Miss .... are you on crack ?quote:
Ik ook van jou, lieve schat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd vet grappig. Ik kijk dan altijd zo rechts naar de username's en dan zie ik zo Bupatih staan. Inwendig gniffel ik dan al weer eventjes om je username. Dan verheug ik me al om je post te lezen. Dat is echt 100% lachen![]()
Maar je had nog steeds het gert en samson topic niet op slot mogen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen drempels nog kuilen waren, en vogels nog achteruit vlogen.quote:
Ik spuit niet zó hard dat de spiegel in stukjes valt, hoor.quote:
Ik vind hem niet lijken op mij hoor :/quote:
Nee, dit is keiserieus, man!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:35 schreef Casperrrr het volgende:
Trouwens.... word dit het middernacht topique??
Mongooltjes hebben wel vaker een verkeerd zelfbeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lijken op mij hoor :/
Heb je een laptop ofzo?quote:
ach, dat is altijd al zo geweest, op een enkele matige grap na.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef Armageddon het volgende:
Van die matige kwaliteit humor in onzin?
Ja. (Die nu overigens uitstaat...)quote:
Je ging je toch rukken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. (Die nu overigens uitstaat...)
Maar hoezo?
Ik werd zo geil van mezelf dat ik binnen twee minuten alweer klaar was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Je ging je toch rukken?Ik d8 die heb zijn laptop nu naast de spiegel staan
Whehehehe leuke garp albertoquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Als de oldbies nou eens zouden optyfen, zou er minder gebaggerd worden!
Nee, ik moet werken. Het kappersbestaan is een zwaar bestaan...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Whehehehe leuke garp alberto
Nou hup ga buiten spelen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken. Het kappersbestaan is een zwaar bestaan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |