Snoep verstandig, eet een appel!quote:
Nee sorry, deze uitvoering is slechts beperkt leverbaar richting Furious.quote:
Er is wel een IE voor Mac OS X. Maar Microsoft ontwikkelt hem volgens mij niet verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:49 schreef super-muffin het volgende:
Kun je trouwens ook IE draaien zonder Parallels? gewoon binnen OS X?
Parallels ondersteunt geen ASIOquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:49 schreef super-muffin het volgende:
Parallels is veel kicker dan bootcamp.
Schrijf er zelf een.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef MeneerTim het volgende:
MeneerTim zoekt nog immer naar een DivX codec voor de Intel MacBooks.
Waar zie je dat? Ik zie vooral een nieuwe finder, en een ingebouwde virtuele desktop.. Waar komen deze screenshots eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:18 schreef Q. het volgende:
Hoe serieus moet ik dat nemen? Windows apps die seamless in OS draaien?
De browser die je ziet is IE7.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie vooral een nieuwe finder, en een ingebouwde virtuele desktop.. Waar komen deze screenshots eigenlijk vandaan?
Over dat nieuwe adresboek heb ik al een keer iets gelezen, trouwens.
ASIO, een low-latency, multichannel audiodriver voor muziekproductie. Als je een professionele geluidskaart hebt, zit daar altijd een ASIO-driver bij. Maar omdat je in Parallels niet direct kunt beschikken over je geluidskaart, maar in plaats daarvan met een emulatie te maken hebt, kun je je ASIO-driver niet gebruiken.quote:
Het blijven geruchten, maar volgens sommigen gaat Leopard een implementatie van de Windows API bevatten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:18 schreef Q. het volgende:
Hoe serieus moet ik dat nemen? Windows apps die seamless in OS draaien?
Ik kan niet voor haar budget spreken, maar ik sluit me aan bij jou. Een MacBook is nu eenmaal aardig wat sneller dan een iBookje, en ze kan eventueel Windows draaien mocht dat nog ergens voor nodig zijn. Als je ook al ziet dat een hoop mensen (inclusief mezelf) twijfelen over het wegdoen van de PPC Mac voor een Intel variant, dan is nu nog een PPC aanschaffen misschien niet de slimste optie. Als het een kwestie is van nu een iBook kunnen kopen of over twee maanden een MacBook zou ik zeggen, spaar nog even door. Aan de andere kant, als ze nu eenmaal geen 1000 euro kan of wil uitgeven, dan heeft ze geen andere keuze. En ook belangrijk: waar wil ze hem voor gaan gebruiken, wat doet ze nu met haar pc, dat soort dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee hoi.
Ik heb een vraagje. We hadden gisteren aan de bar een verhitte discussie over Macs. Een meisje dat ik ken wil graag een Apple notebook. Haske leuk natuurlijk, maar ze heeft niet zoveel geld zegt ze. Wat is dan de beste oplossing ?
Ik zei: Koop een MacBook, daarmee heb je de meeste waar voor je geld want nieuw en snel enzo,
Iemand anders zei: Koop nu een tweedehands iBook, want die zijn nu heel goedkoop.
Ik zei: Dat scheelt te weinig om het echt uit te laten maken, en als je een tweedehands laptop koopt weet je niet goed wat ermee gebeurd is. Als je iets meer betaalt heb je een goednieuwe MacBook, en als je een tweedehands iBook koopt is dat imho valse zuinigheid.
De enige twee applicaties die ik draai die nog niet Universal zijn, zijn Creative Suite en Office 2004, dus dat is inderdaad redelijk kul.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze zou sowieso pas over drie maanden geld hebben voor elk van beiden.
Ze noemde als argument tegen de MacBook "dat allehande dingen er nog niet zijn voor de MacBook(pro)s". (Leek me kul, bovendien als ze pas over drie maanden geld heeft....)
Is verkrijgbaar in Universal Binary-vorm.quote:Ze is gek op World of Warcraft.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_5.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Blue Screen of Death.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:21 schreef Tijn het volgende:
Wat zou er gebeuren als je op dat Boot Camp-logootje klikt wat bovenin zit?
Verzekeringsgeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Vorige week blikseminslag gehad. Alle apparatuur hier zo goed als dood, radio, tv's, DVD spelers, telefoon, PC etc. Maar wat stond er nog vrolijk verder te werken, juist ja mijn PowerBook. Hij lag gewoon in hetzelfde stopcontact als de telefoon die wel is overleden.
Dat was toch wel een gehele opluchting bij zo'n trieste gebeurtenis,
Mijn PowerBook![]()
.
Ze gaan eerst kijken of het uberhaupt nog te maken valt, waardoor je hem al 2 weken kwijt bent. Daarna zullen ze hem wel gemaakt hebben, waarna ik over 2 maanden weer probleempjes zou hebben gehad. Plus dat hier veel werk van me op staat wat ik nog niet heb gebackupped. Dat heb ik in de afgelopen week dus maar ff gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld.
Kun je van die centen een iMac 20" kopen.![]()
Hoe?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kalibreren?
Ja, ik ga nog ff rebooten en 'em erin en eruit halen enzo. Maar als het niks doet, ga ik dat inderdaad maar doen.quote:Apple bellen?
Handleiding voor kalibratie staat in je handleiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja, ik ga nog ff rebooten en 'em erin en eruit halen enzo. Maar als het niks doet, ga ik dat inderdaad maar doen.
Een van m'n adapters is ook al stuk, die gaat dan ook gelijk terug.
Ja, nadat de waarschuwing was geweest dat de accuspanning nogal laag was, viel 'ie gewoon uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zomaar uit? Klinkt zeer vreemd, hoor.
Nope, gewoon zomaar *zip* uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Mm.. direct? Dus ook geen sleeplichtje o.i.d.?
Wazig.
iTunes?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef Remzz het volgende:
Hoe kan ik een aac bstand omzetten naar MP3/MP4?
Qucktime deed het niet audacity is slim jaquote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Openen in Quicktime of Audacity, dan exporteren?
Nieuwe software, of wellicht nieuwe Nano's.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef oor het volgende:
ik ben benieuwd. nieuwe shuffles?
gratis bij een 50 cent applequote:Op maandag 26 juni 2006 17:37 schreef tonks het volgende:
Apple condooms!!!
Ik ben al aan het sparen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Nee maar serieus, die zou ik kopen.
weet jij misschien hoelang de levertijd is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:vandaag macbook besteld in rotterdam
10.4.7 komt er aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef oor het volgende:
Zijn er de laatste tijd geen updates meer van osx zelf? ik krijg alleen maar die klote quicktime update, en een paar pro updates waar ik niets aan heb
Daarna deed ie nog niets, maar keertje uitloggen hielp wel. Wat een Windows oplossing.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Rebuilding.
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:09 schreef Q. het volgende:
Oeh, krijg ik ook allemaal van die leuke reclamebalken in mn Safari?
Hoe krijg je dat voor mekaar..?quote:
Hey, maar dat is nogal wat. De iSight en Airport Extreme mogen dus niet meer verkocht worden in Europa? Apart dat daar nog niets van op de nieuwssites verschenen is..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef tonks het volgende:
"To complie with EU regulations, Apple's iSight camera and AirPort Extreme base station have been removed from the Apple Store's across Europe (which was why the store was down this morning)"
vanaf 1 juli mogen er geen lood, kwik en cadmium en andere gevaarlijke stoffen in producten verkocht wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hey, maar dat is nogal wat. De iSight en Airport Extreme mogen dus niet meer verkocht worden in Europa? Apart dat daar nog niets van op de nieuwssites verschenen is..
eerder milieu-onvriendelijke stoffenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:08 schreef oor het volgende:
[..]
vanaf 1 juli mogen er geen lood, kwik en cadmium en andere gevaarlijke stoffen in producten verkocht worden
dat is niet zo te gokken. of het wel of niet komt. bepaalde digitale fototoestellen fabrikanten zijn gestopt met het produceren van bepaalde types. door dit gebeuren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ok, maar dan nog vind ik het apart dat daar verder niets over staat op 'de Apple sites'. Gaan ze nu beide producten vervangen binnenkort, of heeft Europa gewoon pech?
En de reden is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik over ben naar Safari.
download staat aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed...10.4.7 is te vinden in de software-update. Hier meer info.
Dat heb ik hier anders ook niet staan, in 10.4.6. Of kwam/komt dat alleen als je meerdere schijven hebt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Bigs het volgende:
[..]Ze hebben eindelijk het stomme startup disk dingetje weer weggehaald
Ik heb hem nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Bigs het volgende:
[..]Ze hebben eindelijk het stomme startup disk dingetje weer weggehaald
Zal ik dit voortaan wat groter schrijven...?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:53 schreef Tijn het volgende:
Oh godver, nu heb ik OS X ge-update en werkt PithHelmet natuurlijk weer nietIk wist dat er een reden was dat ik had moeten wachten met dit soort dingen
Werkt hier nog steeds. Alleen Transparent Dock weigert hier mijn Dock te veranderen. Het is ook iedere update hetzelfde..quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:40 schreef Rock-shocker het volgende:
En Front Row op Macs die er niet voor bedoeld zijn?
Hartelijk dank.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik gebruik Cleardock: werkt perfect. Ook na deze update
ClearDock is vies.. dat gebruikt APE en blijft op de achtergrond draaien. Ik heb liever TransparentDock..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik gebruik Cleardock: werkt perfect. Ook na deze update
Ik wil em welquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne ligt ergens op een plek waar ik hem niet ga gebruiken.
2GB voor mijn MacBook heeft me 130 euro gekost, valt toch best mee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Hey mogen we weer langzaam kletsen![]()
![]()
![]()
![]()
*On topic --> wat zijn de laptop geheugenprijzen weer omhoog gegaan zeg![]()
Yup, werkt perfect.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hong kong supplier van ebay?
Geheugen voor de iMac is precies hetzelfde als het geheugen voor de MacBookquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
130 euro is niet duur, hebben ze ook iMac geheugen?
Die had ik gehaald als die muis een accu incl. oplaadstation had gehad. Heb nu gewoon eenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef tonks het volgende:
http://www.logitech.com/i(...)=722,contentid=11420
Die bedoel ik, zitten ook spotlight knoppen en iPhoto en safari enzo op.
Nice, maar ik krijg het niet aan de gang. Plugin geinstalleerd maar niksquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:24 schreef tonks het volgende:
http://www.hawkwings.net/(...)gg-with-quicksilver/
Ik kan de helft van de filmpjes niet afspelen. Gewoon weblog linkjes naar filmpjes geven voortdurend onbekende elementen (volgens mij zijn dat mpgs) en ik wil divx afspelen. Qua filmpjes werken alleen movs op mijn apple eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:05 schreef nietzman het volgende:
Wat wil je nou, mpeg, divX of die windows media meuk van Flip4mac?
Klopt ook, er is _officieel_ nog geen Universal Binary van Flip4Mac. De bèta is overigens uitgelekt. Tijn, welke XviD-component gebruik jij? Bron? Link? URL, enzo? En heb jij voor DivX die complete meuk geïnstalleerd, of kun je er ook voor kiezen alleen de QuickTime-componenten te installeren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:04 schreef MeneerTim het volgende:
Maar ze waarschuwen overal dat Flip4Mac nog niet werkt met Intel Macbooks.
Die heb ik ook tonks, hij bevalt me primaquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ik dat nieuwe Mac toetsenbord en muis van Logitech bestel
Dat gaat zo harkerig. Dat is nogal vervelend als je grote lappen tekst moet lezen, want dan raak je telkens kwijt waar je bent. En voor mijn studie moet ik nogal veel grote lappen pdf lezen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef nietzman het volgende:
De spatiebalk? Page-up/Page-Down?
Misschien is de PowerMate iets.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat gaat zo harkerig. Dat is nogal vervelend als je grote lappen tekst moet lezen, want dan raak je telkens kwijt waar je bent. En voor mijn studie moet ik nogal veel grote lappen pdf lezen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik over ben naar Safari.
In m'n /Library/QuickTime staat iets wat "XviD_Codec-r58 (Intel).component" heet. Maar waar ik dat gedownload heb, weet ik niet meer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Klopt ook, er is _officieel_ nog geen Universal Binary van Flip4Mac. De bèta is overigens uitgelekt. Tijn, welke XviD-component gebruik jij? Bron? Link? URL, enzo? En heb jij voor DivX die complete meuk geïnstalleerd, of kun je er ook voor kiezen alleen de QuickTime-componenten te installeren?
Quick reply'en is voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Geen idee, voelt gewoon beter dan FireFox onder OS X. Enige wat ik mis is de Quick-PI extension voor hier op FOK!.
Bij MacHouse Hilversum, kreeg m voor de helft bij mn macbook pro. Die ontvanger is kleiner dan mn usb stick, ik heb er totaal geen last van. Er zit ook een verlengkabeltje bij met een houden voor op je bureau. Let wel even op dat de software die erbij zit niet lekker werkt met 10.4.6 (en k denk sinds vandaag met 10.4.7 ook niet, moet je even de laatste versie van de logitech site halen.) De muis die erbij zit is een laser met sidescrolling en vooruit en terugknopjes. Er zitten ook nog mac-style volume knoppen naast de linker muisknop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Waar heb jij hem gekocht True_Force?
Hmm, dit zou nou typisch een ding zijn dat ik in de winkel eens uit zou willen proberen en de mensen daar over zou willen uithoren. Helaas doen geen van de linkjes uit dat artikel het, maar ik kan altijd nog proberen om eens te kijken of ze er hier bij de Applewinkel ooit van gehoord hebben.quote:
Een Windowsoplossing is rebooten. AirPort in- en uitschakelen vind ik geen Windowsoplossing. Hoeveel tijd ben je daar nou mee kwijt...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een Windowsoplossingen.
Ik maak een grapje, liefje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Een Windowsoplossing is rebooten. AirPort in- en uitschakelen vind ik geen Windowsoplossing. Hoeveel tijd ben je daar nou mee kwijt...
Ze maken er ook volop reclame voor als zogenaamd "Out of the Box" system. Dat is het verschil met windows, niks meer installeren dan nodig en dan krijg je zoiets? Zou niet moeten kunnen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:15 schreef Tijn het volgende:
Je hebt gelijk hoor, Au3. Het moet gewoon in 1x goed werken. Je koopt toch geen Mac om een beetje dingen aan en uit te gaan zetten in de hoop dat het dan werkt
Ik weet zeker dat er een hóóp geluld gaat worden over Leopard. Verder hoop ik op de introductie van de Mac Pro, en helemaal op nieuwe cq. verbeterde beeldschermen. Wil heel graag een 20" Cinema Display kopen voor mijn MacBook, maar ze lopen qua specificaties inmiddels achter op de Dell-schermen van hetzelfde formaat, maar ik ga geenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd wat ze gaan aankondigen op de WWDC 2006 in San Francisco. De Keynote speech van Apple zorgt altijd wel weer voor verassingen...
Plankje er onder.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
2e Revisie van de Macbook zou niet verkeerd zijn. Ik vind die dinger toch wel te warm worden om em op de schoot te houden
Neem jij een plankje mee als je in de trein gaat zitten?quote:
Bron, Linkquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Rare mensen bij microsoft, geven ze een Vista presentatie op een MacBook Pro
It's okay, en ergens heb je ook wel een punt heurquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, liefje.. Ik zou nooit iemand Windowsoplossingen verwijten.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neem jij een plankje mee als je in de trein gaat zitten?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Kom op Tonks, dat willen we natuurlijk lezen en / of zienquote:
Idd, eerst ons lekker maken met dit bericht en vervolgens niks erbij posten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Kom op Tonks, dat willen we natuurlijk lezen en / of zien
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:25 schreef Blaxje het volgende:
Kut ik twijfel weer. Een MacBook Pro in augustus (2,0 of 2,16) en wat geld over, OF wat geld bijleggen en een 17" (1,83, 1gb) iMac en een MacBook (2,0, 1gb). Help
Naja kijk. Allereerst wacht ik tot de presentatie van Steve Jobs in Augustus. De kans dat er dan een MacBook Pro revisie uitkomt is vrij groot volgens analisten. Als dat ding het nieuwe magnetische sluitsysteem van de MacBook heeft en een Merom aan boord heeft, ga ik toch weer twijfelen alhoewel ik weet dat ik weinig gebruik zal maken van de echte capaciteit ervan (draagbaarheid, meenemen etc zal ik waarschijnlijk weinig doen).quote:
Ik werk al 5 jaar op een systeem dat amper games draait, dus opzich nee. Alhoewel in wel een grafische opleiding doe (daarom o.a. mijn keuze voor Mac trouwens).quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daarom, na de presentatie kotm er tóch weer wat nieuws. Ik persoonlijk zou zelf kiezen voor de iMac + Macbook, misschien overkill maar als geld toch geen issue is..
Of ben je zo'n poweruser die per se de maximale capaciteit moet hebben?
Hehe, het geld groeit niet op de rug.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tja, als je dan toch grafisch werk doet, ga voor de iMac + macbook. Dan kun je thuis lekker op je grote scherm aan de slag en on the road/school doorwerken op je macbook. Nog beter: Macbook Pro 17" + 24" beeldscherm ipv imac+macbook
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is gewoon een belachelijk moeilijke keuze, ook als je weet dat er steeds weer iets nieuws aankomt.![]()
Tim.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Waarom geen MacBook Pro en een MacBook en een iMac waarom dat niet?
Na Juli (vakantiewerk).quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden aan het sparen voor 1 iMac, jij kunt zo een iMac en een MacBook kopen
Lijkt me duidelijk dan, 20" voor thuis en macbook voor on the roadquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, het geld groeit niet op de rug.
Het maximale wat ik kan doen is:
- Macbook 2,0ghz met 1gig geheugen en een hdd van 100gb.
- iMac 20", 1gig geheugen en een hdd van 250gb.
Ah okee, ja ik wacht ook op uitbetaling van juni, vakantiewerk + vakantiegeldquote:
Ik verdien er ook geen 2 macs mee. Heb al langer wat vrijgemaakt ervoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee, ja ik wacht ook op uitbetaling van juni, vakantiewerk + vakantiegeld![]()
Maar dan zijn geen twee Apple hoor
Slimquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik verdien er ook geen 2 macs mee. Heb al langer wat vrijgemaakt ervoor.
Ik doe al CMD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo te zien ga je CMD doen, ik ook, ga dan helemaal voor de imac + macbook combo
Mwah, ze zijn druk aan het verbeteren. Ik ben degene die maar wat aankloot, moet het nog maar zien te halen met al die herkansingen enzo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Whatever. Wel in Breda though, of valt dat allemaal wel mee daar (ik hoorde dat het nogal ehm ondermaats was zeg maar. Beetje aankloten)
quote:With iTunes 6, you can now preview, buy, and download music videos, short films, and hit TV programs on the iTunes Music Store and sync your music and purchased videos with iPod to enjoy on the go.
iTunes 6.0.5 allows you to sync your Nike + iPod workout data to nikeplus.com, where you can easily track your progress, set training goals, challenge others, and much more. Visit the Nike Sport Music area on the iTunes Music Store to download workout mixes, Athlete Inspiration playlists, Nike podcasts, and more.
Note: After purchasing music from the iTunes Music Store with iTunes 6 or later, you also need to upgrade your other computers that purchase music from the iTunes Music Store to the latest version of iTunes.
Sinds wanneer ga jij niet meer voor die artfag knip ende plakacademie!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo te zien ga je CMD doen, ik ook, ga dan helemaal voor de imac + macbook combo
Bron, Link?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
IE en FF hebben een hele mooie history om af te speuren..quote:
Sinds CMD van de Willem de Kooning is afgesplitstquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij niet meer voor die artfag knip ende plakacademie!
Daar gaat de kwaliteit van het onderwijs!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Sinds CMD van de Willem de Kooning is afgesplitst
Nee, maar even serieus. Kan je een nog groter verschil hebben tussen twee OS'en ? En kan het nog fucking overduidelijker zijn dat een van de twee compleet niet deugt ?quote:
Tja. Ik speel nooit spelletjes en ik hoef geen specifieke programma's te draaien die niet op een Mac werken, dus ik heb geen last van de nadelen. (In tegenstelling tot dequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
Ik vind je wel een enge apple bonker hoor Au3, wat een fanboy
Excel gebruik ik nooit zo veel, maar Word:mac heb ik toch al wel een aantal keer laten crashen hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:34 schreef oor het volgende:
hoe kan microsoft excel op de pc wel vast lopen. en waarom doet hij dat minder dan op de mac..
ik heb nooit problemen met excel op de mac. maar wel op de windows pc.
Oke, ik heb een raadsel voor je:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld de opties in dialoogboxen. Dat Macintosh niet alleen maar ja/nee als opties heeft, maar gewoon zinnige keuzes waarvan een stuk duidelijker is wat je kiest. En als je kiest niet nog vijf keer vraagt of je dat wil.
Een format + 200mg Prozac doet denk ik wonderen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik post hier even een hartgrondige "Flikker allemaal maar op met je Windows, ik heb er genoeg van, ik ga mijn pc het raam uit gooien en compleet over op Macintosh"-post.
Vanmorgen had ik opeens een. blauw scherm
. toen ik mijn iPod aan het updaten was. Even ter vergelijking he. Toen ik mijn iPod aan mijn iBook hing en de boel moest installeren kon ik binnen een kwartier er liedjes opzetten en liep ik tien minuten later fluitend buiten met mijn iPod. Vanmorgen ben ik meer dan een uur bezig geweest om mijn pc en iPod een beetje bezig te krijgen. En toen was ik bijna klaar, en toen kwam dus dat blauwe scherm.
Vergeet het maar, Bill. Dit is de druppel. Hoer allemaal maar op met je spyware, met je Internet Explorer, met je honderdduizend popupschermen en wat al niet meer, ik ben het nu gewoon godverdomme zat..
.
. Apple.
.
.
ik denk apple?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oke, ik heb een raadsel voor je:
Welk OS had als eerste dialoog boxen?
Een iBook ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een format + 200mg Prozac doet denk ik wonderen...![]()
Marry me!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik post hier even een hartgrondige "Flikker allemaal maar op met je Windows, ik heb er genoeg van, ik ga mijn pc het raam uit gooien en compleet over op Macintosh"-post.
Vanmorgen had ik opeens een. blauw scherm
. toen ik mijn iPod aan het updaten was. Even ter vergelijking he. Toen ik mijn iPod aan mijn iBook hing en de boel moest installeren kon ik binnen een kwartier er liedjes opzetten en liep ik tien minuten later fluitend buiten met mijn iPod. Vanmorgen ben ik meer dan een uur bezig geweest om mijn pc en iPod een beetje bezig te krijgen. En toen was ik bijna klaar, en toen kwam dus dat blauwe scherm.
Vergeet het maar, Bill. Dit is de druppel. Hoer allemaal maar op met je spyware, met je Internet Explorer, met je honderdduizend popupschermen en wat al niet meer, ik ben het nu gewoon godverdomme zat..
.
. Apple.
.
.
Is je windows ding een laptop of een normale pc? Als het een laptop is kom ik em wel voor je ophalen. Ben je er ook van je kopzorgen afquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een hometrainer kopen, en dan je notebook op het stuur installeren en via spraakherkenning gaan internetten.
Het is een ouwe Dell.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is je windows ding een laptop of een normale pc? Als het een laptop is kom ik em wel voor je ophalen. Ben je er ook van je kopzorgen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |