Ok.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:36 schreef Stofje het volgende:
c_c. In de editie 646 gaan we het eens hartig hebben over je droom.
Dat geen slaap patroon kan ik vanaf heden wel verwezelijken, als jij de narcotica even regelt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Datum en tijd nu maar vast afspreken ?
Wellus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
Nietes.
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat geen slaap patroon kan ik vanaf heden wel verwezelijken, als jij de narcotica even regelt.
Restecp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.
Misschien moeten we even wat zooi aan jogy vragen.
Wuppie's zijn inderdaad lief trouwens.
Zie hier mijn favo wup.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RIP!quote:
Mijn TPG-wup is stoerderder.quote:
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zal ik een rip off moeten gaan doen, want geld ervoor heb ik niet.
Misschien moeten we even wat zooi aan jogy vragen.
Wuppie's zijn inderdaad lief trouwens.
Zie hier mijn favo wup.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals deze beste vrind?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?
Die gaat aangifte doen van bedreigingquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
RIP!
Ik had hem verder willen doen affikken, maar hij moest nog op de post naar een wuppie verzamelaar
Tuulkquote:
Niet in tuinen, soms loop ik wel door de stad met een emmertje wierrook bij huizen aan te bellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Loop jij ook met een wit gewaad en bijpassende kappen kruizen te verbranden in tuinen?
Een emmertje wierrook, en dan toch nog weggestuurd worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet in tuinen, soms loop ik wel door de stad met een emmertje wierrook bij huizen aan te bellen.
Jammer genoeg lachen mensen mij dan uit, of ze knallen die deur weg dat ze liever kwade geesten in hun huis hebben dan mij.
Ze moesten het verbieden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een emmertje wierrook, en dan toch nog weggestuurd worden.
Mer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef Sebasser het volgende:
ik heb nog wel een spycamfoto van enkele volgelingen,
[afbeelding]
Waar ligt dat ?quote:
Dan is intratuin dom, of de verpakking oud.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Wierook. Het is wierook. Met één r.
Oeh..quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee gekkie, mijn burqa is zwart!
Met jou wil ik wel eens wat drinken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Neenetje het volgende:
Oh rot toch op met dat wuppie gedoe.
Ik wou dat het wederzijds was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel eens wat drinken.
Bedoelen ze dat met "sex alleen met een jasje?"quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Nah, is zo lastig, onder dat ding komen enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Aai wuf joequote:
Ja, dat lijkt me nou gewéldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Litso het volgende:
Burqaseks.
Mtquote:
quote:
Brandbommen, berenvallen, vergif, touw, flippo's op een dodelijke manier gelanceerd en nog veel meer.quote:
Geen napalm dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mt![]()
[..]Oi
[..]
Brandbommen, berenvallen, vergif, touw, flippo's op een dodelijke manier gelanceerd en nog veel meer.
Vanwaar je accountverandering btw?quote:
J. met een goede binnenkomer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Neenetje het volgende:
Oh rot toch op met dat wuppie gedoe.
En toen? Wat doe je trouwens op een site van Egyptische homo's?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef Sebasser het volgende:
"I was a Taliban Sex Slave" XXX I was desperate to break free from alcohol and sex. ... If there were a few who felt she had committed an offence in not wearing the burqa, even they were a ... [url=http://www.gayegypt.com/rapedbytaleban.html]www.gayegypt.com/rapedbytaleban.html - 41k -[/url]
Ik was wel benieuwd naar het welbekende fenomeen 'Burqa sex' en dit kwam bovenaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toen? Wat doe je trouwens op een site van Egyptische homo's?.
Lordiquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2660.
Nu weet ik in ieder geval waar ik dán niét moet zijn. Dankje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
bedoelen ze daar nu mee dat je ook een lidmaatschap van de melkweg moet kopen ?quote:Winnaar Songfestival in Melkweg
Gepost door: Stofje - 2006-06-22 16:12:07 - Bron: Festivalinfo Forum
De teleurstelling was groot, toen bleek dat Treble slechts 34e werd op het Eurovisie Songfestival. De drie dames van Treble wisten met hun liedje Amanbanda het Europese publiek niet te imponeren. Wat wél imponeerde, was de inzending van Finland, Lordi. Metal op het Eurovisie Songfestival! De Finnen gloreerden, sleepten de overwinning binnen en staan pardoes op 25 oktober in de Amsterdamse Melkweg.
De voorverkoop van het optreden van Lordi is op 28 juni, de kaarten kosten je 15 euro en het lidmaatschap van de Melkweg.
Op die brandende wuppie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef jogy het volgende:
Terugtufpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |