quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik zat net even een stukje mee te kijken, maar k vind het wel zo iets belachelijksdie scheidsrechter doet nog meer dan de voetballers
![]()
Constant fout, gele kaart dit of dat
![]()
Ik ga slapen![]()
Geilquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is slim om dat ergens anders te doen ivm bewaking, maar daar rijden is wel gaaf ja.En uiteraard kunnen we dan eens afspreken.
![]()
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijdenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat nou ? ze doen het juist goed![]()
ze staan op dit moment met 3-0 voor op de USA
quote:
quote:
als het aan mij ligt welquote:
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met Ivoorkustquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef Makster het volgende:
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitStink scheidsrechters, ook 1 van de redenen dat ik zelf neit meer voetbal. Die gasten weten het serieus te verzieken
Motor wordt morgen gefixed denks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
Maarreuuh, ninja meet / potentiele stuntmeet, je motor deed 't toch niet goed dus je kunt naar geen van beide?
quote:
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het aan mij ligt welmaar moet even kijken of we dan ook kunnen
![]()
ik laat het nog wel even weten![]()
Ja,hij zat in een keer dicht(na 2 posts al).Wilde nog proberen iets zinnigs te melden,maar dat ging al niet meer.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
* Mercy_symbol vind dat een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met IvoorkustKunnen ze niet wat professioneler spelen
Zondagmiddag, zaterdagnacht nog een optredenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor wordt morgen gefixed denks.![]()
En ik ga alleen buurten bij de Ninja meet als er toch met Fok! wordt gereden, geen zin om te toeren met een grote groep![]()
[..]
[..]
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
wordt ie gelijk omgelegt met 45 kogels in zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |