Grappig, dat vroeg Pikkebaas ook al.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Mainport het volgende:
Je bent zo dik, dat wanneer je mobieltje afgaat mensen denken dat je achteruit loopt.
Je hebt zo'n dikke reet, dat wanneer je aan het moonen bent mensen veranderen in weerwolven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:58 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Grappig, dat vroeg Pikkebaas ook al.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Waarschijnlijk ben je zo dik dat je de stamboom hebt gebroken !
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspierquote:
Ach, de een heeft broodjes, de ander een turks brood....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:05 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspier
De een heeft een Sixpack, de ander een fust....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:06 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach, de een heeft broodjes, de ander een turks brood....
Google maar eens op Manboobs !quote:
maar je hebt een goed excuus.. want bier isquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:05 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspier
Was deze post:quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Is je auto soms van stretch stof gemaakt ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar je hebt een goed excuus.. want bier is![]()
Staat al in het topic. Ik word over een paar week 22. Bier valt mee, tussendoortjes vreten na 20h doe ik wel veel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef twetwe het volgende:
Hoe oud bne je dan ? Ben je tussen 10 en 20: Get a life ; tussen 20 en 30: Iets teveel bier? tussen 30 en 40: Get a bitch ; tussen 40 en daarboven: niks mis mee
Bier + te laat eten + onregelmatig eten is ook mijn probleem. Ik eet tot 6 uur zga niks. En na uurtje of 10 komen de pindas enzo te voorschijn. En vaak eet ik om uurtje of 1 voor het slapen gaan nog gebakken ei met spekquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Staat al in het topic. Ik word over een paar week 22. Bier valt mee, tussendoortjes vreten na 20h doe ik wel veel.
Fietsen doe ik al naar de faculteit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je moet niet gaan hardlopen trouwens, iemand van 100kg die gaat hardlopen, dat ziet er niet uit en bovendien sloop je je knieën. Ga lekker naar een sportschool op de crosstrainer, of ga fietsen ofzo
Er is weer een nieuwe Anton-Dingeman-bundel uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je username is dan wel weer oké.
Anton Dingeman
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |