De arbitrage is weer eens in vorm, zoals vrijwel elke wedstrijd...quote:
Dan zijn zijn aanbidders misschien terug op aarde, vooralsnog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij wordt me gewoon een beetje teveel opgehemeld soms.
Ze willen wat minder streng fluiten, gok ik. ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef Corksterr het volgende:
Krijgt hij géén penalty????
En terecht. Dit is absurdquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Hier gaat Jan Mulder vanavond over te keer.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Heero87 het volgende:
Ik hoop dat Australië op voorsprong komt, dat die lul van een Krancjar een lumineuze ingeving krijgt en Balaban inbrengt en dat die met een hattrick Kroatië verderbrengt.![]()
die heeft de pik van guus ook altijd in zijn mondquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Hier gaat Jan Mulder vanavond over te keer.
vrije trap er inquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Godver... eerste goal gemistwie, wat en hoe?
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die heeft de pik van guus ook altijd in zijn mond
ik bedoel eigenlijk:quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over
Die ageert al jaren tegen sdhirtje trekken en vasthouden. Daar gaat het om. Je opmerking slaat nergens op.
quote:
Voor mijn pool mogen ze er nog twee makenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
Graham Poll is omgekocht door de Kroatische mafia.
...of australischquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef Erasmusch het volgende:
Sterjovski klinkt heulemaal niet Kroatisch![]()
belachelijk inderdaad, terwijl hier de enige prijs op het spel staatquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Triest dat de NOS de enige is die het uitzend. Alsof Brazilie leuk is om naar te kijken.
Tenzij Japan met grote cijfers zou winnen geloof ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Australie heeft toch aan een gelijkspel genoeg
er vanuit gaande dat Japan niet wint wel jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Australie heeft toch aan een gelijkspel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |