Zou ik ook zeggen, maar ik ben te laat. Dag biggie, kom gezond weer terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lydia Lunch?
Ik ga er wel vanuit, mooie timing, ga een paar daagjes met de fam naar Berlijn, zal wel een gekkenhuis zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar ik ben te laat. Dag biggie, kom gezond weer terug
Veel Oranjebier drinken, dan lukt het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit, mooie timing, ga een paar daagjes met de fam naar Berlijn, zal wel een gekkenhuis zijn
Oftewel Dirty Rotten Imbeciles.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:51 schreef schaap001 het volgende:
DRI
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lydia Lunch?
Oftewel Stormtroopers of Deathquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
SOD
Oh, vandaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef GLO het volgende:
Lijkt voor de helft op Anthrax
Charlie Benante en Scott Ian van Anthrax, Dan Lilker van Nuclear Assault en Billy Milano van MOD (Method Of Destruction om ff precies te zijn...quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oftewel Stormtroopers of Death
Dank u, want ik moet weg !quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:48 schreef Skanqua het volgende:
dat doet t um... Surrender van.... Cheap Trick?
Danku...quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dank u, want ik moet weg ! [afbeelding] De zon schijnt hier, dusss.....
Mother told me, yes, she told me I'd meet girls like you.
She also told me, "Stay away, you'll never know what you'll catch."
Just the other day I heard a soldier falling off some Indonesian junk that's going round.
Skanqua + 1
quote:Monday night I'm makin' Jen
Tuesday night I'm makin' Lyn
Wednesday night I'm makin' Catherine
Oh, why can't I be makin' Love come true?
neleos+1quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:03 schreef Neleos het volgende:
Connor Oberst?
Hebbes, dat is 'm inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:13 schreef Asmodian het volgende:
Kashmir - The Curse of Being a Girl ofzo?
Inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hebbes, dat is 'm inderdaad.
Asmodian + 1
Geweldige clip![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef ranja het volgende:
Hoop leuke vragen gemist vandaag
veel te druk op 't werk
quote:Born in Lafayette, Indiana on April 8, 1962,(whose real name is
) developed a deep appreciation of the Rolling Stones and particularly Keith Richards. It wasn't long before
had picked up the guitar himself and began penning his own Stones- and punk-inflected songs, which led to his relocation in Los Angeles, in search of his rock & roll dreams. Playing in several glam metal bands on the Sunset Strip,
fell on hard times, but continued to persevere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |