Da's grappig, dat was ik namelijk ook van plan.. had al helemaal mn menu samengesteld en we zouden naar de McDrive rijden. Maar toen deed de auto het nietquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef CherryLips het volgende:
m'n vriendin vroeg of ik volgende week mee ging zwemmen, maar ik durf me niet meer in badpak te vertonen in het openbaar.
ik ben m'n moeder geworden
Sorry, maar, wat een gelul zeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef CherryLips het volgende:
en banaan is zowieso geen succes als je niks met die energie doet. eigenlijk moet je gewoon de hele dag bruin brood en groentes zoals broccoli en spinazie eten.
Mmmm.
Dat is wel zo, maar daarom zei ik ook 'matig en gevarieerd'. Elke dag een avocado lijkt me lijntechnisch ook niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Maeghan het volgende:
Iedere dag een banaan is toch 700 kcal in de week, wat voor een onsje aan lichaamsgewicht staat toch? Het was toch zo'n 7000 kcal voor een kilo gewichtsverlies?
Nee, maar dan zijn 4 appels even erg. Of een halve snickers. Of 2 handjes chips.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:
In banaan zaten idd vrij weinig vezels dacht ik dat ie zei, maar als je veel beweegt enzo is banaan goed. maar als je een zittend bestaan leidt, dan is het geen strak plan om elke dag 1 of 2 banenen naar binnen te werken.
En snelle, makkelijke, houdbare alternatieven waarvoor je alleen een waterkoker nodig hebt zijn aardappelpuree, mie en noodles (conimex), of couscous.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb al wel aardig door hoeveel pasta/rijst ik voor mezelf moet koken om niet te veel te hebben. Dat was ook nog wel lastig omdat het zo verschrikkelijk weinig lijkt. Maar dat gaat me dus al wel steeds beter af.
als je groente koopt gewoon 200 gram rauw aanhouden voor jezelfquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Het gaat me er juist om wat ik daarbij moet eten. Rijst, mie, noodles etc. kun je allemaal wel netjes afpassen. Maar de meeste groentes, saus, vlees ed niet. Daar heb ik iedere keer een probleem mee, omdat de porties allemaal niet geschikt zijn voor 1 persoon.
Bij de AH verkopen ze allerlei roerbakgroenten in zakken van 400 gram, dat is precies 2 porties.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:25 schreef Quinazoline het volgende:
Het gaat me er juist om wat ik daarbij moet eten. Rijst, mie, noodles etc. kun je allemaal wel netjes afpassen. Maar de meeste groentes, saus, vlees ed niet. Daar heb ik iedere keer een probleem mee, omdat de porties allemaal niet geschikt zijn voor 1 persoon.
Ik eet een courgette gewoon helemaal op.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:37 schreef Quinazoline het volgende:
Dus dan koop ik een courgette om in tomatensaus te flkkeren, maar dan heb ik weer een stuk courgette over.
Ik heb ook aan skaten zitten denken, maar ik heb nu dat abonnement bij de sportschool, dus ik ga daar maar vaak gebruik van maken, het is er duur genoeg voor...quote:Op zondag 9 juli 2006 09:37 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren toch maar gaan skaten, ondanks dat ik geen zin had. Het viel me niet tegen, ben denk ik een uur en 15 min. bezig geweest. Nu heb ik alleen een beetje last van mijn enkel, en verder niks geen spierpijn.
Ik heb wel het idee dat ik er steeds minder houterig uit begin te zien op skates.
Ik heb hier in Zeist geen sportabbonement. Het abbonement dat ik heb was ook zo goedkoop dat ik het er al lang uit heb, gelukkig. Ik sportte namelijk in Eindhoven op de TU/e bij mijn vriend, maar die zit vanaf september in het buitenland voor stage, dus ik moet nog wel bedenken hoe ik als het weer weer slechter wordt aan mijn beweging ga komen. Maar dat zien we dan wel weer denk ik. Ik zit nog steeds te twijfelen om weer te gaan volleyballen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb ook aan skaten zitten denken, maar ik heb nu dat abonnement bij de sportschool, dus ik ga daar maar vaak gebruik van maken, het is er duur genoeg voor...![]()
Zonnesteek kan het ook niet zijn, want ik heb nog amper zon gezien. Alleen iets van een maand terug een middag.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raar, zo voel ik me ook al een paar dagen.. volgens mij heb ik een soort zonnesteek opgelopen ofzoWas vanochtend ook heel misselijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |