quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:36 schreef Jane het volgende:
Oh God, nu echt met z'n 10en op de doellijn gaan staan om die keeper te helpen!
Het is iig terecht ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:37 schreef Joeriii het volgende:
Gerechtigheid denk ik
vind ik ook... zou lullig zijn als ze op deze manier worden uitgeschakeldquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef Mirri het volgende:
het is officieel, slechtste scheidsrechter ter wereld.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, Guus heeft weer goed gehandeld. Want het staat toch mooi weer 2-2, hè. Maar ze moeten er nu wel voor zorgen dat het niet inzakt achterin. Kijk, als je goed speelt, wil het nog wel eens gebeuren dat je even inkakt. Dat zie je nu ook bij het Nederlands elftal. Het beste wat je dan kan doen is blijven aanvallen. Maar da's logisch.
Had zo leuke kloon kunne zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, Guus heeft weer goed gehandeld. Want het staat toch mooi weer 2-2, hè. Maar ze moeten er nu wel voor zorgen dat het niet inzakt achterin. Kijk, als je goed speelt, wil het nog wel eens gebeuren dat je even inkakt. Dat zie je nu ook bij het Nederlands elftal. Het beste wat je dan kan doen is blijven aanvallen. Maar da's logisch.
AMENquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
Graham Poll heeft wat mij betreft zijn laatste wedstrijd gefloten.
Wat een eikel.
Niet met 10 manquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bang dat Kroatie in de laatste seconde gaat scoren...
Die kans is nu inderdaad kleiner gewordenquote:
Dat valt weg tegen die twee handsballen....quote:
Nou nee hoor. In Engeland hebben ze wel een aantal aardige scheidsrechters maar de rest is echt bagger.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
En dan hebben we het hier in Nederland altijd over de goede Engelse scheidsrechters.
Lijkt nergens naar inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
En dan hebben we het hier in Nederland altijd over de goede Engelse scheidsrechters.
M'n WK-manager, wat doe je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:43 schreef Bruce117 het volgende:
en ook Emerton eraf
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef golfer het volgende:
Man, ik zit hier met meer zenuwen naar te kijken dan naar Oranje.
Ja, zei ik net ook al.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Echt niet. Dat was toch echt Ghana - Tjechië.
Women and children firstquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Superheld het volgende:
"Vrouwen en kinderen eerst, ik weet niet hoe je dat zegt in het Australisch.."
![]()
Italie - VSquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Echt niet. Dat was toch echt Ghana - Tjechië.
Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Mirri het volgende:
Altijd leuk voetbal met die Aussies..Dat Guus coach is helemaal mooi natuurlijk.![]()
Zo lachwekkend eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga lachen als die speler n u scoort
Ze spelen hem op 10 juli overquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef appelsientje het volgende:
Maar dit is dan toch geen geldige wedstrijd meer >??
Die vent kijkt er ook zo naarquote:
vergeet de WK-finale van 1966 niet... die vind ik nog net iets groterquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef 456 het volgende:
HAHAHA
Jongens, we zijn hier getuige van de GROOTSTE BLUNDER OOIT op een WK!
Tja, die dachten ook dat Arafat dood was toen hij dat nog niet wasquote:
LULLENquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef StarGazer het volgende:
Wat slikken die scheidsrechters zeg
NOS zei het ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef roelofjan het volgende:
Ehm, ik kan me die 1e gele kaart niet herinneren.. misschien zat de regie gewoon fout?
hij wil de laatste zelf houdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
Rode kaarten waren waarschijnlijk op
Dan zal Australië waarschijnlijk wel protest aandienen, en mij lijkt het dat dat wel gehonoreerd zal worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef jpg97 het volgende:
DIe scheids maakt er een spreekwoordelijk potje van
wat gebeurd er nou als kroatie wint? terwijl er een man vanaf had moeten zijn?
Alleen als Kroatie nog een keer zou scorenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef appelsientje het volgende:
Maar dit is dan toch geen geldige wedstrijd meer >??
Puntje Vulture!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vergeet de WK-finale van 1966 niet... die vind ik nog net iets groter
Ik zou het bijna willen, alleen al om die Blatter op zijn muil te zien gaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef detulp050 het volgende:
Als Kroatie nou nog scoort dan heeft de FIFA een onwijs probleem
kan niet andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Joeriii het volgende:
De scheids heeft gewed voor 2 rode kaarten deze wedstrijd!
het viel ook weer te verwachtenquote:
afgefloten.. jammer..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alleen als Kroatie nog een keer zou scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |