Variant op:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Frappelsien het volgende:
Zoww... wie komt hierop af?
Stelletje vunzen![]()
ijsthee met bubbels... zal het dan toch aan die bubbels liggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:16 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Variant op:
Beestjes... allemaal beestjes?
M.a.w. => heb je gedronken?![]()
'Chick' + bier = kloon.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef Frappelsien het volgende:
Stap dan ook over op fatsoenlijk bier...
frappelsien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FOTOBOEK.FOK.NL?! WELKE?!
Eens moet de eerste keer zijn.... ik wil je wel even keihard met de vlakke hand op je blote kont slaan hoorquote:
Toevallig weet ik dat dat het smerigste bier is wat te verkrijgen is in supermarkten.quote:
Weet je dan ook dat het een kwestie van smaak is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:31 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat dat het smerigste bier is wat te verkrijgen is in supermarkten.![]()
Onsmakelijk is het..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je dan ook dat het een kwestie van smaak is?
euroshopper,grolsch en alles van die aard is onsmakelijk. amstel,heineken,hertog jan en alles in die aard is top.quote:
Amstel is nep, HJ is okquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
euroshopper,grolsch en alles van die aard is onsmakelijk. amstel,heineken,hertog jan en alles in die aard is top.
schaltenbrau is dekamarkt of aldi pauper bier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Amstel is nep, HJ is ok
Warsteiner is goed.
Schaltenbrau is 5 cent duurder geworden
Nee.... opblaaspoppen pijpen minder goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
Trouwens, vrouwen zijn kut en moeten allemaal dood.
Daar hield ik het vanaf het begin al opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en laten we het maar op kwestie van smaak houden.
Arme jongen.. hebben ze je op je zieltje getrapt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:50 schreef frenzy2003 het volgende:
BIER EN TIETEN GODVERDOMME!
Gat in de markt zeg ik je!quote:
niks mis mee,behalve schoenen en sokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk wijf, ik weet het, maar gaat om het idee...
Neukbaar.... terwijl bier drinkendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk wijf, ik weet het, maar gaat om het idee...
Alleen echte mannen....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef Frappelsien het volgende:
Kunnen mannen dat... twee dingen tegelijk?
normaal gesproken niet,maar bier en sex gaat wel goed samen. evenals bellen & rukken en tv kijken & rukken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef Frappelsien het volgende:
Kunnen mannen dat... twee dingen tegelijk?
![]()
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef Frappelsien het volgende:
Dan valt die meid nog mee.. maar die schoenen![]()
kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenen
Dan zal ik niet beginnen over die knieënquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat ze blond is vind ik jammerder dan die schoenen
Knieën? Daar doe je toch niks mee?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:03 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan zal ik niet beginnen over die knieën![]()
post jou benen eens als vergelijkings materiaal danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:03 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dan zal ik niet beginnen over die knieën![]()
en kont,om in te knijpen dan he.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knieën? Daar doe je toch niks mee?
Hoofd, tieten en kut is belangrijk
ja.quote:
je bent bi,niet zeiken! en wat had je dan verwacht,als je een topic over kutjes opent?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:13 schreef Frappelsien het volgende:
Jullie mannen... nemen heel mijn kutjes topic over... geen kontjes.. geen tieten..
Als je nou even een foto van je kutje maakte....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:13 schreef Frappelsien het volgende:
Jullie mannen... nemen heel mijn kutjes topic over... geen kontjes.. geen tieten..
dat wou ik nog net niet zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou even een foto van je kutje maakte....![]()
jah ik ben ook wel benieuwd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou even een foto van je kutje maakte....![]()
dan word je kutjes topic ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:18 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij word het tijd dat jullie gaan slapen
Dus je weet wat je te doen staat..... wel benen gespreid aubquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:19 schreef Frappelsien het volgende:
Je hebt gelijk
dat weet ik ook wel zonder jou bevestigingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:19 schreef Frappelsien het volgende:
Je hebt gelijk
Wie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:25 schreef remlof het volgende:
je vriendin is ook wel lekker trouwens, frap!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:06 schreef ehqo het volgende:
Hallo. Doet u mij maar geraamde nostalgie van boomwortelensap.
Ik natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Frappelsien het volgende:
Stelletje vunzen![]()
Ik heb er anders nog geen gezienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:36 schreef iamredleader het volgende:
Kut topic.
Ikkequote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Frappelsien het volgende:
Stelletje vunzen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.kut.ac.kr/eng/
[afbeelding].
Eerder hadden ze altijd: "KUT, it's nice inside"
ze wil haar fobo niet laten flooden. je had die foto dan ook moeten opslaan,sukkel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou verwijderd![]()
Zoveel positieve reacties, en dan nog verwijderen![]()
Ik wilde inplaats van die foto een nieuwe neerzetten maar die is te grootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou verwijderd![]()
Zoveel positieve reacties, en dan nog verwijderen![]()
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik wilde inplaats van die foto een nieuwe neerzetten maar die is te groot![]()
Heb geen programma geinstalleerd waarmee ik die kan verkleinen zonder te knippen![]()
Je kan me mailen als je hem verkleind moet hebben, zo ben ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...
fok!ken op je stagequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel Photoshop en kon het anders wel even doen. Maargoed, ben nu op stage dus dat gaat niet lukken...
Wil je die foto nog verkleind hebben? Stuur dan maar naar mijn Fok! email in mijn profielquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:46 schreef Frappelsien het volgende:
Schandalig
neen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:50 schreef Boondock_Saint het volgende:
Kan een kuttopic ook doodbloeden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |