Ja, tenzij Japan een hele grote stunt uithaalt. Als Australie - Kroatie 1-1 wordt, dan moet Japan al met meer dan 3-1 winnen van Brazilië om door te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Australie heeft toch aan een gelijkspel genoeg
Van Braziliequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij Japan met grote cijfers zou winnen geloof ik
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
er vanuit gaande dat Japan niet met 3 doelpunten verschil wint wel ja
Ben jij nou tegen Australië omdat wij zo geilen op Guus?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het is poetic justice, de Aussies had zonder scheidsrechterlijke hulp ook gewoon verloren van Japan.
Hij heeft welzeker een punt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben jij nou tegen Australië omdat wij zo geilen op Guus?
Just curious....
David Endt... meest dramatische verslaggever ooit, winnaar van de "Frank Kramer Wisselbokaal"quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef 456 het volgende:
Dat is eigenlijk de enige reden om hem op ned2 te laten staan. Mijn god, ik viel in slaap van 30seconden rtl7
kzag daar enkel japan aan de bal.
Als Brazilië het niet kan opbrengen om er tegen een land als Japan even een showwedstrijd van te maken, dan verdienen ze het zeker niet om wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:27 schreef Soul79 het volgende:
Zit net even Japan te kijken en die spelen Brazilië van de mat. Ze scoren alleen nog niet.
Dat die David Endt Cijfers en Letters gaat presenteren dan. Maar voetbal commentaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
David Endt... meest dramatische verslaggever ooit, winnaar van de "Frank Kramer Wisselbokaal"
Brazilie speelt al deze hele poule op reserve... daarom zou je ze bijna gunnen dat ze gigantisch op hun bek gaan.... vanaf de 8e finale staan die er echt wel ben ik bangquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:27 schreef Soul79 het volgende:
Zit net even Japan te kijken en die spelen Brazilië van de mat. Ze scoren alleen nog niet.
gewoon missenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:30 schreef Jane het volgende:
Australië moet echt gaan scoren. Kan niet anders!
Ik hoop op 7 gele kaarten voor Kroatiëquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik hoop op 4 - 0 voor Kroatie
prima, als guus maar naar huus gaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop op 7 gele kaarten voor Kroatië
Ik vind het een smerige ploeg, al valt het vandaag nog mee. Verder heb ik niets met of tegen Hiddink.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben jij nou tegen Australië omdat wij zo geilen op Guus?
Just curious....
zijn eerste wedstrijd floot hij geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Jane het volgende:
Die Poll heeft duidelijk ook torren in z'n hoofd.
Hoop niet dat Nederland die fluim nog een keer treft...
Tuurlijk wel, hij belet de tegenstander snel een vrije trap te kunnen laten nemen. Vooral omdat hij daarma de bal ook nog eens weggooit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Poll toch, daar geef je toch geen geel voor. Eerder andersom
Dan denk ik van bijna iedere arbiter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Jane het volgende:
Die Poll heeft duidelijk ook torren in z'n hoofd.
Hoop niet dat Nederland die fluim nog een keer treft...
Dat is wel cool inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:33 schreef Soul79 het volgende:
WOAH JAPAN SCOORT HAHA
Ik heb alleen hun 2e wedstrijd tegen Brazilië gezien en daar vond ik het ook wel meevallen. En ik bedoelde eigenlijk meer dat het gedweep van Nederlanders met Hiddink misschien irritant is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het een smerige ploeg, al valt het vandaag nog mee. Verder heb ik niets met of tegen Hiddink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |