft aan waarheid en wetenschap.
Ik moet er even aan toevoegen dat ik niet erg veel weet over neurolinguïstisch programmeren. Ik ben maar een taalwetenschapper.
Ja, Claudia, ik heb gezien wie het geschreven heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Het scepsis-artikel is trouwens geschreven door Levelt, directeur van het Max-Planck-Instituut voor Psycholinguïstiek in Nijmegen. Dat is niet zomaar een 'azijnpisser'.
Omdat er klaarblijkelijk allemaal claims in voorkomen over taal en cognitie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Claudia, ik heb gezien wie het geschreven heeft.Maar de vraag is wat mij betreft waarom een psycholinguïst is gevraagd om een artikel te schrijven over NLP.
Geen idee, ik moet het boek nog lezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat er klaarblijkelijk allemaal claims in voorkomen over taal en cognitie?
Nee, maar als ik hier even neus, denk ik dat mij het niet aanspreekt. Klinkt een beetje als 'orenmaffia'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij ooit gehoord van Simonton, Lienekien?
Waren maken mensen jou uit voor een studentje van 26 als je nog maar 25 bent?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op gister, Tha_Erik. Als je je kut voelt en je bent een puber, dan is dat puberaal gedrag dat wel weer overgaat. Als je 20 bent en idealen hebt, dan ben je een naïeve jongeling die nog moet leren hoe de wereld werkt.
Mensen die je niet begrijpen zullen je leeftijd of je levensfase altijd tegen je gebruiken. Inmiddels ben ik 25 en word ik nog altijd uitgemaakt voor een huppelmutsje en studentje van 26 dat niks heeft meegemaakt. Zo zal het altijd wel gaan. Als je ouder wordt, wordt het hooguit makkelijker je schouders erbij op te halen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Waren maken mensen jou uit voor een studentje van 26 als je nog maar 25 bent?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Isa, hoe was het gisteravond??
Ik had begrepen dat je weg was
Naar Robbie Williams geweest ofzo??
Omdat ze niet kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef k_man het volgende:
Waren maken mensen jou uit voor een studentje van 26 als je nog maar 25 bent?
Ik zal binnenkort eens gaan kijken of ik het een en ander op d ekop kan tikken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond haar in Lamb beter tot haar recht komen, ze is een beetje zweverig geworden (en Hindu). En ik weet niet wat Andy nu doet.
En Zero is prachtig
Oh, ik vond de band Oddur in het voorprogramma echt meesterlijk! Een aanrader. Met de bassist van Lamb overigens.
ik vind het bedtijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef Augustina het volgende:
Ik vind dat het koffietijd is.
Zo mooi.quote:There's no one here today
'Cause someone took the light away
There's nothing in my heart
Don't think I could even start to explain
I can't stand the pain
Of losing something so much a part of me
Though in reality you were hardly there
In my heart you were everything, everything
In these few hours
A breath of summertime has turned to winter rain
In such little time
All my hope has gone
Will it ever be the same?
All I ever wanted was to see your face
To see a little smile from my little one
And let you know, and let you know...
You were everything
Everything
You were everything
Everything
Babe I did all I could
Just to give you life
I'd have done anything
Just to give you life
Life
Life
Life
Out there in the dark
Your little spirit
Is lost without a home
Oh don't be afraid
I'm thinking of you
No you'll never be alone
Someday, somehow
When the time is right
May an angel smile upon me and give you life
To give you life
I'd give everything, everything
I'd give everything, everything
To give you life
To give you life
To give you life
I'd give everything
I'd give everything
I'd give everything
I'd give everything
Nu ben ik weer thuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is Erik nog online??
Met mij gaat het prima, vooral sinds de stress van school weg is.quote:Zo ja, hoe is het vandaag met je Erik??
Ik heb vandaag iets van Lamb gedownl... geluisterd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik ben naar Paradiso geweest naar Lou Rhodes, de voormalig zangeres van Lamb.
Het was zo zo. Maar met mijn vrienden was het wel leuk![]()
Ik vind het wel aardig. Kon er alleen maar vrij weinig van vinden.quote:
Voetbal kon je niet meer boeien?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Net Adaptation gezien. Een mooie film, als je de laatste 20 minuten weglaat.
Dat was een toffe film, wel een beetje slepend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Net Adaptation gezien. Een mooie film, als je de laatste 20 minuten weglaat.
Ja, maar het einde was verdomd teleurstellend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een toffe film, wel een beetje slepend.
quote:
Hè, jammer. Dan kan je er zo moeilijk goede sier mee maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik weet dat soort dingen nooit...
Ik moet dat altijd navragen bij anderen.
Ook dat. Zo blijken er achteraf gigantisch veel mensen het eerste concert van Nirvana in Nederland te hebben bezocht, terwijl er toch haast niemand was...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hè, jammer. Dan kan je er zo moeilijk goede sier mee maken.![]()
Ja, dat zou mijn antwoord zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef k_man het volgende:
Dat is niet zo mooi als je ooit wordt opgepakt.
'Waar was u in de nacht van 4 op 5 juni?'
'Eh, ja, weet ik veel.'
Ik overigens ook niet hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook dat. Zo blijken er achteraf gigantisch veel mensen het eerste concert van Nirvana in Nederland te hebben bezocht, terwijl er toch haast niemand was...![]()
Eéntje maar? Prijs de here.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie een spelfout.
Ik ben even druk bezig met de voetbalpool op mijn werk... ik zit mijn hersens te kraken over een klein dilemma.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Het is vanavond inderdaad stilletjes!
Nou ja, meer of ik zelfstandig wat uitslagen ga omdraaien...quote:
Nog wel ja!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Snap jij het, DM?
Noem het een grenzeloos optimisme.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe weet jij nou dat ik niet dood ben?
Een ding heb je me wel uitgelegd, en dat is waarom ik nooit een poule ga organiseren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wel ja!
Op basis van de voorspellingen voor de groepsfase, heeft iemand A-B in wedstrijd 6 voorspeld, waarbij als uitslag 1-0 wordt voorspeld. Nu is het in het echt B-A in wedstrijd 8. Volgens de regels van de pool, worden de voorspellingen één op één overgenomen. Dus de voorspelling voor de oorspronkelijke wedstrijd 8 (stel: 2-1) wordt overgenomen voor B-A. Dit leidt tot een heel ander resultaat dan oorspronkelijk beoogd door de deelnemer. Ik twijfel nu dus of ik in dat geval de voorspellingen even moet omdraaien, zodat het weer klopt met de evidente wil van de voorspeller.
Nou, duidelijker krijg ik het op dit tijdstip niet uitgelegd ben ik bang.
ja, maar dat kan dus weer oneerlijk zijn ten opzichte van de mensen waarbij dit dilemma niet geldt. Dat ik anderen help om hun voorspelde team door te laten gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is me nu duidelijk, DM.
En ik begrijp je dilemma, maar tegelijkertijd vind ik het geen dilemma.
Omdraaien!
Jawel hoor. Ik heb het expres niet gesplitst, omdat het anders in het nadeel werkt van de mensen die nu op vakantie zijn en wel mee wilden doen. Plus, dit maakt het een stuk spannender!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Dan was de pool niet goed opgezet, het had in twee delen meoten worden gesplitst. Zoiets kun je van tevoren toch nooit voorspellen, wie wat waar terechtkomt.
Okee, daar hebje een punt. Maar de mensen die op vakantie waren toen het ingevuld moest worden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:03 schreef DaMart het volgende:
Jawel hoor. Ik heb het expres niet gesplitst, omdat het anders in het nadeel werkt van de mensen die nu op vakantie zijn en wel mee wilden doen.
Nou ben ik niet zo geweldig in statistiek, maar er zijn toch een heleboel mogelijkheden? Of doen jullie alleen de scores invullen van de winnaar uit groep A tegen de tweede uit groep B, zonder te weten welke landen dat zijn? Want op deze manier is het heel lastig om logische uitslagen te voorspellen.quote:Gewoon in het begin alles voorspellen!
You go, girl!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef Lienekien het volgende:
Fuck 'm!
Ik heb een Exceldocument dat op basis van de voorspellingen doorrekent wie in de volgende rondes komen. Daarop kun je dus je voorspellingen baseren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, daar hebje een punt. Maar de mensen die op vakantie waren toen het ingevuld moest worden?
[..]
Nou ben ik niet zo geweldig in statistiek, maar er zijn toch een heleboel mogelijkheden? Of doen jullie alleen de scores invullen van de winnaar uit groep A tegen de tweede uit groep B, zonder te weten welke landen dat zijn? Want op deze manier is het heel lastig om logische uitslagen te voorspellen.
Maar uhhh.... voetbal was verboden terrein hè?![]()
Dat is ook wel het leuke, vind ik. Uiteindelijk wint degene die de beste voorspellingen heeft gedaan, en daar draait het natuurlijk wel om.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Het document rekent door wie er volgens jouw voorspellingen doorgaat, maar dat zijn niet de werkelijke landen die in de volgende ronde zitten. Dus dan kloppen die uitslagen toch voor geen meter?
eensgelijksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor hen die wakker zijn: "Goedemorgen!".
Voor hen die niet wakker zijn: "Ook goedemorgen!".
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:21 schreef Isabeau het volgende:
Hou eens op met dat belachelijk vroeg opstaan, AR. Ik word er altijd zo moe van.
* Tha_Erik mompelt iets over potten en ketels...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:21 schreef Isabeau het volgende:
Hou eens op met dat belachelijk vroeg opstaan, AR. Ik word er altijd zo moe van.
Ik wordt er voor betaald, anders deed ik het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde AR eens aftroeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, Claudia_xJe bent wel de eerste vandaag
![]()
Als je nou nog even geduld had, hebt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:04 schreef dwerg het volgende:
Ik ben alweer weg. Maar toch hallo, Tha_Erik en hoi, Lienekien.
Sorry.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:15 schreef Lienekien het volgende:
Als je nou nog even geduld had, hebt...![]()
Vergeet het niet te melden in het fantopic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb zojuist een pak Festina perenijs weten te bemachtigen. Ik zal dit weekend eens testen of het echt zo lekker smaakt
Ja, mensen maken zich veel te druk om bacterieën enzo. Een lichaam kan best wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik las net dit topic:
Soepvraag
Ik laat mijn eten eigenlijk best vaak op het fornuis staan. Soms wel 2/3 dagen![]()
En ik ben nog stééds niet dood!voor de optimisten.
Daar heb ik totáál geen last van. De afwas laat ik gerust 2 weken staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat veel mensen tegenwoordig sowieso een soort hygiëne-obsessie lijken te hebben.
Als ik ja zeg, ga je dan ook gelijk iederr keer de tanden poetsen als je een hapje gegeten hebt, twee keer per dag douchen en dan ook iedere keer een schone onderbroek aan, bed om de andere dag verschonen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef k_man het volgende:
Ah, ok. Ook op het persoonlijk vlak slaan veel mensen door, heb ik het idee. Iedere keer de tanden poetsen als je een hapje gegeten hebt, twee keer per dag douchen en dan ook iedere keer een schone onderbroek aan, bed om de andere dag verschonen... Ik vind het vrij bizar. Ben ik nou een smeerkees?
eenschquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat veel mensen tegenwoordig sowieso een soort hygiëne-obsessie lijken te hebben.
Een foutje in mijn spelling ontdekken is geen wereldprestatie hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
Oeh oeh...ik zie een fout. Maar ik zeg niks.![]()
Ik wilde 'schande!' roepen, maar ik ben in een redelijk goed humeur, dus zeg ik 'ik ben blij dat je hem ziet!'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindelijk, de eerste keer dat ik 'm zie.
Ik vind het zelf wel een schande. Iedereen die ik ken zegt dat het een film is doe je gezien moet hebben, en ik heb 'm tot nogtoe niet gezien, maar na vanavond is daar dus verandering in gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik wilde 'schande!' roepen, maar ik ben in een redelijk goed humeur, dus zeg ik 'ik ben blij dat je hem ziet!'.
Ik heb 'm al uit het plastic gehaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:17 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk was die cd niet voor jou bestemd. Het is een foutje. Nu moet je 'm weer terugsturen.
Ja, ga maar met termen gooien. Ik ken dat toch allemaal niet joh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
Een lang weekendje Glasgow vorig weekend. Vooral weer gebouwen bekeken. In Glasgow is veel te zien van Charles Rennie Mackintosh. Een tijdgenoot van de Wiener Werkstätte en voorloper van Art Nouveau.
In TRV staat een uitgebreider verslag.
Winkelwerk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
Wat voor werk is dat?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef k_man het volgende:
Zo ver wil ik niet gaan, maar er is een begin.
oh, gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
Grote stoelen maken om wat anders te maskeren? Hij was toen al gelukkig getrouwd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |