quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Troel het volgende:
Dames, Heren, zouden jullie ook mee willen denken?
We zitten erover te denken om "het lijstje" uit te breiden met meer mogelijkheden, wat voor dingen zouden jullie terug willen zijn (al dan niet openbaar).
Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vandaag plasma geven, dat is goed voor een halve kilo ofzo. Helaas is het maar tijdelijk...![]()
Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef ennuik het volgende:
Ai...
Zondag had ik met mezelf afgesproken om geen slechte dingen te eten, resultaat:
-verhaal-
Kan ik deze week als "afgeschreven" beschouwen en volgende week met frisse moed weer beginnen?
Dank je! Doen we!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!
Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog steeds aan de diarree
Maar vanavond uit eten en stappen, dus dan zal er wel het nodige eten en alcohol naar binnen gaan
Vanmiddag om half 2 maar ff een lesje pumpen eerst dan
ik denk dat het vanavond wel wat minder/over is, het is nu al een stuk minder dan aan het begin van de week iig ( terwijl ik gister ook alcohol heb gedronken )quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinken
Begin jij nu ook maar gewoon met wat bloed of plasmaquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.
lolquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
*kuch*
check m'n vette tekening!
Hmm.. Ja maar daar is geen vet en wel spieren en om m'n navel is onderhuids vet wat zo verzakt als je ligtquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol
maar denk gewoon buikspieroefeningen voor de schuine buikspieren ofzo?
hmmquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, net tijdens het trainen kwam ik nog op een idee voor extra mogelijkheid op de site. Ik dacht dat er misschien iets kan worden ingebouwd zodat iedereen (die wil, tenminste) foto's van zichzelf zou kunnen uploaden om te laten zien hoe slank ze nu zijn of voor/na foto's.. en de foto's zijn dan alleen te zien voor de Slank de zomer in-mensen, zodat niet jan en alleman ze te zien krijgt. Ik opper maar wat hoor, maar dit schoot me te binnen..
Ik heb het afgelopen jaar ook als SA gewerkt, aan iets anders, en dat was inderdaad vooral vriendjespolitiek. Maar eigenlijk is dit een veel betere methode.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:31 schreef wendy-tje het volgende:
Dat zijn wel de leuke baantjes, studentassistent. Wat grappig dat die sollicitatie bij jullie zo openlijk verloopt. Hier is het vooral vriendjespolitiek...
jaa spinningquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef karoltje het volgende:
Worden jullie ook altijd zo hondsmoe van spinning?
dat is wel goed van jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef A_L_N_F het volgende:
net 10 km hardgelopen met een snelheid van 13.33 km/h
zo langzaam aan verdwijnt mijn horecaspoiler en zie ik al weer mijn oude sixpack terugkomen
ben nu 3 maanden intensief bezig. vlak voor de batavierenrace begonnen en wil uitbreidden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
dat is wel goed van je![]()
ik heb nog exact een maand om in shape te komen
gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben gisteren trouwens geslaagd voor mijn examen Lotus. Ik mag nu dus zelfstandig doen alsof ik gewond ben.![]()
Daarna zijn we met zijn allen feest gaan vieren in het huis van een van de groep. Lekker eten, maar ik ben braaf gestopt met eten toen ik vol zat. Meestal heb ik de neiging mijn bord leeg te eten, ook al heb ik geen honger meer. Dat moest ik altijd thuis, mijn bord leegeten, en dat doe ik nu dus nog steeds vaak...
Da's altijd fijn als mensen om je heen merken dat je bent afgevallen, vind ik. Het geeft motivatie om toch door te gaan en/of tevreden te zijn met het resultaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had gisteren familiedag en aan mijn tantes te horen (die ik iets van een half jaar niet gezien heb) is het toch echt wel aan me te zien dat ik flink ben afgevallen.
Zaterdag had ik een rok gekocht bij Didi, en hoewel ik van rokken vaak wel een kleiner maat kan hebben heb ik nu maat 2 (en dat is 38!) gekocht, die nog best ruim zit. Ik heb het idee dat kledingwinkels de maatjes tegenwoordig expres wat ruimer maken zodat mensen zich blij voelen als ze de kleding aantrekken, alleen dan is het wel raar dat ik die maatjes nooit tegen kwam toen ik nog zwaarder was.
Ik moest weg uit mijn kamer op de University College-campus, en nu heb ik een tijdelijke kamer.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ga je verhuizen dan, Mini_rulez? Dat heb ik even gemist.
Ikkequote:Op maandag 26 juni 2006 08:43 schreef Iksje het volgende:
[..]
Alleen blijven er nog steeds van die minimaatjes hangen voor de uitverkoop, wat natuurlijk minder is. Wie past er nu in jeansmaat 25-26? Of al die XS-jes?![]()
net gemist...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Interessant programma op tv nu van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Best herkenbare dingen komen daar naar voren.
wat is je bmi dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik kom uit op 22 of 23 procent (mijn buikomtrek is 70.5 cm, dat is er net tussenin). Volgens dat tabelletje zit ik dus onder de ideale waarde voor jonge vrouwen. Wat betekent dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |