Yo,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wil iedereen die zich vreselijk verslapen heeft dan nu zijn hand opsteken.
Het slowchattopic van TTK, Gellius. Waarvan al 78 delen zijn volgeschreven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:49 schreef Gellius het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Het LangzaamPraatTopic van K&L natuurlijk gekkie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:49 schreef Gellius het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie slowchatten zonder tussendoor plaatjes te raden ofzoiets? Dat kàn?!
De kunst zit 'em vooral om het nergens over te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie slowchatten zonder tussendoor plaatjes te raden ofzoiets? Dat kàn?!
Dag, Lienekien.quote:
Ja, sinds dinsdag.quote:
Ha Isa, hoe was het gisteravond??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Niet verslapen, wel uitgeslapen
Ja, je krijgt het wel om je oren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goedemorgen, hier meldt zich een mens die zich beter wil voordoen dan anderen, geen respect voor anderen toont en een asociale houding aanneemt in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Goedemorgen, hier meldt zich een mens die zich beter wil voordoen dan anderen, geen respect voor anderen toont en een asociale houding aanneemt in de maatschappij.
Gewoon even laten uitrazen. Mensen met een slechte smaak hebben vast vaker problemen met hun inhibities.quote:
Jep. Ach, zo wordt er in ieder geval wat leven gebracht in dit forum.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:07 schreef Augustina het volgende:
Krijg je deze diagnose ergens om je oren gesmeten, Claudia?
Ben je aan het trollen, Claudia?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Ach, zo wordt er in ieder geval wat leven gebracht in dit forum.
Vergeet 'puberaal' niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Het mag geen toevel heten dat ik het doorgaans prima kan vinden met pubers.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er niemand thuis was geweest, dan was mijn huis wellicht afgefikt vandaag.
Er kwam uit de wasmachine een laken met een brandgat erin, toen die (de wasmachine) lawaai begon te maken. Mijn moeder heeft 'm toen maar uitgezet.quote:
Heb je het andere boek ook gelezen? Kijk, níets lezen van Foer is natuurlijk geen optie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Gellius het volgende:
Ik vond Extremely Loud & Incredibly Close erg tegenvallen. Het begin is veelbelovend, maar het wordt iets na de helft een richtingsloze brei, vond ik. Ik moet je bekennen dat ik het plot niet eens meer helder voor de geest heb staan, en het is nog maar een maand of drie geleden dat ik het las.
Helpt het als ik zeg dat ik je de sympathiekste taalpurist vind die ik ooit 'ontmoet' heb??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik je de sympathiekste taalpurist vind die ik ooit 'ontmoet' heb??
Bij de eerste bladzijde is meestal wel goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Augustina het volgende:
Ik heb nog zoveel boeken te lezen, ik weet gewoon niet waar ik begínnen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |