Ok.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:36 schreef Stofje het volgende:
c_c. In de editie 646 gaan we het eens hartig hebben over je droom.
Dat geen slaap patroon kan ik vanaf heden wel verwezelijken, als jij de narcotica even regelt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Datum en tijd nu maar vast afspreken ?
Wellus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
Nietes.
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat geen slaap patroon kan ik vanaf heden wel verwezelijken, als jij de narcotica even regelt.
Restecp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.
Misschien moeten we even wat zooi aan jogy vragen.
Wuppie's zijn inderdaad lief trouwens.
Zie hier mijn favo wup.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RIP!quote:
Mijn TPG-wup is stoerderder.quote:
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.
Misschien moeten we even wat zooi aan jogy vragen.
Wuppie's zijn inderdaad lief trouwens.
Zie hier mijn favo wup.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals deze beste vrind?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?
Die gaat aangifte doen van bedreigingquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
RIP!
Ik had hem verder willen doen affikken, maar hij moest nog op de post naar een wuppie verzamelaar
Tuulkquote:
Niet in tuinen, soms loop ik wel door de stad met een emmertje wierrook bij huizen aan te bellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?
Een emmertje wierrook, en dan toch nog weggestuurd worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet in tuinen, soms loop ik wel door de stad met een emmertje wierrook bij huizen aan te bellen.
Jammer genoeg lachen mensen mij dan uit, of ze knallen die deur weg dat ze liever kwade geesten in hun huis hebben dan mij.
Ze moesten het verbieden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een emmertje wierrook, en dan toch nog weggestuurd worden.
Mer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef Sebasser het volgende:
ik heb nog wel een spycamfoto van enkele volgelingen,
[afbeelding]
Waar ligt dat ?quote:
Dan is intratuin dom, of de verpakking oud.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Wierook. Het is wierook. Met één r.
Oeh..quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee gekkie, mijn burqa is zwart!
Met jou wil ik wel eens wat drinken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Neenetje het volgende:
Oh rot toch op met dat wuppie gedoe.
Ik wou dat het wederzijds was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel eens wat drinken.
Bedoelen ze dat met "sex alleen met een jasje?"quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Nah, is zo lastig, onder dat ding komen enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Aai wuf joequote:
Ja, dat lijkt me nou gewéldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Mtquote:
quote:
Brandbommen, berenvallen, vergif, touw, flippo's op een dodelijke manier gelanceerd en nog veel meer.quote:
Geen napalm dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mt![]()
[..]Oi
[..]
Brandbommen, berenvallen, vergif, touw, flippo's op een dodelijke manier gelanceerd en nog veel meer.
Vanwaar je accountverandering btw?quote:
J. met een goede binnenkomer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Neenetje het volgende:
Oh rot toch op met dat wuppie gedoe.
En toen? Wat doe je trouwens op een site van Egyptische homo's?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef Sebasser het volgende:
"I was a Taliban Sex Slave" XXX I was desperate to break free from alcohol and sex. ... If there were a few who felt she had committed an offence in not wearing the burqa, even they were a ... [url=http://www.gayegypt.com/rapedbytaleban.html]www.gayegypt.com/rapedbytaleban.html - 41k -[/url]
Ik was wel benieuwd naar het welbekende fenomeen 'Burqa sex' en dit kwam bovenaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toen? Wat doe je trouwens op een site van Egyptische homo's?.
Lordiquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2660.
Nu weet ik in ieder geval waar ik dán niét moet zijn. Dankje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
bedoelen ze daar nu mee dat je ook een lidmaatschap van de melkweg moet kopen ?quote:Winnaar Songfestival in Melkweg
Gepost door: Stofje - 2006-06-22 16:12:07 - Bron: Festivalinfo Forum
De teleurstelling was groot, toen bleek dat Treble slechts 34e werd op het Eurovisie Songfestival. De drie dames van Treble wisten met hun liedje Amanbanda het Europese publiek niet te imponeren. Wat wél imponeerde, was de inzending van Finland, Lordi. Metal op het Eurovisie Songfestival! De Finnen gloreerden, sleepten de overwinning binnen en staan pardoes op 25 oktober in de Amsterdamse Melkweg.
De voorverkoop van het optreden van Lordi is op 28 juni, de kaarten kosten je 15 euro en het lidmaatschap van de Melkweg.
Op die brandende wuppie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef jogy het volgende:
Terugtufpost
Zeg maar gewoon fase hoor!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gewoon even een ontkenningsfase'tje..
checkquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gewoon even een ontkenningsfase'tje..
Dat doe je snel, Van je cel naar huis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef jogy het volgende:
Terugtufpost
Nee, dat zou dan weer een doodnegeerpost zijn.quote:
Yup, dat is wel vaker zo hoor. Bij Paradiso moet ik ook elke keer een lidmaatschap kopen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:22 schreef Sebasser het volgende:
bedoelen ze daar nu mee dat je ook een lidmaatschap van de melkweg moet kopen ?
Dat lijkt me toch wat raar als je er maar 1 keer zou komen of zo .. ?
Heb jij leestekendyslectie ofzo?quote:
Och, mag niet klagen omdat ze me dan weer stroomschokken geven op mijn scrotum, dus best goed hoor. En hoe is het in Ierenland?quote:
Is dat niet je Russische nichtje? NeeNjetje?quote:
Normaal wel inderdaad, maar de laatste keer, vorige week, begonnen ze er niet over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, dat is wel vaker zo hoor. Bij Paradiso moet ik ook elke keer een lidmaatschap kopen..
Ik mag niet klagen omdat ik anders op gruwelijke Amnestymanieren gemarteld word... Dus het gaat hier best goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:25 schreef jogy het volgende:
Och, mag niet klagen omdat ze me dan weer stroomschokken geven op mijn scrotum, dus best goed hoor. En hoe is het in Ierenland?
Ik ga zondag weer, hopelijk vergeten ze het dan ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Normaal wel inderdaad, maar de laatste keer, vorige week, begonnen ze er niet over.
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hoi.
Ik heb opeens zoveel goeie kloonideetjes..quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat niet je Russische nichtje? NeeNjetje?
Russisch
Ayaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hoi.
Wat klopt er niet ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, dat is wel vaker zo hoor. Bij Paradiso moet ik ook elke keer een lidmaatschap kopen..
Wat een kutkloonquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hoi.
Zeker nooit in de Paradiso geweest?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat klopt er niet ?
Volgens is mij een lidmaatschap gewoon eenmalig![]()
Ze zijn maar voor een beperkte periode geldig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat klopt er niet ?
Mocht het zo zijn dat men die dingen ook daadwerkelijk bewaart, dan wel ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat klopt er niet ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hoi.
Jij verveelde je afgelopen nacht ook dus ??quote:
Oh ok, en die lidmaatschappen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn maar voor een beperkte periode geldig.
je hebt geen clit, dus wrijven heeft geen nutquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:31 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ja hoor, wrijf het er maar in.
'Death Cab for Cutie', neem ik aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer, hopelijk vergeten ze het dan ook..
¤ 2,50 geloof ik, niet veel dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ok, en die lidmaatschappen.
hoeveel moeten die kosten dan ?
Ik zit hier helemaal te denken dat die melkweg en paradiso iedereen oplicht, en dan is het maar 2.50quote:
5 gulden 50 he..quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal te denken dat die melkweg en paradiso iedereen oplicht, en dan is het maar 2.50
Die bandnaam deed mij vermoeden dat het deathmetal was. Maar het is een soort van zoete zwijfelrock ofzo.quote:
Je hebt er al een schatquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan ik niet een kloontje kopen? Ik ben immers nog maar acht dagen Vikingsmeisje!
Serieus? Het zou namelijk kunnen dat er wat kaartjes over zijn.. een aantal mensen met wie ik ga, gaan mss de kroeg in om NL te kijken ipv naar DCFC.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen zien.
Oh ik zou ze absoluut willen zien, maarquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Het zou namelijk kunnen dat er wat kaartjes over zijn.. een aantal mensen met wie ik ga, gaan mss de kroeg in om NL te kijken ipv naar DCFC..
Zal ik je wat sturen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die bandnaam deed mij vermoeden dat het deathmetal was. Maar het is een soort van zoete zwijfelrock ofzo.
beter dan zwaffelquote:
Is goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zei zwijfel..
Doe vanavond maar, ik ben nog 10 minuten op stage.
'Headbangen'.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zwaffelrock, zou dat geen potentie hebben?
als het lafjes zwaffelen is nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
En bedankt. Nu zie ik plukken schaamhaar in de rondte vliegen, net als bij headbangen.quote:
Met harde plassers op elektrische gitaren slaan. Hmm, ik ben niet benieuwd naar de videoclips in ieder gevalquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
ik moest lachen. En een collega kijkt me nu raar aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met harde plassers op elektrische gitaren slaan. Hmm, ik ben niet benieuwd naar de videoclips in ieder geval
Een nieuw genre is geboren. En 'jammen' krijgt ook een nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef rompompom het volgende:
Zwaffelrockband "De zwaardvechters" heeft een nieuwe CD ge-ejaculeerd, genaamd "Dat slaat als een lul op een drumstel!"
Met hits alsquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef rompompom het volgende:
Zwaffelrockband "De zwaardvechters" heeft een nieuwe CD ge-ejaculeerd, genaamd "Dat slaat als een lul op een drumstel!"
Volgens de recenties klinkt het album wat slapjes in vergelijking met hun vorige, maar volgens de band komt dat doordat zij nog niet volledig hersteld waren van hun laatste tour.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef rompompom het volgende:
Gewoon laten liggen en wachten op de volgende trein om het karwei te klarenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:56 schreef rompompom het volgende:
Er is iemand in staat gebleken zich hier op het station te grazen te laten nemen door een trein die klaarblijkelijk toch al ging stoppen. Maar het gedrocht leeft nog, aangezien de traumahelikopter aan is komen zweven.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een nieuw genre is geboren. En 'jammen' krijgt ook een nieuwe dimensie.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met hits als
"Do you feel the love tonight"
&
"Hit 'm high, hit 'm low"
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens de recenties klinkt het album wat slapjes in vergelijking met hun vorige, maar volgens de band komt dat doordat zij nog niet volledig hersteld waren van hun laatste tour.
Dán ben je pas een mislukkelingquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:56 schreef rompompom het volgende:
Er is iemand in staat gebleken zich hier op het station te grazen te laten nemen door een trein die klaarblijkelijk toch al ging stoppen. Maar het gedrocht leeft nog, aangezien de traumahelikopter aan is komen zweven.
Klopt het trouwens dat je van jouw ftp site met 60 KB/s download? Traagquote:
Nietsnut!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Ik zit in Ierland, de Nederlandse mierenneukstandaard geldt op het moment niet voor mij..quote:
Ik bereid je voor op je terugjeer over een week of drie!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zit in Ierland, de Nederlandse mierenneukstandaard geldt op het moment niet voor mij..
Owkeejj muneer Fink.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bereid je voor op je terugjeer over een week of drie!
Dank je wel.quote:
Oh, meestal gaat het wel iets sneller.. zal muTorrent even uitzetten volgende keer. Ik moet zo weg, dus dan staat ie sowieso een half uurtje uit...quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat je van jouw ftp site met 60 KB/s download? Traag
[..]
Nietsnut!
*aait, knuffelt, liefdoetquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Je hebt er fotomateriaal van zelfs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef Litso het volgende:
DIchtgenaaide snee.
Weet ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Je hebt er fotomateriaal van zelfs.
is het tegenwoordig hip om een kloon te hebben die heel erg op je normale account lijkt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ieuw.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
is het tegenwoordig hip om een kloon te hebben die heel erg op je normale account lijkt?
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
is het tegenwoordig hip om een kloon te hebben die heel erg op je normale account lijkt?
Wat nou?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
Aaaawwwwquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ik ben het zieligst, ik heb de minste knopjes.
Je hebt wel meer ruimte.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ik ben het zieligst, ik heb de minste knopjes.
In jouw geval zou het dan Kilswithc worden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
Kut.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Nu nog een piemel vinden die groot genoeg is.
Of Swiftkill ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
In jouw geval zou het dan Kilswithc worden?
Hoi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Nu nog een piemel vinden die groot genoeg is.
Sorry, ik heb het net op.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, met die gemaakt grote bek heb je vast iets te compenseren.
Foto's.
Allemaal heel mooi, maar je hebt nog steeds geen clitquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:00 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Just a reflection
Just a glimpse
Just a little reminder
Of all the what abouts
And all the might of beens
Could have beens
Another day
Some other way
But not another reason to continue
And now you're one of us
The wretched
En of all people ga jíj daarom lachen? Hm?! Dat wordt saaie saaie seks dude!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Allemaal heel mooi, maar je hebt nog steeds geen clit![]()
![]()
Nee, die andere.quote:
Ik heb betere odes gekregen, maar hij mag er alsnog zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef Stofje het volgende:
Ze liep over de straat
Een prachtig mooie dame
In perfecte staat
Geslaagd voor het examen.
Ze liep over straat
Niet compleet en niet fit
Wat is ze mismaakt
De vrouw zonder clit.
Matig.
Voor hém niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
En of all people ga jíj daarom lachen? Hm?! Dat wordt saaie saaie seks dude!
Dan kan k het net zo goed met mijn vuist doen.quote:
Necrofilie is goed!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan kan k het net zo goed met mijn vuist doen.
Wat heb je aan seks als de ander er als een zoutzak bijligt
Oh wacht, bij nader inzien
Je hebt redelijk kleine handjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan kan k het net zo goed met mijn vuist doen.
Wat heb je aan seks als de ander er als een zoutzak bijligt
Oh wacht, bij nader inzien
je komt in haar mond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ejaculeer met liefde in het luchtledige.
PDL exit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ejaculeer met liefde in het luchtledige.
Ken je de film niet ofzo?quote:
Oh, verkeerde accountquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:04 schreef Litso het volgende:
Tuurlijk ken ik die film.
Da's waar ook, jíj kent die film niet.quote:
Je doet je best maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:05 schreef Litso het volgende:
[..]
We kunnen ook wel even in STA langskomen hoor
Nóg niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's waar ook, jíj kent die film niet.
Wees blij dat ze d'r knopje nog heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Ik ben bang voor je knopjes.
The king of queen's danquote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5557169quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Noem eens een goede film die ik vanavond ga kijken.
Neuh.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5557169
Don't we all, don't we all.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:18 schreef killswitch het volgende:
ik heb godveredomme zin om keihard te neuken
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:18 schreef killswitch het volgende:
ik heb godveredomme zin om keihard te neuken
www.dating.nlquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
de mannen wel ja, nu de vrouwen nog
Jos, aangenaamquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wie bent u als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Van de top250 mis ik er geloof ik 20 tot 30.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:16 schreef Litso het volgende:
Ik ga eens kijken welke films uit de IMDB top 100 ik nog niet heb gezien
Psycho, welk jaar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
Zo. Vanavond wordt het ofwel Psycho, of American Psycho.
Beide nog niet gezien
'60.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psycho, welk jaar?
American Psycho is het boek écht een stuk beter, ze hebben wat wezenlijke dingen veranderd in de film, die niet slecht is trouwens.
"Back and forth. Forever."quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
Litso!. Jouw ondertitel! Is uit die film! Die ene!
'nuff said, Hitchcock it is.quote:
Geniale film is dat!quote:
ik mis er uit de top 250 nog zeker een stuk 100quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de top250 mis ik er geloof ik 20 tot 30.
Jij date niet via internet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom vroeg ik ook naar je ervaringen
internet dating ervaringquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom vroeg ik ook naar je ervaringen
Ik ga ze eens tellen, maar ik heb om de een of andere reden wat weerstand om al die films van voor de jaren 60 te gaan kijken. Er zullen vast juweeltjes tussen zitten, maar ik heb een aantal oude films gezien die zo slecht waren dat ik nu een trauma hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik mis er uit de top 250 nog zeker een stuk 100
ach je moet er van houden, ik heb zelf wel wat met oude horror en SCFI, dingen als "the incredible wasp woman" of "how santaclaus concuerd the martians"quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga ze eens tellen, maar ik heb om de een of andere reden wat weerstand om al die films van voor de jaren 60 te gaan kijken. Er zullen vast juweeltjes tussen zitten, maar ik heb een aantal oude films gezien die zo slecht waren dat ik nu een trauma heb
Dan moet je mystery science theatre 3000 gaan kijken, dan zijn die slechte films wel tofquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga ze eens tellen, maar ik heb om de een of andere reden wat weerstand om al die films van voor de jaren 60 te gaan kijken. Er zullen vast juweeltjes tussen zitten, maar ik heb een aantal oude films gezien die zo slecht waren dat ik nu een trauma heb
Oh, van die echt slechte films hou ik wel van, vooral van die horror B-films enzo. Maar niet van die oude films die iedereen de hemel inprijst puur om de nostalgie terwijl ze vergeten dat het éigenlijk best matige kutfilms waren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach je moet er van houden, ik heb zelf wel wat met oude horror en SCFI, dingen als "the incredible wasp woman" of "how santaclaus concuerd the martians"
Veel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef Dagonet het volgende:
welke moet je nog allemaal?
Is het niet, het is een mix van goede films en populaire films.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Misstique het volgende:
Waarom is die IMDB top zoveel zaligmakend eigenlijk?
omdat ie samengestelt is op basis van de mening van duizenden film liefhebbers, dus de kans dat je het er mee eens bent is redelijk grootquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Misstique het volgende:
Omdat het een indicatie geeft wat heel veel mensen goede films vinden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Misstique het volgende:
Empire strikes back isquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Veel.
Maargoed, als ik de top10 erbij pak zitten er gewoon al films bij die ik óf kut vond, óf niet heb gezien omdat de andere delen kut waren (Star Wars, Godfather)
Ik kijk nooit naar die lijst, als een beschrijving van een film me aanspreekt, dan kijk ik em, ongeacht wat anderen ervan vinden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat het een indicatie geeft wat heel veel mensen goede films vinden.
Wil niet zeggen dat ze daarom ook goed zijn, maar ik neem het wel mee in mijn keuze tussen films. Ik kijk bijna altijd liever een film uit de top100 dan uit de bottom 100 bijvoorbeeld.
Alle 3 de oude delen zijnquote:
Ik lees nooit de beschrijving van een film. Ik ben al teveel spoilers tegengekomen achterop hoesjes enzo om ze nog te lezen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die lijst, als een beschrijving van een film me aanspreekt, dan kijk ik em, ongeacht wat anderen ervan vinden.
Tief op.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
Wie gaat er vanavond Mama is boos kijken?
truequote:
ik ga lekker biertje doen op terrasquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
Die stemmen uit de film van toenquote:Zender: veronica
Datum en tijdstip: 22 juni 2006, 20:30-21:45 uur
Genre: Comedy
Jaar van premiere: 1986
Acteurs:
Peter Faber
Geert de Jong
Adelheid Roosen e.a
Regie:
Ruud van Hemert
Dat is soms zo idd, ik doelde ook meer op recensies. Overigens zijn de previews vaak ook meer spoilers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lees nooit de beschrijving van een film. Ik ben al teveel spoilers tegengekomen achterop hoesjes enzo om ze nog te lezen.
Met dit weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
true
[..]
ik ga lekker biertje doen op terras
Recensies, komt op het zelfde neer als votes op IMDB. Ik neem het mee in mijn oordeel, meer niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is soms zo idd, ik doelde ook meer op recensies. Overigens zijn de previews vaak ook meer spoilers.
We zijn het dus gewoon met elkaar eens eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Recensies, komt op het zelfde neer als votes op IMDB. Ik neem het mee in mijn oordeel, meer niet.
uiteraard, allemaal slimme weldenkende mensen hier dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
We zijn het dus gewoon met elkaar eens eigenlijk..
Ik kijk nog liever voetbal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
flodder is altijd wel vermakkelijk eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef Dagonet het volgende:
Of Flodder
Ik lees nog liever alleen maar Maikuuul topics.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
flodder is altijd wel vermakkelijk eigenlijk
don't push itquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik lees nog liever alleen maar Maikuuul topics.
Sommige zijn best leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
Wat is er mis met Maikuuul topics?
Ze staan niet op scholieren.com?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
Wat is er mis met Maikuuul topics?
het niveau daaltquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
flodder is altijd wel vermakkelijk eigenlijk
bijna een nieuwe TTquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:57 schreef Litso het volgende:
Ander onderwerp.
Ow nee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:59 schreef Litso het volgende:
Ohja. De volgende TT gaat níet over wuppies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |