Grappig, dat vroeg Pikkebaas ook al.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Mainport het volgende:
Je bent zo dik, dat wanneer je mobieltje afgaat mensen denken dat je achteruit loopt.
Je hebt zo'n dikke reet, dat wanneer je aan het moonen bent mensen veranderen in weerwolven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:58 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Grappig, dat vroeg Pikkebaas ook al.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Waarschijnlijk ben je zo dik dat je de stamboom hebt gebroken !
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspierquote:
Ach, de een heeft broodjes, de ander een turks brood....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:05 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspier
De een heeft een Sixpack, de ander een fust....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:06 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach, de een heeft broodjes, de ander een turks brood....
Google maar eens op Manboobs !quote:
maar je hebt een goed excuus.. want bier isquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:05 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
1.73 m. Op zich is dat niks te zwaar. Eerder te licht, maar als ik niet uitkijk krijg ik een bierspier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |