quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_5.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Blue Screen of Death.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:21 schreef Tijn het volgende:
Wat zou er gebeuren als je op dat Boot Camp-logootje klikt wat bovenin zit?
Verzekeringsgeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Vorige week blikseminslag gehad. Alle apparatuur hier zo goed als dood, radio, tv's, DVD spelers, telefoon, PC etc. Maar wat stond er nog vrolijk verder te werken, juist ja mijn PowerBook. Hij lag gewoon in hetzelfde stopcontact als de telefoon die wel is overleden.
Dat was toch wel een gehele opluchting bij zo'n trieste gebeurtenis,
Mijn PowerBook![]()
.
Ze gaan eerst kijken of het uberhaupt nog te maken valt, waardoor je hem al 2 weken kwijt bent. Daarna zullen ze hem wel gemaakt hebben, waarna ik over 2 maanden weer probleempjes zou hebben gehad. Plus dat hier veel werk van me op staat wat ik nog niet heb gebackupped. Dat heb ik in de afgelopen week dus maar ff gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld.
Kun je van die centen een iMac 20" kopen.![]()
Hoe?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kalibreren?
Ja, ik ga nog ff rebooten en 'em erin en eruit halen enzo. Maar als het niks doet, ga ik dat inderdaad maar doen.quote:Apple bellen?
Handleiding voor kalibratie staat in je handleiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja, ik ga nog ff rebooten en 'em erin en eruit halen enzo. Maar als het niks doet, ga ik dat inderdaad maar doen.
Een van m'n adapters is ook al stuk, die gaat dan ook gelijk terug.
Ja, nadat de waarschuwing was geweest dat de accuspanning nogal laag was, viel 'ie gewoon uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zomaar uit? Klinkt zeer vreemd, hoor.
Nope, gewoon zomaar *zip* uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Mm.. direct? Dus ook geen sleeplichtje o.i.d.?
Wazig.
iTunes?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef Remzz het volgende:
Hoe kan ik een aac bstand omzetten naar MP3/MP4?
Qucktime deed het niet audacity is slim jaquote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Openen in Quicktime of Audacity, dan exporteren?
Nieuwe software, of wellicht nieuwe Nano's.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef oor het volgende:
ik ben benieuwd. nieuwe shuffles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |