Jaaaaajaquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef Catch22- het volgende:
hij is op gewicht inmiddels volgens de arts van het braziliaanse team
En of ie op gewicht isquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef Catch22- het volgende:
En daar wordt ie dik vanquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:29 schreef rieski het volgende:
Hij zit niet lekker in z`n vel he;-)
daar ga je van eten
Moet je je bril opzettenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Vet en vadsig vind ik wel grote woorden. Voor een gewone man is hij gewoon slank.
Normaal postuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Vet en vadsig vind ik wel grote woorden. Voor een gewone man is hij gewoon slank.
Ow ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je je bril opzetten
of afzetten![]()
Hij's écht dik.. net zoals maradonna een paar jaar geleden!![]()
JA! PRECIES ZO! KIJK DAN!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow ja.
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak.
Sprékend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JA! PRECIES ZO! KIJK DAN!
Net ronaldo nu!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:36 schreef HostiMeister het volgende:
een huilie-ik-wilde-eigenlijk-voetbal-god-worden-maar-heb-gefaald-in-elk-aspect-van-het-leven-dus-geef-ik-maar-af-op-iemand-anders-topic is zoooo 2002
Hij weegt 90.5kg en is 1.83m. Hoogsten 500 gram te zwaar, zegt die arts danquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef Catch22- het volgende:
nog eerder 50 kilo dan 500 gramquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij weegt 90.5kg en is 1.83m. Hoogsten 500 gram te zwaar, zegt die arts dan![]()
Dan moet je met je vette reet maar eens leren lezen, prutserquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja joh, dat zal 't zijn
nu heb ík ineens ronaldo dik gemaakt
![]()
Ok dat zeg je niet maar zo lees ik het![]()
*hap hap*quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je met je vette reet maar eens leren lezen, prutser
Da's een BMI van 26.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij weegt 90.5kg en is 1.83m. Hoogsten 500 gram te zwaar, zegt die arts dan![]()
Zie je! wat is 't toch een vadsige vetklep hequote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's een BMI van 26.Licht overgewicht.
Is ook zo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaja
't is een samenzwering, dat zeg ik je!![]()
Minstens drie kilo ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie je! wat is 't toch een vadsige vetklep heOvergewicht, zei ik toch
![]()
90.5 op 1.83 is echt wel te zwaar voor een "topsporter"quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's een BMI van 26.Licht overgewicht.
Zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:42 schreef JosvG het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij wel populair is en jij niet
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
foto?
Dat valt ook wel weer mee....quote:
waar is z`n nekquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets dus maar dan met een ander hoofd
dat is voor een topsporter zelfs veel te zwaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
90.5 op 1.83 is echt wel te zwaar voor een "topsporter"![]()
Het is een prof die miljoenen per jaar verdient!! Mag je toch wel verwachten dat 'ie topfit isquote:
De mentaliteit hèquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een prof die miljoenen per jaar verdient!! Mag je toch wel verwachten dat 'ie topfit is![]()
Nikequote:
Daarom. Laat die aap er maar voor "werken"quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:50 schreef XiChico het volgende:
Gast maakt paar duizen euro/doller whatever per dag, like he gives a fuck.
Inderdaad, en als hij weer een wedstrijd heeft gespeeld, maakt het niet uit of hij heeft gewonnen of niet, gespeeld of niet, hij gaat met een dikke grijns in zijn dikke auto naar zijn dikke villa.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:50 schreef XiChico het volgende:
Gast maakt paar duizen euro/doller whatever per dag, like he gives a fuck.
Daarom is 'ie nog wel een papzak en een arrogante kutventquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:56 schreef Catch22- het volgende:
hij verdient wel iets meer dan iedereen in dit topic bijelkaar
Zo keken "de Boertjes" ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:56 schreef Tha_Ramsush het volgende:
je moet eens zien welke blik hij uit z'n donkere lichaam werpt. Net of het een straf is te mogen voetballen voor je land...
alleen al daarom zou ie moeten werken voor z'n geld. ons entertainen, dáár krijgt ie voor betaald verdomme!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:56 schreef Catch22- het volgende:
hij verdient wel iets meer dan iedereen in dit topic bijelkaar
maar díe waren niet vetquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Zo keken "de Boertjes" ook altijd
True ...quote:
Maradonna is een grap, als ie zo geweldig was, waarom zit ie dan niet op de ere tribune naast Cruijff, Pele, Beckenbauer enzo. Zwaar overschat...quote:
Nou en, Ronaldo ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
True ...
maar ze hadden wel moeite met de Nederlandse taal![]()
Flikker een eind opquote:
Hij wil tussen het publiek zitten.. Getuigd júist van klassequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maradonna is een grap, als ie zo geweldig was, waarom zit ie dan niet op de ere tribune naast Cruijff, Pele, Beckenbauer enzo. Zwaar overschat...
tegenwoordig is hij slanker dan ronaldo (alhoewel dat niet zo moeilijk isquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Flikker een eind op
Het is de meest onsymphatieke,zwakzinnige dikzak die ooit zijn lelijke frieten trony heeft laten zien in een stadion, egoistische dikzakken als hij zouden het stadion niet eens inmogen maar een vervangend kaartje moeten krijgen voor de Laag IQ drive @ Snackdonalds
![]()
MARADONA bedoel je. Hij zit niet naast Cruijff, Pele en Beckenbauer omdat hij geen BOBO, maar een supporter is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maradonna is een grap, als ie zo geweldig was, waarom zit ie dan niet op de ere tribune naast Cruijff, Pele, Beckenbauer enzo. Zwaar overschat...
zeg je goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
MARADONA bedoel je. Hij zit niet naast Cruijff, Pele en Beckenbauer omdat hij geen BOBO, maar een supporter is.
wat een vetlel zeg ik jequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh, maar jij probeert zeker wel een graantje mee te pikken door deze nuttige en vooral ook offtopic reactiequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:13 schreef Rekkie het volgende:
Post-scorings topic voor de TS?
Nee ik heb dat niet nodig joh....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar jij probeert zeker wel een graantje mee te pikken door deze nuttige en vooral ook offtopic reactie
Als ik Robinho was had ik die vetklep op de training allang voor z'n enkel geschopt. De kerel speelt bagger en blijft er maar inquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef Catch22- het volgende:
hij doet wel weer mee
mét veel vetquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:06 schreef AlttC het volgende:
Dat zien jullie niet goed, de man heeft gewoon zware botten![]()
ik denk dat zijn moeder trotser kan zijn dan jouw moeder op jouquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daar wordt ie dik vanVuile vetklep! wat zal z'n moeder trots zijn
![]()
![]()
Met mazzel jaquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik denk dat zijn moeder trotser kan zijn dan jouw moeder op jou
wat heb jij al bereikt in je leven? gefrustreerde puber
Hahaha.. en nu wil je dat ík serieus reageer?quote:Woonplaats: Rio de Janeiro, Brasil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja en met zijn vetheid stond hij dus gewoon op de goeie plek.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met mazzel ja![]()
Eerste keer zat z'n dikke kop gewoon in de weg en kopte hij met z'n onderkin die bal erin![]()
Doe maar, ik houd je niet tegenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en met zijn vetheid stond hij dus gewoon op de goeie plek.....
Tja zo "dik" zijn en dan toch op tijd op de juiste positie komen...
Ik zou er topic over openen
Hij vermaakt mij anders primaquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Die gast krijgt er voor betaald om ons te entertainen, en dat verzuimt ie dus![]()
Och ik heb die andere wedstrijd gekeken... maar de vorige 2 stelde hij niks voor hoorquote:
En? Welke speler springt er wel uit dan op dit WK?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och ik heb die andere wedstrijd gekeken... maar de vorige 2 stelde hij niks voor hoor
riquelme, messi (alhoewel die weinig gespeeld heeft maar die springt er áltijd uit).quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En? Welke speler springt er wel uit dan op dit WK?
Ronaldo topscorer op het WK allertijden......
Behaalde resultaten in het verleden.... enzquote:Ronaldo topscorer op het WK allertijden......
Halen beiden niet hun gebruikelijke niveauquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
riquelme, messi (alhoewel die weinig gespeeld heeft maar die springt er áltijd uit).
[..]
Vandaag behaaldquote:Behaalde resultaten in het verleden.... enz
Wie wel? Alhoewel robben goed speelt en van persie ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[quote]Halen beiden niet hun gebruikelijke niveau
Niet gezien. Speelde hij goed dan?quote:Vandaag behaald
Zou inderdaad mooi zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef S-Two het volgende:
Mooi voor al die critici dat hij gewoon 2 keer scoort. Hoop echt dat hij nog topscoorder wordt! Held!
het liefst met een beetje mayo ernaast zeker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En of ie op gewicht is
Z'n honger naar de bal is helaas nog steeds niet gestild.
wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, in principe is Ronaldo wel te dik voor het internationale topvoetbal. Maar je hoort niemand zeuren als op een grasveldje een vriendenelftal staat te spelen met een dikzak in de spits. Sjlhh. Maar omdat het Brazilië is, en hun zijn in principe de beste ter wereld, wordt er over gezeken. Maar ik wil gewoon tegen Ronaldo zeggen: Jongen, maak je niet dik.
Want anders wordt het probleem alleen maar groter, maar da's logisch.
Waarom ga je ervan uit dat ik een kloon ben? Kijk, dat ik nou gewoon post als een ervaren iemand wil nog niet meteen zeggen dat ik een kloon ben, hè. Het is net als met voetbal. Dat er zo iemand bestaat als Freddy Adu, een uitzonderlijk talent voor z'n leeftijd, wil nog niet zeggen dat hij een gemat...gemuta...gemuteerd iemand is ofzo. Hij is gewoon érg goed voor zijn leeftijd. Net als Arjen Robben.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef Johan_Cruijff het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ik een kloon ben? Kijk, dat ik nou gewoon post als een ervaren iemand wil nog niet meteen zeggen dat ik een kloon ben, hè. Het is net als met voetbal. Dat er zo iemand bestaat als Freddy Adu, een uitzonderlijk talent voor z'n leeftijd, wil nog niet zeggen dat hij een gemat...gemuta...gemuteerd iemand is ofzo. Hij is gewoon érg goed voor zijn leeftijd. Net als Arjen Robben.
Niet gezien vrind.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:54 schreef Nega het volgende:
Mooie goal vrind.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Natalie het volgende:
Hij scoort twee keer op een WK. Dat zie ik de TS nog niet doen
Nee, maar die is dan ook niet geselecteerd door Marco. Maar da's logisch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Natalie het volgende:
Hij scoort twee keer op een WK. Dat zie ik de TS nog niet doen
Ik wel, gisteren nog.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef rival het volgende:
hahaha staan jullie mooi met een bek vol tanden! ronaldo plaatst 2 ballen in het doel!
dat zie ik een VETZAK niet doen in een wk!
jalousy and envy is al i see!
de meeste dan he! gelukkig nog wel een handje vol mensen die de media niet napraten en die een eigen mening hebbenquote:
Amenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
de meeste dan he! gelukkig nog wel een handje vol mensen die de media niet napraten en die een eigen mening hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |