Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, het is een newbiebeleid. Sinds het bestaan van KLB mocht het niet, maargoed ik kom dan ook niet in dat zeiknichtenforum
Behalve om je smilies af te kraken dan
Humor is geen moppen vertellen op FOK! Humor is zelf iets leuks bedenken en daar een topic over posten mocht dat nodig zijn. Denk je van nou ik ben niet leuk genoeg. Post het dan niet. Snap je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef Tierelier het volgende:
Humor, wat is nu echt humo? Smaken verschillen.
Blondjesmoppen? Leedvermaak? Wat is nou 't grappigst?![]()
Jij lacht zeker de hele dag....quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is humor: ik sta in een hoekje met mijn armen over elkaar en lach de wereld uit. Zo ook mijzelf.
Waar ben je al die tijd geweest dan? Tussen die kuttopics zeker?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is humor: ik sta in een hoekje met mijn armen over elkaar en lach de wereld uit. Zo ook mijzelf.
Helemaal. Waarom begon je dit topic dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Humor is geen moppen vertellen op FOK! Humor is zelf iets leuks bedenken en daar een topic over posten mocht dat nodig zijn. Denk je van nou ik ben niet leuk genoeg. Post het dan niet. Snap je?
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd geweest dan? Tussen die kuttopics zeker?
Nog iemand met humor hier!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Helemaal. Waarom begon je dit topic dan.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.
Met jouw humor hoor je in het oldbie topic ouwe. Ga je daar maar snel melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me hier pas 3,5 week geleden aangemeld. Voorheen professioneel lurker.
Er bewoog geen spier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:20 schreef Casperrrr het volgende:
Auto-die-dakt
Toch wat meer VPRO kijkenquote:
Newbie. jij moet je ook nog bewijzen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
Arma negeert mij!
Geen wonder dat 'ie dan zeurt over gebrek aan humor in ONZ!
Niet als je smilies Buupjequote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
EN NIKS MIS MET MIJN SMILEYS! KIJK, DÁT IS PAS HUMOR! MAAR NEE, DAAR WORDT NIKS OVER GEZEGD!![]()
Ha! Laat me niet lachen, gast!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Newbie. jij moet je ook nog bewijzen.![]()
Ik heb ook speciale WK-smileys gemaakt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet als je smilies Buupje
Behalve die gare huillach die alleen op MSN grappig is
Heb jij dat!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn neefje is een maikuuul look-a-like
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.quote:
Vroegahquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.
Roflquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn neefje is een maikuuul look-a-like
Ik maak nu nog steeds grapjes. Maar niet zozeer in ONZ alleen.quote:
Doe eens wat links. Ik geloof er geen flikker van. Ik denk dat yvonne gewoon dronken was namelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden genoeg bewezen, waardoor nu niet elke post grappig hoeft te zijn.
Lachen he! dat is nou een user met humor. Leer ervan ouwe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roflpost es een foto van die snaak !
Ben bezig. Mijn pc is een grotere oldbie dan arma.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roflpost es een foto van die snaak !
Oh? yvonne bepaalt wat humor is?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe eens wat links. Ik geloof er geen flikker van. Ik denk dat yvonne gewoon dronken was namelijk.
Ik vind jou altijd vet grappig. Ik kijk dan altijd zo rechts naar de username's en dan zie ik zo Bupatih staan. Inwendig gniffel ik dan al weer eventjes om je username. Dan verheug ik me al om je post te lezen. Dat is echt 100% lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maak nu nog steeds grapjes. Maar niet zozeer in ONZ alleen.
En ook niet altijd onder mijn eigen username.
7 jaren ongelukquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
Kom maar terug als je alles helemaal gelezen hebt.
Ik ga nu voor de spiegel even op mezelf rukken, narcistisch als ik ben.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |