'quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef sXe het volgende:
wanneer krijg je eigenlijk neighbours?
Dat klinkt logisch....quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:03 schreef cafca het volgende:
Volgens mij begin ik het een beetje te snappen: mijn nr.1 neighbour heeft een "Match value" van 13.6705 (jij hebt 11,98). Vergeleken met anderen is dat niet zo heel hoog.
Volgens mij is het zoiets als: jouw luistergedrag komt voor 11,98 % overeen met het mijne.
Bij jou zijn er heel veel mensen die voor 12% of meer met jou overeenkomen,
quote:maar er zijn maar weinig gekken die zo'n goede smaak hebben als ik
Inderdaad. Maar nu je het zegt, waar is die overall list?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:17 schreef Frollo het volgende:
Verrek, de neighbours zijn weer eens opnieuw berekend. Het zijn weer compleet andere mensen dan de vorige keer, ik zie maar twee bekende icoontjes.
Raar toch? Het gaat op toch op basis van je overall list en dan zou het toch niet zoveel moeten fluctueren?
Bij mij staat-ie er gewoon, hoor. en bij jou zie ik hem ook....quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar nu je het zegt, waar is die overall list?
Gek, ik zie hem dus niet:quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie er gewoon, hoor. en bij jou zie ik hem ook....
quote:It seems that there are no charts for you at the moment. You either need to listen to more music first, or wait for the chart calculation to finish.
Oh, dat had ik gisteren precies zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef bukgeit het volgende:
It seems that there are no charts for you at the moment. You either need to listen to more music first, or wait for the chart calculation to finish.
Ah, mijn neighbours zijn ineens veranded, en nu is mijn dichtste buur maar 13 procent meer relevant. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:15 schreef placebeau het volgende:
Mijn dichtste neighbour matcht maar liefst 27 procent met mij.
Zo uniek ben ik blijkbaar niet. Daar gaat mijn indie-attitude.
Mijn neigbours zijn wel zo goed als allemaal Noord-Amerikaan, merk ik.
Effe op Expand Info drukken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb ook nieuwe buren.
Ik zie alleen geen percentages maar Match values ?
nope.. geen percentages maar dit ;quote:
Nou, ja,dat bedoelen we natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nope.. geen percentages maar dit ;
Match value: 5.8289
Eerder waren het wel percentages namelijk vandaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nou, ja,dat bedoelen we natuurlijk.
Gefixedquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gisteren precies zo.
Het gaat vanzelf over, geef het tijd.
Waar kan je die percentages zien eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:15 schreef placebeau het volgende:
Mijn dichtste neighbour matcht maar liefst 27 procent met mij.
Zo uniek ben ik blijkbaar niet. Daar gaat mijn indie-attitude.
Mijn neigbours zijn wel zo goed als allemaal Noord-Amerikaan, merk ik.
Bij Neighbours, en dan op het plusje klikken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar kan je die percentages zien eigenlijk?
Nog meer nutteloze informatie, goed idee!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:20 schreef MonoSynth het volgende:
Vanaf nu tussen de eerste haakjes de overall-positie
Daar zie ik Neighbours ja. Geen percentages.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij Neighbours, en dan op het plusje klikken.
Er gebeurt niksquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Ga maar eens met je muis over de avatar van de user heen.
In mijn FF wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Er gebeurt niks.
Of werkt het niet in FF?
Er gebeurt echt helemaal niks als ik dat doequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In mijn FF wel.
Je gaat rechts naar neighbours, je klikt dus op het woord zelf. Dan krijg je een overzicht van je buren (wel de avatars inschakelen ) en dan er met je muis overheen. Mijn eerste user geeft een 10 match bijvoorbeeld.
Christine, het gaat dus om die "Match Value", hè.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
Neighbours heb ik al een tijdje.
Oke, kan je voor mij hier het lijstje posten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Christine, het gaat dus om die "Match Value", hè.
Die zie ik bij jouw neighbours gewoon staan, hoor
Probeer het eens op een andere computer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:05 schreef Christine het volgende:
Bedankt voor de moeite.
Waarom het bij mij niet werkt, blijkt me een raadsel... maar zo kan het ook.
Vraag het in z'n shoutbox, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef ondeugend het volgende:
En 'Gratis Bier' zou een fokker kunnen zijn denk ik.
Wat dacht je van die Gorro?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Veel mannen en de gemiddelde leeftijd zal iets van 25 zijn.
En 'GratisBier' zou een fokker kunnen zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:48 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Gorro?
En die DjSlash ken ikDa's nog es een geinige manier van bekenden op last.fm ontdekken
Wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef Canisfire het volgende:
Nu heb ik trouwens wel mijn week charts maar ze staan nog niet op het profiel hoe doe ik dat ?
Oke jammerquote:
Ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb duidelijk een andere muziek smaak dan de meesten hier
En ik dan:quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook!
En peaceman ook, en MonoSynth ook, en Dimmie ook, en HostiMeister, cafca, BliksemSchigt, sXe, dwerg, cosmik, Christine en heel veel anderen ook.
Is leuk hè. Heb 'm wel veel geluisterd gisteren, maar schijnbaar te laat om nog mee te gaan met m'n weeklijstjequote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef Quannum het volgende:
Top Artists – Week of Jun 25 to Jul 2, 2006
1 Zion I 14
Jep, alles klopt gewoon. Toch een van de beste hiphopcollectieven van het moment.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is leuk hè. Heb 'm wel veel geluisterd gisteren, maar schijnbaar te laat om nog mee te gaan met m'n weeklijstje![]()
Yo Q, ik wist niet dat je die editmixen zo tof vond! Ik zal vanavond (als ik het niet vergeet... "Burning Up" wel ff online zettenquote:
Ah, enjoy dan. Check mijn site later dan maar ffquote:Op maandag 3 juli 2006 17:23 schreef Quannum het volgende:
En no hurry in het online zetten, ik vertrek direct voor een paar dagen naar de zee, zonder internet. Lekker chillen.
Thanks!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook!
En peaceman ook, en MonoSynth ook, en Dimmie ook, en HostiMeister, cafca, BliksemSchigt, sXe, dwerg, cosmik, Christine en heel veel anderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |