Gat in de markt zeg ik je!quote:
niks mis mee,behalve schoenen en sokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk wijf, ik weet het, maar gaat om het idee...
Neukbaar.... terwijl bier drinkendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk wijf, ik weet het, maar gaat om het idee...
Alleen echte mannen....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef Frappelsien het volgende:
Kunnen mannen dat... twee dingen tegelijk?
normaal gesproken niet,maar bier en sex gaat wel goed samen. evenals bellen & rukken en tv kijken & rukken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef Frappelsien het volgende:
Kunnen mannen dat... twee dingen tegelijk?
![]()
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef Frappelsien het volgende:
Dan valt die meid nog mee.. maar die schoenen![]()
kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenen
Dan zal ik niet beginnen over die knieënquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenen
Knieën? Daar doe je toch niks mee?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:03 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan zal ik niet beginnen over die knieën![]()
post jou benen eens als vergelijkings materiaal danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:03 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan zal ik niet beginnen over die knieën![]()
en kont,om in te knijpen dan he.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knieën? Daar doe je toch niks mee?
Hoofd, tieten en kut is belangrijk
ja.quote:
je bent bi,niet zeiken! en wat had je dan verwacht,als je een topic over kutjes opent?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:13 schreef Frappelsien het volgende:
Jullie mannen... nemen heel mijn kutjes topic over... geen kontjes.. geen tieten..
Als je nou even een foto van je kutje maakte....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:13 schreef Frappelsien het volgende:
Jullie mannen... nemen heel mijn kutjes topic over... geen kontjes.. geen tieten..
dat wou ik nog net niet zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou even een foto van je kutje maakte....![]()
jah ik ben ook wel benieuwd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou even een foto van je kutje maakte....![]()
dan word je kutjes topic ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:18 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij word het tijd dat jullie gaan slapen
Dus je weet wat je te doen staat..... wel benen gespreid aubquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:19 schreef Frappelsien het volgende:
Je hebt gelijk
dat weet ik ook wel zonder jou bevestigingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:19 schreef Frappelsien het volgende:
Je hebt gelijk
Wie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:25 schreef remlof het volgende:
je vriendin is ook wel lekker trouwens, frap!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:06 schreef ehqo het volgende:
Hallo. Doet u mij maar geraamde nostalgie van boomwortelensap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |