Das toch triest? Ik ben voor een meer humor onzin forum! Wie gaat er met me mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef Beach het volgende:
einszweidreiroflcoperter!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
gemiddelde onz niveau![]()
Laten we het splitsen in 2 fora, eentje voor de leuke dingen en eentje voor alle bagger.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Armageddon het volgende:
Das toch triest? Ik ben voor een meer humor onzin forum! Wie gaat er met me mee?![]()
Ik zal wel meegaan vermoed ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toch triest? Ik ben voor een meer humor onzin forum! Wie gaat er met me mee?![]()
Als jij je er nou even buiten gaat houden dan gaat het vast een stuk beter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef HighLander het volgende:
Ik mag hier niet meer over praten geloof ik.
Mag ik? Ondanks het feit dat ik wss een kutn00b ben in uwer ogen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Grinn....quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Biancavia het volgende:
Nee, hier baal ik wel van:
Vliegende Hollander haalt dit seizoen niet meer
Bagger voor je leven? Maar dan gaat iedereen automatisch in dat humor forum baggerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef HighLander het volgende:
[..]
Laten we het splitsen in 2 fora, eentje voor de leuke dingen en eentje voor alle bagger.
Hoe zullen we die laatste dan noemen?
Waarom is jouw megawup groen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik? Ondanks het feit dat ik wss een kutn00b ben in uwer ogen?
In dit topic ben jij geen noob. In dit topic ben jij de bom. Dus maak er wat van ouwe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik? Ondanks het feit dat ik wss een kutn00b ben in uwer ogen?
Hoezo, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het wel met je eens was namelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Armageddon het volgende:
Als jij je er nou even buiten gaat houden dan gaat het vast een stuk beter.
Ja ga jij even douchen enzo. Dan ga ik even met de onzin beebs om de tafel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hoezo, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het wel met je eens was namelijk.
Maar prima ik sleep hem effe opzij en ga wel achterover zitten.
-owja douche-
(Dit had zo een sluitpost kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Doe er wat aan in plaats van dit soort topics te openen.
Een beter ONZ begint bij jezelf.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In dit topic ben jij geen noob. In dit topic ben jij de bom. Dus maak er wat van ouwe.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel die maaikul enzo en die andere clown das wel lachen
Jij bent de leukste thuis zeker? Daarom modje geworden. Doe eens een grap maken ook al issie maar matig. Die eens voordoen aan je userts.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Doe er wat aan in plaats van dit soort topics te openen.
Een beter ONZ begint bij jezelf.
In klaagbaak mag je niet over FOK! zeiken, newbiequote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Open dit topic dan in klaagbaak, newbie.
Wat jij zegt. Horen jullie dat nieuwe mensen. Hoe gaan we dat aanpakken? cq hoe gaan we Maaikul en dergelijke uitbannen met hun tweederangs humor?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
De bagger zaait al een tijd uit over het forum als een kankergezwelOnzin is al heel lang niet grappig meer, op enkele topics na die je als TTT terugvind(op het oldbiestopic na dan) . Erg genoeg eigenlijk al dat er een apart topic moet komen om de leuke topics in de bagger overzichtelijk te maken.
genocide?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Horen jullie dat nieuwe mensen. Hoe gaan we dat aanpakken? cq hoe gaan we Maaikul en dergelijke uitbannen met hun tweederangs humor?
Eet er een sok door op en het kan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In klaagbaak mag je niet over FOK! zeiken, newbie
Wel, newbie!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In klaagbaak mag je niet over FOK! zeiken, newbie
doe mij trouwens es mailen met een werkend email adres?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja ga jij even douchen enzo. Dan ga ik even met de onzin beebs om de tafel.
monnojanssen at gaymail.comquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef HighLander het volgende:
[..]
doe mij trouwens es mailen met een werkend email adres?
zoek ik zo effe een topic voor je op
ik lach me ziek.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk! Hier hebben we een newbie met humor!
![]()
Nee dat zie je verkeerd, het is een newbiebeleid. Sinds het bestaan van KLB mocht het niet, maargoed ik kom dan ook niet in dat zeiknichtenforumquote:
Zie je! Je bent nu al beter dan die mongool van een Alberto. Die denkt dat ie de bom is. Hij redt het niet bij Jarno en mij. Sje weet.quote:
iig 1 met goede ideeën.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk! Hier hebben we een newbie met humor!
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ga jij eens gauw weg dan, dat scheelt al een hoop.
Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, het is een newbiebeleid. Sinds het bestaan van KLB mocht het niet, maargoed ik kom dan ook niet in dat zeiknichtenforum
Behalve om je smilies af te kraken dan
Humor is geen moppen vertellen op FOK! Humor is zelf iets leuks bedenken en daar een topic over posten mocht dat nodig zijn. Denk je van nou ik ben niet leuk genoeg. Post het dan niet. Snap je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef Tierelier het volgende:
Humor, wat is nu echt humo? Smaken verschillen.
Blondjesmoppen? Leedvermaak? Wat is nou 't grappigst?![]()
Jij lacht zeker de hele dag....quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is humor: ik sta in een hoekje met mijn armen over elkaar en lach de wereld uit. Zo ook mijzelf.
Waar ben je al die tijd geweest dan? Tussen die kuttopics zeker?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is humor: ik sta in een hoekje met mijn armen over elkaar en lach de wereld uit. Zo ook mijzelf.
Helemaal. Waarom begon je dit topic dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Humor is geen moppen vertellen op FOK! Humor is zelf iets leuks bedenken en daar een topic over posten mocht dat nodig zijn. Denk je van nou ik ben niet leuk genoeg. Post het dan niet. Snap je?
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd geweest dan? Tussen die kuttopics zeker?
Nog iemand met humor hier!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Helemaal. Waarom begon je dit topic dan.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.
Met jouw humor hoor je in het oldbie topic ouwe. Ga je daar maar snel melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.
Er bewoog geen spier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:20 schreef Casperrrr het volgende:
Auto-die-dakt
Toch wat meer VPRO kijkenquote:
Newbie. jij moet je ook nog bewijzen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
Arma negeert mij!
Geen wonder dat 'ie dan zeurt over gebrek aan humor in ONZ!
Niet als je smilies Buupjequote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
EN NIKS MIS MET MIJN SMILEYS! KIJK, DÁT IS PAS HUMOR! MAAR NEE, DAAR WORDT NIKS OVER GEZEGD!![]()
Ha! Laat me niet lachen, gast!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Newbie. jij moet je ook nog bewijzen.![]()
Ik heb ook speciale WK-smileys gemaakt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet als je smilies Buupje
Behalve die gare huillach die alleen op MSN grappig is
Heb jij dat!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn neefje is een maikuuul look-a-like
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.quote:
Vroegahquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.
Roflquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn neefje is een maikuuul look-a-like
Ik maak nu nog steeds grapjes. Maar niet zozeer in ONZ alleen.quote:
Doe eens wat links. Ik geloof er geen flikker van. Ik denk dat yvonne gewoon dronken was namelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.
Lachen he! dat is nou een user met humor. Leer ervan ouwe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roflpost es een foto van die snaak !
Ben bezig. Mijn pc is een grotere oldbie dan arma.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roflpost es een foto van die snaak !
Oh? yvonne bepaalt wat humor is?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe eens wat links. Ik geloof er geen flikker van. Ik denk dat yvonne gewoon dronken was namelijk.
Ik vind jou altijd vet grappig. Ik kijk dan altijd zo rechts naar de username's en dan zie ik zo Bupatih staan. Inwendig gniffel ik dan al weer eventjes om je username. Dan verheug ik me al om je post te lezen. Dat is echt 100% lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maak nu nog steeds grapjes. Maar niet zozeer in ONZ alleen.
En ook niet altijd onder mijn eigen username.
7 jaren ongelukquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
Kom maar terug als je alles helemaal gelezen hebt.
Ik ga nu voor de spiegel even op mezelf rukken, narcistisch als ik ben.![]()
Miss .... are you on crack ?quote:
Ik ook van jou, lieve schat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd vet grappig. Ik kijk dan altijd zo rechts naar de username's en dan zie ik zo Bupatih staan. Inwendig gniffel ik dan al weer eventjes om je username. Dan verheug ik me al om je post te lezen. Dat is echt 100% lachen![]()
Maar je had nog steeds het gert en samson topic niet op slot mogen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen drempels nog kuilen waren, en vogels nog achteruit vlogen.quote:
Ik spuit niet zó hard dat de spiegel in stukjes valt, hoor.quote:
Ik vind hem niet lijken op mij hoor :/quote:
Nee, dit is keiserieus, man!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:35 schreef Casperrrr het volgende:
Trouwens.... word dit het middernacht topique??
Mongooltjes hebben wel vaker een verkeerd zelfbeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lijken op mij hoor :/
Heb je een laptop ofzo?quote:
ach, dat is altijd al zo geweest, op een enkele matige grap na.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef Armageddon het volgende:
Van die matige kwaliteit humor in onzin?
Ja. (Die nu overigens uitstaat...)quote:
Je ging je toch rukken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. (Die nu overigens uitstaat...)
Maar hoezo?
Ik werd zo geil van mezelf dat ik binnen twee minuten alweer klaar was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Je ging je toch rukken?Ik d8 die heb zijn laptop nu naast de spiegel staan
Whehehehe leuke garp albertoquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Als de oldbies nou eens zouden optyfen, zou er minder gebaggerd worden!
Nee, ik moet werken. Het kappersbestaan is een zwaar bestaan...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Whehehehe leuke garp alberto
Nou hup ga buiten spelen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken. Het kappersbestaan is een zwaar bestaan...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |