Ik natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Frappelsien het volgende:
Zoww... wie komt hierop af?
Stelletje vunzen![]()
Ik heb er anders nog geen gezienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:36 schreef iamredleader het volgende:
Kut topic.
Ikkequote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Frappelsien het volgende:
Zoww... wie komt hierop af?
Stelletje vunzen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kut.ac.kr/eng/
[afbeelding].
Eerder hadden ze altijd: "KUT, it's nice inside"
ze wil haar fobo niet laten flooden. je had die foto dan ook moeten opslaan,sukkel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou verwijderd![]()
Zoveel positieve reacties, en dan nog verwijderen![]()
Ik wilde inplaats van die foto een nieuwe neerzetten maar die is te grootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou verwijderd![]()
Zoveel positieve reacties, en dan nog verwijderen![]()
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik wilde inplaats van die foto een nieuwe neerzetten maar die is te groot![]()
Heb geen programma geinstalleerd waarmee ik die kan verkleinen zonder te knippen![]()
Je kan me mailen als je hem verkleind moet hebben, zo ben ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...
fok!ken op je stagequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...
Wil je die foto nog verkleind hebben? Stuur dan maar naar mijn Fok! email in mijn profielquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:46 schreef Frappelsien het volgende:
Schandalig
neen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:50 schreef Boondock_Saint het volgende:
Kan een kuttopic ook doodbloeden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |