abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39096442
Voor wie is de 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fokdieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
]. Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Hier weer verder

Nog een post uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Troel het volgende:
Dames, Heren, zouden jullie ook mee willen denken?

We zitten erover te denken om "het lijstje" uit te breiden met meer mogelijkheden, wat voor dingen zouden jullie terug willen zijn (al dan niet openbaar).
pi_39096481
zoals ik al zei, ik zou het dus niet weten, ik vind hem mooi zo
  donderdag 22 juni 2006 @ 07:59:56 #3
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39101426
Vandaag plasma geven, dat is goed voor een halve kilo ofzo. Helaas is het maar tijdelijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:39:27 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_39102766
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vandaag plasma geven, dat is goed voor een halve kilo ofzo. Helaas is het maar tijdelijk...
Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:54:49 #5
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39103081
Ai...

Zondag had ik met mezelf afgesproken om geen slechte dingen te eten, resultaat:

Maandag: netjes gegeten, wel een glas wijn. Wel naar sportschool geweest.

Dinsdag: helemaal verregend en koud als lunch een hamburger met frietjes gegeten. 's Avonds naar voetbalwedstrijd in kroeg waar we, omdat we een tafel hadden gereserveerd, moesten eten. Keuze was beperkt en overpriced dus maar weer een hamburger met frietjes en het nodige bier.... 's Ochtends wel een spinninglesje gedaan.

Woensdag: Vriend had als verrassing een "make over pakket" geboekt met manicure, perdicure, gezichtsbehandeling, knippen en kleuren! Hele dag in schoonheidssalon gezeten (van 11 tot 17 uur!), geen tijd om te sporten maar wel om die lekkere koekjes allemaal op te eten. 's Avonds uit eten en een dikke steak naar binnen gewerkt, plus een flesje wijn gedeeld....

Tot zover mijn voornemens en resultaten... Niet echt een succes... Ik moest maar in de sportschool gaan wonen!

Dit weekend (vrijdag is iedereen al vrij) "midsommar" waar we de langste dag van het jaar vieren. Wat dansen rond een paal maar vooral veel eten en drinken...

Kan ik deze week als "afgeschreven" beschouwen en volgende week met frisse moed weer beginnen?
pi_39104763
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef ennuik het volgende:
Ai...

Zondag had ik met mezelf afgesproken om geen slechte dingen te eten, resultaat:

-verhaal-

Kan ik deze week als "afgeschreven" beschouwen en volgende week met frisse moed weer beginnen?
Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!
pi_39105162
Even een mooie illustratie gemaakt:

Als ik dus zo op m'n zij lig is m'n linkerzij (de bovenkant) helemaal dun zonder vet maar om m'n navel zit dan zo een soort stootkussen dat half op de grond zakt (zie tekening)

zijn daar oefeningen of zo voor ??

[ Bericht 56% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 22-06-2006 11:32:01 ]
pi_39105525
ik ben nog steeds aan de diarree

Maar vanavond uit eten en stappen, dus dan zal er wel het nodige eten en alcohol naar binnen gaan

Vanmiddag om half 2 maar ff een lesje pumpen eerst dan
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:29:13 #9
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39105690
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Je kan deze week als een zeer gezellige week beschouwen!! Dan doe ik dat ook en dan gaan we volgende week gezellig samen met frisse moed beginnen!!
Dank je! Doen we!
pi_39105842
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog steeds aan de diarree

Maar vanavond uit eten en stappen, dus dan zal er wel het nodige eten en alcohol naar binnen gaan

Vanmiddag om half 2 maar ff een lesje pumpen eerst dan
Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinken
pi_39105974
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Handig als je diaree hebt om alcohol te gaan drinken
ik denk dat het vanavond wel wat minder/over is, het is nu al een stuk minder dan aan het begin van de week iig ( terwijl ik gister ook alcohol heb gedronken )
pi_39106010
*kuch*

check m'n vette tekening !
pi_39106055
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wel een goed plan op zich, ik denk dat ik een nier ga doneren.
Begin jij nu ook maar gewoon met wat bloed of plasma
Overigens deed mijn schoonmoeder het dus wel zo, bloed gaan geven en dan naar de weightwatchersclub
pi_39106087
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
*kuch*

check m'n vette tekening !
lol

maar denk gewoon buikspieroefeningen voor de schuine buikspieren ofzo?
pi_39106276
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lol

maar denk gewoon buikspieroefeningen voor de schuine buikspieren ofzo?
Hmm.. Ja maar daar is geen vet en wel spieren en om m'n navel is onderhuids vet wat zo verzakt als je ligt !
Toen ik nog veel buikspieroefeningen deed was eigenlijk m'n buik in het midden heel hoog van de spieren en aan de zijkant heel laag want daar deed ik geen buikspieroefeningen..
pi_39114865
tvp enzo
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:15:35 #17
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39129046
Ik heb op precies het 'goede' moment gedoneerd, aangezien ik nu enorm veel last heb van mijn heup. Sporten zit er door mijn heup op het moment echt niet in, maar na een donatie neem ik sowieso altijd een paar dagen rust, dus het valt mooi met elkaar samen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39129423
Oh, net tijdens het trainen kwam ik nog op een idee voor extra mogelijkheid op de site. Ik dacht dat er misschien iets kan worden ingebouwd zodat iedereen (die wil, tenminste) foto's van zichzelf zou kunnen uploaden om te laten zien hoe slank ze nu zijn of voor/na foto's.. en de foto's zijn dan alleen te zien voor de Slank de zomer in-mensen, zodat niet jan en alleman ze te zien krijgt. Ik opper maar wat hoor, maar dit schoot me te binnen..
  Nerd met benen vrijdag 23 juni 2006 @ 09:22:09 #19
18073 miss_bleu
pi_39139427
tvp. Ik ben op het ogenblik een jojo...
Of het komt dat ik op 2 plekken mij weeg
pi_39141970
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, net tijdens het trainen kwam ik nog op een idee voor extra mogelijkheid op de site. Ik dacht dat er misschien iets kan worden ingebouwd zodat iedereen (die wil, tenminste) foto's van zichzelf zou kunnen uploaden om te laten zien hoe slank ze nu zijn of voor/na foto's.. en de foto's zijn dan alleen te zien voor de Slank de zomer in-mensen, zodat niet jan en alleman ze te zien krijgt. Ik opper maar wat hoor, maar dit schoot me te binnen..
hmm

misschien ga ik wel foto's maken Kan nu precies een maand lang foto's maken totdat ik op vakantie ga ! In een maand is vast veel verschil te zien
pi_39147324
Zo, gisteren die meeting viel aardig mee, want ipv stappen zijn we gewoon bij iemand thuis gaan zitten thee drinken

Wel uit eten geweest, steak met pepersaus en friet gehad, maar niet eens allemaal opgegeten, zat echt vol.

Morgen weer weegdag, ben benieuwd
pi_39151112
Vandaag een sollicitatie gehad voor een bijbaantje als studentassistent. Ze hadden 12 brieven gehad, 6 mensen uitgenodigd (waaronder mij) en ze zoeken 2 mensen. Ik ben benieuwd of ze me willen .
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:31:14 #23
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_39167903
Ik mag weer mee doen

Tijdje geleden na veel sukkelen definitief begonnen

Gestrand op 97 kg en zit nu op 89 kg (1,85m)
Mijn mailtje is de deur al uit

Bedoeling is om 80 kg aan te houden maar 75 is het überdoel.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_39174238
Dat zijn wel de leuke baantjes, studentassistent. Wat grappig dat die sollicitatie bij jullie zo openlijk verloopt. Hier is het vooral vriendjespolitiek...
pi_39175622
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:31 schreef wendy-tje het volgende:
Dat zijn wel de leuke baantjes, studentassistent. Wat grappig dat die sollicitatie bij jullie zo openlijk verloopt. Hier is het vooral vriendjespolitiek...
Ik heb het afgelopen jaar ook als SA gewerkt, aan iets anders, en dat was inderdaad vooral vriendjespolitiek. Maar eigenlijk is dit een veel betere methode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')