Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Als die Simunic nou na zijn 2e gele kaart had gescoord? Wat dan?
Dan hadden ze net zoveel geluk gehad als die buitenspel goal van Australiequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Lulkoek. Eerste keer, en ik heb t topic geopent.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:53 schreef Benniben19 het volgende:
is niet waar dat hij de eerste is. ik zou bij god niet weten waar ik dit eerder gezien heb maar dit is niet de eerste speler die 3x geel krijgt...
Aussies ftw
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef H.Flick het volgende:
don't feel offendedquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:54 schreef Batman. het volgende:
[..]
Lulkoek. Eerste keer, en ik heb t topic geopent.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:56 schreef Gitanki het volgende:
Daar hoeven we dan geen poll over te starten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:56 schreef Gitanki het volgende:
Daar hoeven we dan geen poll over te starten![]()
![]()
Niet, want het is niet goed te pratenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef APK het volgende:
Geniaal!![]()
Ik ben benieuwd met welke smoes hij zich hier uit gaat lullen.![]()
alle goede scheidsen zijn schijt op dit wkquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik vond dit tijdens de CL enzo altijd nog wel een goede scheids ...
en vooral Merkquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
alle goede scheidsen zijn schijt op dit wk
Ivanov, Poll, Michel...
quote:
Net in de herhaling bij de NOS was duidelijk te zien dat die eerste keer geel ook voor Simunic wasquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat de eerste keer hij geel kreeg die kaart niet voor hem was. Het boekje van Poll zal duidelijkheid moeten brengen ...
quote:
Hij mag niet eens 'zomaar' weglopen denk ik?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb echt moeten lachen toen ik dat zag, speler blijft doodleuk op het veld staan. Goed wetende dat hij daarvoor al geel had, maar je kan hem niks kwalijks nemen.
Een goed scheidsrechter toch niet, was een kwartiertje daarvoor geel voor dezelfde speler. Die Poll mag in ieder geval niet mijn administratie gaan doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:14 schreef dramslag het volgende:
Ach ja, met al die gele kaarten kan je er een keer 1 missen.
Idd, de definitie "normal referee" wordt daardoor wel anders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:15 schreef FortunaHome het volgende:
Leuk plaatje alleen luinge moet eraf want die is ook niet normaal
Dan moet je niet fluiten op een WK. Zo'n blunder kan je ook de kop kosten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:14 schreef dramslag het volgende:
Ach ja, met al die gele kaarten kan je er een keer 1 missen.
quote:92+': Cahill put the ball in the net but the effort was ruled out and in a frantic finish to the match, Croatia's Josip Simunic was also sent off for a second caution.
Ja Jack natuurlijk op zn oortjequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:54 schreef -Shibby- het volgende:
Wat een flapdrol die scheids, waar hebben ze nou die oortjes voor dan, radio ofzo?
quote:FULL-TIME: Australia see Cahill's goal disallowed and Simunic awarded a third yellow card as referee Graham Poll blows the final whistle on this Group F decider. But it is Australia who go through to the last 16 as runners-up to Brazil.
quote:Drie keer rood in tumultueuze slotfase
In de tumultueuze slotfase stuurde ref Poll nog twee spelers van het veld, maar vergat Simunic na zijn tweede gele kaart ook van het veld te sturen. Na het fluitsignaal deed hij dat dan toch. Na een derde gele kaart voor de Kroaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |