abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39096442
Voor wie is de 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fokdieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
]. Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Hier weer verder

Nog een post uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Troel het volgende:
Dames, Heren, zouden jullie ook mee willen denken?

We zitten erover te denken om "het lijstje" uit te breiden met meer mogelijkheden, wat voor dingen zouden jullie terug willen zijn (al dan niet openbaar).
pi_39096481
zoals ik al zei, ik zou het dus niet weten, ik vind hem mooi zo
  donderdag 22 juni 2006 @ 07:59:56 #3
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39101426
Vandaag plasma geven, dat is goed voor een halve kilo ofzo. Helaas is het maar tijdelijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:39:27 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_39102766
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vandaag plasma geven, dat is goed voor een halve kilo ofzo. Helaas is het maar tijdelijk...
Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:54:49 #5
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39103081
Ai...

Zondag had ik met mezelf afgesproken om geen slechte dingen te eten, resultaat:

Maandag: netjes gegeten, wel een glas wijn. Wel naar sportschool geweest.

Dinsdag: helemaal verregend en koud als lunch een hamburger met frietjes gegeten. 's Avonds naar voetbalwedstrijd in kroeg waar we, omdat we een tafel hadden gereserveerd, moesten eten. Keuze was beperkt en overpriced dus maar weer een hamburger met frietjes en het nodige bier.... 's Ochtends wel een spinninglesje gedaan.

Woensdag: Vriend had als verrassing een "make over pakket" geboekt met manicure, perdicure, gezichtsbehandeling, knippen en kleuren! Hele dag in schoonheidssalon gezeten (van 11 tot 17 uur!), geen tijd om te sporten maar wel om die lekkere koekjes allemaal op te eten. 's Avonds uit eten en een dikke steak naar binnen gewerkt, plus een flesje wijn gedeeld....

Tot zover mijn voornemens en resultaten... Niet echt een succes... Ik moest maar in de sportschool gaan wonen!

Dit weekend (vrijdag is iedereen al vrij) "midsommar" waar we de langste dag van het jaar vieren. Wat dansen rond een paal maar vooral veel eten en drinken...

Kan ik deze week als "afgeschreven" beschouwen en volgende week met frisse moed weer beginnen?
pi_39104763
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef ennuik het volgende:
Ai...

Zondag had ik met mezelf afgesproken om geen slechte dingen te eten, resultaat:

-verhaal-

Kan ik deze week als "afgeschreven" beschouwen en volgende week met frisse moed weer beginnen?
Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!
pi_39105162
Even een mooie illustratie gemaakt:

Als ik dus zo op m'n zij lig is m'n linkerzij (de bovenkant) helemaal dun zonder vet maar om m'n navel zit dan zo een soort stootkussen dat half op de grond zakt (zie tekening)

zijn daar oefeningen of zo voor ??

[ Bericht 56% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 22-06-2006 11:32:01 ]
pi_39105525
ik ben nog steeds aan de diarree

Maar vanavond uit eten en stappen, dus dan zal er wel het nodige eten en alcohol naar binnen gaan

Vanmiddag om half 2 maar ff een lesje pumpen eerst dan
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:29:13 #9
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39105690
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!
Dank je! Doen we!
pi_39105842
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog steeds aan de diarree

Maar vanavond uit eten en stappen, dus dan zal er wel het nodige eten en alcohol naar binnen gaan

Vanmiddag om half 2 maar ff een lesje pumpen eerst dan
Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinken
pi_39105974
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinken
ik denk dat het vanavond wel wat minder/over is, het is nu al een stuk minder dan aan het begin van de week iig ( terwijl ik gister ook alcohol heb gedronken )
pi_39106010
*kuch*

check m'n vette tekening !
pi_39106055
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.
Begin jij nu ook maar gewoon met wat bloed of plasma
Overigens deed mijn schoonmoeder het dus wel zo, bloed gaan geven en dan naar de weightwatchersclub
pi_39106087
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
*kuch*

check m'n vette tekening !
lol

maar denk gewoon buikspieroefeningen voor de schuine buikspieren ofzo?
pi_39106276
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lol

maar denk gewoon buikspieroefeningen voor de schuine buikspieren ofzo?
Hmm.. Ja maar daar is geen vet en wel spieren en om m'n navel is onderhuids vet wat zo verzakt als je ligt !
Toen ik nog veel buikspieroefeningen deed was eigenlijk m'n buik in het midden heel hoog van de spieren en aan de zijkant heel laag want daar deed ik geen buikspieroefeningen..
pi_39114865
tvp enzo
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:15:35 #17
12913 GreatWhiteSilence
pi_39129046
Ik heb op precies het 'goede' moment gedoneerd, aangezien ik nu enorm veel last heb van mijn heup. Sporten zit er door mijn heup op het moment echt niet in, maar na een donatie neem ik sowieso altijd een paar dagen rust, dus het valt mooi met elkaar samen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39129423
Oh, net tijdens het trainen kwam ik nog op een idee voor extra mogelijkheid op de site. Ik dacht dat er misschien iets kan worden ingebouwd zodat iedereen (die wil, tenminste) foto's van zichzelf zou kunnen uploaden om te laten zien hoe slank ze nu zijn of voor/na foto's.. en de foto's zijn dan alleen te zien voor de Slank de zomer in-mensen, zodat niet jan en alleman ze te zien krijgt. Ik opper maar wat hoor, maar dit schoot me te binnen..
  Nerd met benen vrijdag 23 juni 2006 @ 09:22:09 #19
18073 miss_bleu
pi_39139427
tvp. Ik ben op het ogenblik een jojo...
Of het komt dat ik op 2 plekken mij weeg
pi_39141970
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, net tijdens het trainen kwam ik nog op een idee voor extra mogelijkheid op de site. Ik dacht dat er misschien iets kan worden ingebouwd zodat iedereen (die wil, tenminste) foto's van zichzelf zou kunnen uploaden om te laten zien hoe slank ze nu zijn of voor/na foto's.. en de foto's zijn dan alleen te zien voor de Slank de zomer in-mensen, zodat niet jan en alleman ze te zien krijgt. Ik opper maar wat hoor, maar dit schoot me te binnen..
hmm

misschien ga ik wel foto's maken Kan nu precies een maand lang foto's maken totdat ik op vakantie ga ! In een maand is vast veel verschil te zien
pi_39147324
Zo, gisteren die meeting viel aardig mee, want ipv stappen zijn we gewoon bij iemand thuis gaan zitten thee drinken

Wel uit eten geweest, steak met pepersaus en friet gehad, maar niet eens allemaal opgegeten, zat echt vol.

Morgen weer weegdag, ben benieuwd
pi_39151112
Vandaag een sollicitatie gehad voor een bijbaantje als studentassistent. Ze hadden 12 brieven gehad, 6 mensen uitgenodigd (waaronder mij) en ze zoeken 2 mensen. Ik ben benieuwd of ze me willen .
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:31:14 #23
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_39167903
Ik mag weer mee doen

Tijdje geleden na veel sukkelen definitief begonnen

Gestrand op 97 kg en zit nu op 89 kg (1,85m)
Mijn mailtje is de deur al uit

Bedoeling is om 80 kg aan te houden maar 75 is het überdoel.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_39174238
Dat zijn wel de leuke baantjes, studentassistent. Wat grappig dat die sollicitatie bij jullie zo openlijk verloopt. Hier is het vooral vriendjespolitiek...
pi_39175622
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:31 schreef wendy-tje het volgende:
Dat zijn wel de leuke baantjes, studentassistent. Wat grappig dat die sollicitatie bij jullie zo openlijk verloopt. Hier is het vooral vriendjespolitiek...
Ik heb het afgelopen jaar ook als SA gewerkt, aan iets anders, en dat was inderdaad vooral vriendjespolitiek. Maar eigenlijk is dit een veel betere methode.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:33:12 #26
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39180025
ik loop nu elke week 2 a 3 keer hard.
ik ga zo mijn afstand van 8 naar 10 km verhogen en probeer dat in een hoog tempo te doen (14 km/h).

mijn lijn is al weer redelijk normaal maar er zit nog hardnekkig vet op mijn onderbuik en rond mijn borstkas (geen vettitten maar het mag wel iets minder )

iemand nog tips om juist dat vet weg te krijgen?
bmi is 23,6
ik ben lief :)
pi_39181489
Worden jullie ook altijd zo hondsmoe van spinning?
pi_39185523
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef karoltje het volgende:
Worden jullie ook altijd zo hondsmoe van spinning?
jaa spinning
oeps al heel lang niet gedaan

ik krijg er juist energie van

whehe ik ging op de weegschaal staan en toen dacht ik omg
ik moet echt weer sporten
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:38:25 #29
151582 A_L_N_F
pi_39185576
net 10 km hardgelopen met een snelheid van 13.33 km/h

zo langzaam aan verdwijnt mijn horecaspoiler en zie ik al weer mijn oude sixpack terugkomen
pi_39186592
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef A_L_N_F het volgende:
net 10 km hardgelopen met een snelheid van 13.33 km/h

zo langzaam aan verdwijnt mijn horecaspoiler en zie ik al weer mijn oude sixpack terugkomen
dat is wel goed van je
ik heb nog exact een maand om in shape te komen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:16:44 #31
151582 A_L_N_F
pi_39186824
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

dat is wel goed van je
ik heb nog exact een maand om in shape te komen
ben nu 3 maanden intensief bezig. vlak voor de batavierenrace begonnen en wil uitbreidden.
nog 3 weken om laatste vet weg te krijgen voor de vakantie en mijn sixpack laten opbloeien.
volgend jaar wil ik een halve marathon kunnen rennen
  zondag 25 juni 2006 @ 08:13:22 #32
12913 GreatWhiteSilence
pi_39199385
Ik ben nu bijna 64, het begint de goede kant uit te gaan. Eens kijken of het lukt te sporten vandaag, al is het maar een beetje. Heb namelijk nog steeds last van mijn heup. En van mijn arm, omdat ik daar een tetanusprik in heb gehad. Ik ben dus even een beetje beperkt in mijn mogelijkheden wat sport betreft...
pi_39201174
Het afvallen is deze week met 2 keer pizza en 1 keer uit eten niet echt gelukt, zat alweer een halve kilo aan 53.7 nou dus, nog steeds wel 9 ons minder dan toen ik begon

Deze week maar weer even goed opletten en gezond eten en wat meer sporten dus
pi_39201385
Bij mij gaat het lekker, weer een halve kilo eraf deze week. En heb toch redelijk wat gezondigd, maar wel met mate. Dus één handje pinda's ipv 3, een klein cornetto'tje ipv een grote. Vandaag geen sport ivm de wedstrijd van vanavond en het leren van tentamen, maar vanaf morgen weer ertegenaan .
  zondag 25 juni 2006 @ 11:48:07 #35
12913 GreatWhiteSilence
pi_39201600
Ik ben gisteren trouwens geslaagd voor mijn examen Lotus. Ik mag nu dus zelfstandig doen alsof ik gewond ben.

Daarna zijn we met zijn allen feest gaan vieren in het huis van een van de groep. Lekker eten, maar ik ben braaf gestopt met eten toen ik vol zat. Meestal heb ik de neiging mijn bord leeg te eten, ook al heb ik geen honger meer. Dat moest ik altijd thuis, mijn bord leegeten, en dat doe ik nu dus nog steeds vaak...
pi_39202195
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben gisteren trouwens geslaagd voor mijn examen Lotus. Ik mag nu dus zelfstandig doen alsof ik gewond ben.

Daarna zijn we met zijn allen feest gaan vieren in het huis van een van de groep. Lekker eten, maar ik ben braaf gestopt met eten toen ik vol zat. Meestal heb ik de neiging mijn bord leeg te eten, ook al heb ik geen honger meer. Dat moest ik altijd thuis, mijn bord leegeten, en dat doe ik nu dus nog steeds vaak...
gefeliciteerd
  zondag 25 juni 2006 @ 12:09:05 #37
151582 A_L_N_F
pi_39202250
gisteren 1,5 pizza weg gebunkerd
pi_39202637
Zo, ik heb ook weer even geupdate. Mijn eigen weegschaal doet het niet meer (ik moet nieuwe batterijen kopen maar die platte zijn niet goedkoop) dus ik heb even de getallen ingevuld zoals mijn moeder's weegschaal het aangaf. Die geeft ruim een kilo minder aan dan de mijne. Toen ik begon met lijnen in januari (nog iets voordat ik hier begon) was ik daar 68 kilo, en vanochtend zei hij 57,5. Toch best een mooi resultaat, als je het geheel bekijkt.

Gisteren hebben we een heleboel spullen van mijn kamer naar mijn ouders verhuisd, en dingen klaargezet om naar mijn nieuwe kamer te verhuizen. De afgelopen week ben ik dus wel flink bezig geweest met inpakken en zo, maar omdat ik allerlei restjes eten op wilde maken hebben we niet zo gezond gegeten. Vorig weekend hadden we 2 dagen barbecue en bezoek en gebak etc. dus dat was ook al niet goed. Daarom ga ik er nu weer wat meer tegenaan.

Gisteravond een flinke bestelling geplaatst bij Esprit.nl, mijn vriendje moest nog iets kopen voor mijn verjaardag en ik heb nog maar heel weinig kleren die passen, dus ik vond dat het wel mocht.
Maar goed, nu moet ik natuurlijk wel zorgen dat ik nog steeds in maatje S pas als ze aankomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_39239040
Ga je verhuizen dan, Mini_rulez? Dat heb ik even gemist.

Ik had gisteren familiedag en aan mijn tantes te horen (die ik iets van een half jaar niet gezien heb) is het toch echt wel aan me te zien dat ik flink ben afgevallen.

Zaterdag had ik een rok gekocht bij Didi, en hoewel ik van rokken vaak wel een kleiner maat kan hebben heb ik nu maat 2 (en dat is 38!) gekocht, die nog best ruim zit. Ik heb het idee dat kledingwinkels de maatjes tegenwoordig expres wat ruimer maken zodat mensen zich blij voelen als ze de kleding aantrekken, alleen dan is het wel raar dat ik die maatjes nooit tegen kwam toen ik nog zwaarder was.

En ik sport te weinig, dus ik moet meer gaan sporten. Bewegen doe ik wel veel, maar sporten schiet er gewoon te vaak bij in, en dat moet niet.
pi_39239414
quote:
Op maandag 26 juni 2006 07:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had gisteren familiedag en aan mijn tantes te horen (die ik iets van een half jaar niet gezien heb) is het toch echt wel aan me te zien dat ik flink ben afgevallen.

Zaterdag had ik een rok gekocht bij Didi, en hoewel ik van rokken vaak wel een kleiner maat kan hebben heb ik nu maat 2 (en dat is 38!) gekocht, die nog best ruim zit. Ik heb het idee dat kledingwinkels de maatjes tegenwoordig expres wat ruimer maken zodat mensen zich blij voelen als ze de kleding aantrekken, alleen dan is het wel raar dat ik die maatjes nooit tegen kwam toen ik nog zwaarder was.
Da's altijd fijn als mensen om je heen merken dat je bent afgevallen, vind ik. Het geeft motivatie om toch door te gaan en/of tevreden te zijn met het resultaat.
En dat van die maten lijkt mij plots ook...vroeger paste ik bij h&m t-shirts in de grootste gewone maat (40-42, buiten de BIB-collectie) en nu kon ik plots in een S en een 36??
Alleen blijven er nog steeds van die minimaatjes hangen voor de uitverkoop, wat natuurlijk minder is. Wie past er nu in jeansmaat 25-26? Of al die XS-jes?
  maandag 26 juni 2006 @ 09:00:34 #41
12913 GreatWhiteSilence
pi_39239610
Het is al jaren zo dat de kledingindustrie de maten aanpast om mensen beter over zichzelf te laten voelen. Je kunt beter met de centimeter aan de slag, want kledingmaten zijn helaas niet te vertrouwen.
  maandag 26 juni 2006 @ 09:51:18 #42
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39240432
Inderdaad, ik las ergens dat sinds de jaren 50 de maten steeds aangepast zijn. Als je 40 jaar geleden maat 40 had en niets aangekomen bent, heb je nu maat 36-38. En ja, maten deugen sowieso niet: gewoon kijken naar wat past en niet naar de maat, soms kan een maat groter veel leuker staan, krappe kleding laat je ook dikker lijken.

Na een week vol patat, vet eten, veel drinken, weinig slapen en weinig sporten:
Een nieuwe week, nieuwe kansen!

Ik zit nu rond mijn eerste streefgewicht (was rond de 78, weeg nu 72 kilo, streefgewicht was 69) en ik ga mijn streefgewicht maar verlagen naar 65 kilo. Alhoewel ik nu al blij met mezelf ben, zou het leuk zijn om mooi slank te zijn.

Gezond eten deze aankomende weken, veel sporten, veel slapen. Kijken of het lukt!
pi_39242420
quote:
Op maandag 26 juni 2006 07:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ga je verhuizen dan, Mini_rulez? Dat heb ik even gemist.
Ik moest weg uit mijn kamer op de University College-campus, en nu heb ik een tijdelijke kamer.

Dat van die maten wisselt ook heel sterk per merk. Bij H&M kon ik vroeger nog wel in L, soms XL, terwijl bij sommige andere merken de XL al veel te klein was.
Mijn zusje heeft trouwens het omgekeerde probleem, voor haar is 34 vaak nog te groot de laatste tijd. Laatst heeft ze een broek gekocht in maat 32 bij Esprit (en dat merk valt toch normaal gesproken niet ruim). Niet dat ze zo mager is maar ze is erg klein, 1m55 ofzo. Daar merk je ook aan dat kleren in dezelfde maat steeds ruimer worden. Vreemd, want zo kun je wel blijven schuiven. Er zullen altijd mensen zijn die net een maatje groter nodig hebben
pi_39242536
quote:
Op maandag 26 juni 2006 08:43 schreef Iksje het volgende:

[..]

Alleen blijven er nog steeds van die minimaatjes hangen voor de uitverkoop, wat natuurlijk minder is. Wie past er nu in jeansmaat 25-26? Of al die XS-jes?
Ikke

Maar ik ben dan ook maar een klein meisje

Maar het ligt echt aan het merk welke maat ik heb, want soms heb ik XS, soms gewoon S, soms M, soms 34, 36 of 38, dus zit echt heel veel verschil in qua merkmaten

Nou Nederland eruit ligt kan ik gewoon weer 's avonds sporten en zal het gesnack ook wel minder worden, dus ik ga der weer voor

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 26-06-2006 11:22:17 ]
pi_39243120
Hèhè
Ik ben een gemiddeld meisje met mijn 1.71, maar ik ben wel vrij grof gebouwd. Mijn grootste frustraties zijn mijn brede schouders en mijn forse kuiten, maar ik mag lijnen tot ik een ons weeg, dat krijg ik toch niet veranderd
Ik ben dus al heel blij dat ik terug in Medium pas, en maat 40 is qua broekmaat het meest passende denk ik. Zelfs als slankere tiener (5kg minder dan nu, veel sportiever) heb ik nooit 38 gehad.
pi_39243321
Ik vind het trouwens nog steeds heel erg lastig om in te schatten welke maat ik moet nemen. Vroeger was het makkelijk, ik probeerde gewoon de grootste die ze hadden en in de meeste gevallen was die of goed, of nog steeds te klein.
pi_39243613
Interessant programma op tv nu van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Best herkenbare dingen komen daar naar voren.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:19:53 #48
151582 A_L_N_F
pi_39244528
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Interessant programma op tv nu van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Best herkenbare dingen komen daar naar voren.
net gemist...

ga wel ff online kijken:

hier de link voor andere geinteresseerden-- > http://watzoujijdoen.kro.nl/060622_tedikvoorvriendje.aspx

btw, net hier mijn vetpercentage gemeten: http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

zit op 18%

nog 3 a 4% teveel dus.
deze week probeer ik 4 keer te lopen. dan zou ik binnen 2 a 3 weken helemaal fit zijn
pi_39244725
Hm, ik kom uit op 22 of 23 procent (mijn buikomtrek is 70.5 cm, dat is er net tussenin). Volgens dat tabelletje zit ik dus onder de ideale waarde voor jonge vrouwen. Wat betekent dat nou?
  maandag 26 juni 2006 @ 12:40:05 #50
151582 A_L_N_F
pi_39245300
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik kom uit op 22 of 23 procent (mijn buikomtrek is 70.5 cm, dat is er net tussenin). Volgens dat tabelletje zit ik dus onder de ideale waarde voor jonge vrouwen. Wat betekent dat nou?
wat is je bmi dan?

70,5 lijkt me wel aardig. mijne is 87 cm maar ik ben een man van 1,92 m met 87 kilo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')