nietus!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Je kon er toch niet meer posten
Wat zou Confucius van jouw redenatie vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Je kon er toch niet meer posten
Wat heb je gezongen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Ik heb overigens wel gezongen, maar had geen microfoon bij de hand![]()
Zet BC dan ook een rooie muts op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie ginds komt de stoomboot. Er is toch iemand jarig![]()
* FredvZ meldtquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef BlueCurl het volgende:
mag ik er iemand op attenderen dat de OP foutief is... link naar vorige topic is niet aangepast...
Hmm, dus je hebt hem niet meer? Dat is nou jammer, statieven zijn best wel handige dingen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef BlueCurl het volgende:
me nieuwe statief die ik gister gehad heb
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, dus je hebt hem niet meer? Dat is nou jammer, statieven zijn best wel handige dingen.
das waar...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:41 schreef devzero het volgende:
@fredz beter nu dan dat die riem ergens op de snelweg breekt
in de ijskast.. koud geserveerd is toch beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
das waar...feli mschol
![]()
waar is het bier?
nee. ik was zo moe en had vreselijk moeie voetjes en hoofdpijn dat ik geen zin had om er ff op uit te trekken. maar er zijn nog meer nachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Was wel beetje flauw, ja![]()
Heb je al een tijdsopname gemaakt met die autoos? Is meestal wel leuk om te doen![]()
dank u allen hartelijk..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteer Mschol
Ben zelf woensdag net jarig geweest23 geworden alweer
wel grappig... jij 23 ik 22 en mschol 21quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteer Mschol
Ben zelf woensdag net jarig geweest23 geworden alweer
Kwart eeuw klinkt leukerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
et was toch op naar de 30?? dan werd je toch plotseling 'oud' (magische grens enzo) ?
Eerst maar 25, niet te hard van stapel lopen hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
et was toch op naar de 30?? dan werd je toch plotseling 'oud' (magische grens enzo) ?
Ik zou eens beginnen met hitmanproquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef flugeltje het volgende:
Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar ik weet niet waar ik 'm anders kan stellen.
M'n moeder heeft volgens mij van alles op d'r pc staan wat er niet op thuishoort, ik ben druk bezig met de verwijdering van e.e.a., maar ik kom niet van een opstartpagina in IE af. Wat ik ook doe, hij blijft http://www.syssecuritysite.com/ geven zodra ik IE opstart. Daarnaast geeft hij dan ook direct een viruswaarschuwing en dat de PC onbeveiligd is en er van alles gedownload moet worden. iemand enig idee hoe dit op te lossen voor die klerePC hier zometeen uit het raam vliegt?
Met welke programma's ben je de 'zooi' aan het opruimen om het zo maar eens te zeggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef flugeltje het volgende:
Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar ik weet niet waar ik 'm anders kan stellen.
M'n moeder heeft volgens mij van alles op d'r pc staan wat er niet op thuishoort, ik ben druk bezig met de verwijdering van e.e.a., maar ik kom niet van een opstartpagina in IE af. Wat ik ook doe, hij blijft http://www.syssecuritysite.com/ geven zodra ik IE opstart. Daarnaast geeft hij dan ook direct een viruswaarschuwing en dat de PC onbeveiligd is en er van alles gedownload moet worden. iemand enig idee hoe dit op te lossen voor die klerePC hier zometeen uit het raam vliegt?
Die ben ik nu al voor de tweede keer aan het draaien. (eerste keer was gisteren) Maakt geen verschil helaas.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met hitmanpro
www.hitmanpro.nl
Kijken wat die weet te vinden en te verwijderen
twee keer heeft meestal ook geen zinquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die ben ik nu al voor de tweede keer aan het draaien. (eerste keer was gisteren) Maakt geen verschil helaas.
Ik sta op het punt van opgeven. Krijg het toch niet weg... Ben er nu al twee dagen mee bezig.
afin, loop ik volgende week onder een autoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst maar 25, niet te hard van stapel lopen he
aha okayquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwart eeuw klinkt leuker
en 30 heb ik geen last van. Nog een paar maandjes.
Ik ben inmiddels alweer thuis. De pagina heb ik weggekregen, maar nu opent ie IE met 'blank'... Ik krijg er ook geen andere pagina voor teruggezet. Ach ja, ze is nu van die irritante pagina af, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
twee keer heeft meestal ook geen zin
hijackthis downloaden en even draaien en de log hier posten
Misschien zien we wat.
Ik start altijd met blankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer thuis. De pagina heb ik weggekregen, maar nu opent ie IE met 'blank'... Ik krijg er ook geen andere pagina voor teruggezet. Ach ja, ze is nu van die irritante pagina af, dus dat scheelt al een hoop.
discriminatiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik start altijd met blank
blijkt dat de kabel door de muur gaat en ik em dus daar erghens moet afknippen (en zo eff naar de gamma moet voor stekkertjes+extra kabelquote:
moet je nog meer koffie ik blijf je gevenquote:
Ik moet er nu al van naar de wcquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
moet je nog meer koffie ik blijf je geven
lolquote:
Schoonmaken heb ik echt ff geen zin inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
lol
Ik ga ook eens in actie komen en ff dat huis gedoe doen een boodschappen etc...
Ja ik doe ff snel stofzuiger er door heen racen en dan afwassen.... Dan is het wel klaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Schoonmaken heb ik echt ff geen zin in
ik hou het bij boodschappen en in de zon boekje lezen denk ik
Boodschappe heb ik ook al gedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
lol
Ik ga ook eens in actie komen en ff dat huis gedoe doen een boodschappen etc...
Dat doe ik morgen wel, vandaag is er tijd om te shopperen enzo, en dat is morgen niet mogelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik doe ff snel stofzuiger er door heen racen en dan afwassen.... Dan is het wel klaar.
logipech?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
En ik heb opnieuw een webcam.
Van logipech, net zoals mijn toetsenbord
ik vind het ook zwaar ok.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
logipech?
ik zweer heilig erbij(webcam, TB, Muis, Gamepad)
perfect spulquote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef mschol het volgende:
logipech?
ik zweer heilig erbij(webcam, TB, Muis, Gamepad)
yepquote:
Ik ben ook zeer te spreken over het toetsenbord, heb me exvriendin er ook een toendertijd gegeven toen ik een pc voor d'r had geregeld..quote:
nee we vieren feest dan NL eruit ligt..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef FredvZ het volgende:
Nederland verliest van Portugal, DIG-SC is er na ruim 12 uur nog stil van.
firefox extensie zijn er voor geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey ik heb een vraagje, dit filmpje: Klik, deze kan ik niet opslaan
iemand hier een oplossing voor?
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
firefox extensie zijn er voor geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:35 schreef mschol het volgende:Lotr:Return of the king xtended Limited edition voor 11.94
nu hopen dattie nie op is bij bol
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:54 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft thuis al ruim 2 weken geen internet.![]()
Kut KPN.![]()
en waar ga je na spanje heen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:15 schreef devzero het volgende:
Jaweer terug uit NY. Nog even 1.5 dag werken en dan zaterdag naar spanje
![]()
En ik heb zo te zien, niets gemist hier
ah joh gaat toch niet vallen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef mschol het volgende:
hoe vaak denkt bak-ellende van kabinet te willen wisselen, tis al de 2de keer dat ut gevallen is
ut is al gevallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ah joh gaat toch niet vallen toch?
over een jaar weder verkiezingen!
Naar huis.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waar ga je na spanje heen?
kunnen we geen meet houden in spanje meteen btw?
wat dacht je van niet stemmen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef devzero het volgende:
Moet ik dan ook nog gaan uitzoeken hoe ik me als kiezer kan registeren![]()
quote:The page can not be displayed
Misschien mag je gewoon niet stemmenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:20 schreef devzero het volgende:
Tuurlijk ga ik wel stemmenAlleen moet ik een formulier downloaden van de buitenlandse zaken website en krijg ik
[..]
Ik bedacht me dat ik niet eens voor de 1ste kamer mag "kiezen" want ik woon niet in een provincie en dus geen provinciale staten verkiezingen voor mij
Onder de opties die je kan vinden in het menu Tools>Options>History.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe kan ik in FF de websiteadressen eruit halen? (in het balk waar je het adres intypt, deze onthoud hij dan)
rechtermuisklik op taakbalk en dan werkbalken -> taalbalkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef super-muffin het volgende:
Even snel een vraagje:
Hoe krijg je in Windows dat vakje rechts onder weer terug waar je je toetsenbord layout mee kan kiezen?
ja maar ben hierdoor niet van die school afquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:14 schreef devzero het volgende:
Zonde. Maar maak je verder niet druk want je bevind je in goed gezelschap. Ook hele slimme en succesvolle mensen hebben vroeger wel eens een jaar over moeten doen, in mijn geval was dat vwo 3
das indd helemaal bizar. nu eens kijken of me zonsondergang plaatjes nog een beetje tof zijn geworden of dat ik het nog een keer mag gan doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:16 schreef FredvZ het volgende:
Tja, toen mn vader een foto wilde maken van mn opa in het ziekenhuis bed was dat ook al een probleem... Ze waren bang dat we de foto gingen exploiteren
hehehe das indd ook wel leuk... maar ga nu eerst even slapen. inmiddels al bijna 2 uur... en zit volgens mij met een keelonsteking hieroquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:55 schreef devzero het volgende:
LeukNiet te veel autoos, maar voldoende voor een aantal "strepen".
Wat je ook kan doen is met licht schrijven. Je camera op een statief, zelf ontspanner en dan met een lampje iets "schrijven" in de lucht.
Een aparte kabel aanleggen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:01 schreef mschol het volgende:me tv signaal is echt om te uilen maar me radio kabel signaal is prima
damn...
en ik heb niet genoeg speling om nog wat kabel af te knippen
nou probleem is dat ik niet bij de bron v/d kabel kan komen (deze ligt in andere kamer, en wattie daar precies doet weet ik niet (lees: waar hij heen gaat)quote:
Dan is het signaal nog wel slechter he.. Je kan dan veel beter het uitzoeken en eventueel de kabel vervangen naar je kamer toe..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nou probleem is dat ik niet bij de bron v/d kabel kan komen (deze ligt in andere kamer, en wattie daar precies doet weet ik niet (lees: waar hij heen gaat)
ik koop denk ik gewoon een verlengstukje+extra kabel zou moeten kunnen werken
vervangen v/d kbel word wat lastig..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is het signaal nog wel slechter he.. Je kan dan veel beter het uitzoeken en eventueel de kabel vervangen naar je kamer toe..
Ik had het toen ik foto's ging maken van skaters hier. Er waren ook wat jongere kinderen bij, toen kwam de politie vragen waarom ik die foto's maakte en moest ik ook m'n ID geven enzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
sjonge jonge. wat een bekrompen angstig kutland is dit. wil ik gewoon als amateur beetje leuke foto's maken in de haven tijdens de zonsondergang... komt meteen de pooliesie...
sonja de terrorist hehe. neh mocht gewoon blijven hoor. moest enkel ff gegevens afgeven maar toch.
Dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuisklik op taakbalk en dan werkbalken -> taalbalk
de lucht is meer paarsachtig geweest. niet echt eens rood!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:06 schreef devzero het volgende:
Ik zou een derde van de onderkant afhalen, maar goed, wie ben ik. Je was volgens mij net te laat om dat mooie rode van de zonsondergang te krijgen. Verder leuk
Opzich zit er natuurlijk wel wat in, als je $mp3 koopt bij apple, en die op een andere speler wilt afspelen, gaat dat nu niet.. Door deze wet zou dat wel eens veel anders kunnen wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:26 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/768(...)ologie_te_delen.html![]()
K*T forum..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Opzich zit er natuurlijk wel wat in, als je $mp3 koopt bij apple, en die op een andere speler wilt afspelen, gaat dat nu niet.. Door deze wet zou dat wel eens veel anders kunnen worden
kheb enkel een ventilator sorryquote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef FredvZ het volgende:
Kan iemand de airco buiten aanzetten? Warm weer is leuk, maar dit is nu weer een beetje overdreven
hier binnen anderhalf uurquote:Op zondag 2 juli 2006 18:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook vol in de zon gezeten, gelukkig is 't nu weg vanaf mijn balkon..
Voordeel van dit weer; me was was binnen 4uur droog
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef FredvZ het volgende:
hm bekende situatie. Tot vorige zomer ook last van gehad. Nu zit ik in mn eigen flatje, scheelt wel weer een hoop warmte. Maar koel is het nog steeds nietHet balkon is ook geen optie. Mn vriendin opperde vanmiddag om op de ijzeren railing een eitje te bakken...
zodra die opkomt tussen 5 en 6 staat de zon hier in me kamer. maar hijs er nu net uit. maar kamer blijft rest van de dag en nacht warm...quote:Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef mschol het volgende:
dit weer is kut (zeker al je bedenkt dat de zon vanaf 9 uur ongveer op het dak staat te schijnen..)
en laat mijn kamer nou net op zolder zitten
+ 2 pc's die de heletijd aanstaan (in iedergeval 1)
is niet leuk...
ramen open wanneer de zon niet op mijn kant staat is me eigige optie en de ventilattor aan...
tuinslang dr opquote:Op maandag 3 juli 2006 15:38 schreef devzero het volgende:
Dan moet je toch maar eens gaan denken aan goede koeling
een schroefje in een coax kabel?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef mschol het volgende:
whahahaha LOL
wil net me kabel testen door em direct op me tv aan te sluiten kom ik een coax stekkertje zonder kabel gat tegen (dat gat waar normaal de kern van de kabel doorheen gaat en vast gezet wordt met een schroefje..)
zie devolgende foto:quote:
Ah duidelijk!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
zie devolgende foto:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/Picture 7.jpg
dat schjreofj zet het kabeltje vast in de stekker..
ik ben nogal csi gekquote:
ahhh dus je betaalt de besbetreffende fa in natura ?quote:
En waar zit ik danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
vraag ik me nog af.........
ZIt ik eigenlijk op de plek van Marty of van Jump?
Ze negeert je vraag, heb je het ook doorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh dus je betaalt de besbetreffende fa in natura ?
uhuquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze negeert je vraag, heb je het ook door![]()
Dat hangt ervanaf of je meer of minder dan 1 slotje per dag zetquote:Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
vraag ik me nog af.........
ZIt ik eigenlijk op de plek van Marty of van Jump?
BC bakt hele lekkere taarten en koekjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu...
ze is vast te druk met uitbetalen
dat is nieuwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
BC bakt hele lekkere taarten en koekjes.![]()
volgende meet is pas over paar weekjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu...
ze is vast te druk met uitbetalen
Voor het weer had ik beter thuis kunnen blijven, maar daar voor ben ik hier ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:12 schreef BlueCurl het volgende:
hoest in espana?
je vriendin zat toch ook gewoon bij je in tallahassee of hoe je dat ook schrijftquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor het weer had ik beter thuis kunnen blijven, maar daar voor ben ik hier ook niet![]()
tjah ach. ik vond het andere nieuws wel leuker... even een test raketje bij je "vijand" 500 km voor de kust neer laten komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef mschol het volgende:
ik vind het nog steeds idioot
het meest complexe apparaat dat de mens ooit heeft gemaakt (space shuttle) kan geveild worden door een stukkie schuimrubber
quote:Op donderdag 6 juli 2006 06:56 schreef BlueCurl het volgende:
hehe hijs indd erg leuk verzonnen! maar kan snappen dat je hem flauw vind hehe! maar toch is hij leuk!
ik hou ook niet zo van de warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm..
Geloof dat mijn router/modem niet zo van de warmte houdt
ik wacht nog steeds...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond regen heb ik gehoord, misschien koelt het dan wat af
Ik neem aan dat je mijn ex bedoeltquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je vriendin zat toch ook gewoon bij je in tallahassee of hoe je dat ook schrijft?
ik voelde spetters toen ik in een meer sprong tijdens de buitentraining van kung knoei hehe.quote:
aah i see... maar uh je bent wel lekker internationaal bezig he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn ex bedoeltNee, mijn vriendinnetje woont in La Linea in Spanje
ik mag aannemen dat de optische uitgang er niet voor niks op zitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:55 schreef CySt het volgende:
Ik heb even een korte vraag en vond het een beetje onnodig om een nieuw topic erover te openen. Mijn vraag past dan ook even niet in een van de andere topics.
Is het mogelijk om een 5.1 geluidskaart via de optische uitgang te verbinden met je home cinema versterker en zo 5.1 films/series/games te beluisteren in 5.1 op de home cinema set? Of kan dit alleen via de coaxiale verbinding (of hdmi).
Alvast bedankt!
Dat weet ik dus niet zeker. Of het dus een aansluiting is voor alleen hoge kwaliteit of ook voor 5.1 zoals met coaxiaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat de optische uitgang er niet voor niks op zit
(lees: het zou in theorie moeten werken, ik zelf heb er geen ervaring mee)
* pakt audiy 2 zs installtie boekjje erbij:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker. Of het dus een aansluiting is voor alleen hoge kwaliteit of ook voor 5.1 zoals met coaxiaal.
Bedankt voor de moeite, maar ze vermelden niet of er een optische uitgang is en of een optische in/uitgang op 5.1 aparte kanalen kan versturen zoals met coaxiaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
* pakt audiy 2 zs installtie boekjje erbij:
daar staat dat er digital een 5.1 uitgang is
zie url naar creative quickstart pdf
netlimiter?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Roönaän het volgende:
Oi.
Bestaan er netwerk monitor tools die kunnen bijhouden welk progje hoeveel data verstouwt? In linux zou je dan per pid monitoren, maar voor windows?
-r-
Beste programma daarvoor is DU Meterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Roönaän het volgende:
Oi.
Bestaan er netwerk monitor tools die kunnen bijhouden welk progje hoeveel data verstouwt? In linux zou je dan per pid monitoren, maar voor windows?
-r-
Oh, verkeerd gelezen. Dacht over het algemeen, niet per programma. My bad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan niet per programma bijhouden wat er wordt gedownload/upload
Omdat niemand wat nuttigs te melden heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel grappig, ik vermoed dat dit de enige topic is qua SC die langer dan een week nodig heeft om 300 posts te halen
Of er te weinig nerds echt op FOK! te vinden zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat niemand wat nuttigs te melden heeft
ik ben een siteje aan et bouwe voor me gewonnen webhost :quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is weer op vakantie hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 09:17 schreef SHERMAN het volgende:
Thuis dan wel geen internet, maar zit nu vanaf Zuid-Frankrijk te internetten. :p
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
Heerlijk weer hier.
Nog even lekker internetten, straks denk het zwembad in.
kmoe ook nog werkenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand ook een leuk programma waar je onweer/regen effecten kan maken? Heb paar jaar terug 1 gehad, kon je van alles aanzetten, harder en zachter maken enzo
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef FredvZ het volgende:
* FredvZ is ook hard z'n vakantie bij elkaar aan het werken...
Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!
doe nie zo moeilijk, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!
Nou, ik heb wel gewoon mijn laptop mee om af en toe wat te werken hoor (heb nog een hoop dingen te doen die ik gewoon met laptop kan doen). Ik kan het (voor mezelf) niet maken om 3 weken weg te gaan zonder iets te doenquote:
Heb je tenminste nog wat te doenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef mschol het volgende:
godver...
ze zijn hier bezig met ophangen van zonnescherm, is er 1 bezig met de stroom en vervolgens 2 pc's herstarten en stereo set uit, plof uit me speakerset..
tering zooi..
wel nice:
win2003 (server) die vraagt netjes waarom ie plotseling uitviel![]()
*wishlist
UPS voor server en voor normale pcMySQL vond het ABSOLUUT niet leuk
allerlei tabbelen corrupt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:02 schreef devzero het volgende:
Overigens vond mijn vriendinnetje het maar nerderig dat ik via secure shell bij mij thuis inlogde en daarna met telnet op mijn switch inlogde. Dat doet toch iedereen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:01 schreef devzero het volgende:
De vakantiedip heeft weer toegeslagen. Gelukkig wordt het binnenkort oktober en dan komt er weer even leven in de brouwerij voordat de vakantiedip weer toeslaat in november.
Mee eensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Is het erg als ik deze nog niet snap
same herequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Is het erg als ik deze nog niet snap
ja idd anders redden we nooit het topic dat een maand open isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef devzero het volgende:
Maar we hebben deze week alweer bijna een pagina van 50 berichten gepost, dus nu moet het maar weer even afgelopen zijn hoor!
Bijna een maand hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd anders redden we nooit het topic dat een maand open is
Verkoop ze aan je burenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef FredvZ het volgende:
ik moet trouwens nog van 20 flesjes bier af voordat ik wegga... Iemand interesse? Nú op te halen
Ik heb geen buren. Het hele portiek is inmiidels leeg (nog 3 maanden dan gaat de boel hier tegen de vlakte)quote:
Voor jou wel, reiskosten worden overigens niet vergoed...quote:
Gooi ze dan maar naar de vlakte in het portiekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb geen buren. Het hele portiek is inmiidels leeg (nog 3 maanden dan gaat de boel hier tegen de vlakte)
Hij wel weer hoorquote:Voor jou wel, reiskosten worden overigens niet vergoed...
Oh, ik had anders in ONZ een topic geopend met "Gratis bier" als TT ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb geen buren. Het hele portiek is inmiidels leeg (nog 3 maanden dan gaat de boel hier tegen de vlakte)
[..]
Voor jou wel, reiskosten worden overigens niet vergoed...
Belgenlogica hoor, nog een nachtje slapen en het is zondag!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef Jump het volgende:
Nog een nachtje slapen, en het is zaterdag ochtend
En op zondag een nachtje slapen en dan begint weer de werkweekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Belgenlogica hoor, nog een nachtje slapen en het is zondag!
Zolang je het maar niet over graancirkels hebt, zit je wel goed hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je moet altijd een beetje slijmen bij de "baas"
Graancirkels?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet over graancirkels hebt, zit je wel goed hoor
Ik moet ook binnen een aantal maandjes mijn servertje gaan vervangen, heb nu 2 pc's die draaien op win2k3, 1 voor mail, 1 voor FTP/torrents/irc etc, en dat wil ik gaan samenvoegen. De laatste server rook laatst een beetje raar als naar brandlucht, dus er zit wel wat prio aan. Daarnaast zit een harde schijf te tikken (ook al een aantal maanden maargoedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef mschol het volgende:
KUT![]()
hoorde me servr erg vreemde geluiden maken: een continue opspinnende harde schijf (alof iet telkens uit standby kwam)
wiundows gaf in event log dit aan:
"The driver detected a controller error"
ik ga nu op advies van MS dfe flatcable vervangen maar ik hoop echt dat er niet iets anders dood is.. *crossing fingers*
Ga niet zeggen dat je het hele "drama" met iteeer, xebro en yvonne in het zwart niet hebt gevolgdquote:
Veel verschillende raid combinaties zul je niet kunnen maken met 2 disksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel een config al opgezet (zie plaatje), maar vermoed niet dat deze helemaal oke is aangezien het als fileserver je beter een hardware-raidkaart kan gebruiken dan software, of verschilt het niet meer zo?
[afbeelding]
Niet echt, ik zit er nog niet zo lang, en om nou alle subfora in de gaten te houden gaat een beetje te verquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je het hele "drama" met iteeer, xebro en yvonne in het zwart niet hebt gevolgd
Ik wil sowieso eerst een systeem hebben die mijn huidige 2 systemen vervangt. Het hoeft niet een over-de-top machine worden dat constant wordt gebruikt; ik vermoed zelfs dat het 3/4 van een dag uit z'n neus staat te vreten aangezien ik dan toch slaap/werk etc.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel verschillende raid combinaties zul je niet kunnen maken met 2 disksDaar heb je geen raidkaart voor nodig
En waarom zo weinig geheugen? Kun je niet minimaal iets van 2Gb met CL3 ofzo er in doen?
Alleen de TTs zijn al vermakelijk (het ging trouwens om een topic in TRU over het bezoek van graancirkels wat oa door xebro was verbaggerd)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt, ik zit er nog niet zo lang, en om nou alle subfora in de gaten te houden gaat een beetje te ver
na wat tegen slagen (geen usb poorten meer -> PCI USB controller kopen, usb printer kabel te kort -> verlengsnoetje had ik nog en de stroom opnieuw aan leggen van wege teweinig stopcontacten)quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
Is het allemaal gelukt mschol?
Doe je voorzichtig 's nachtsquote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef BlueCurl het volgende:
nog 5 dagen en ik zit weer bij jump! whiehie laat het geroddel maar weer beginnenen sinds wanneer word er zo enorm veel ontopic gelult!?!?!
hmmz vandaar... d8 al de vorige keer.... maar nu weet ik dus de reden!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef Jump het volgende:
Ja hoor, er staat een muur tussen met drie gaten in
Oh, vieze spelletjes spelen he, oh oh ohquote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hmmz vandaar... d8 al de vorige keer.... maar nu weet ik dus de reden!!!
Netjesquote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef mschol het volgende:net mailtje ontvangen dat mschol.eu geregistreerd is, in 1 werkdag hangt ook de webhosting aan me domein
nu wil ik me allleen eens gaan verdiepen in DNS zodat ik mijn eigen server als Authorative DNS server op kan zetten voor mschol.eu na het gratis jaar (dan verander ik de name server wie em managed en dan kan ik echt met me domein gaan kuttenquote:
Je kan toch sowieso je domein beheren? Als je de wildcard naar *.mschol.eu zet en die naar je server verwijst, kan je gaan kutten zoveel je wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nu wil ik me allleen eens gaan verdiepen in DNS zodat ik mijn eigen server als Authorative DNS server op kan zetten voor mschol.eu na het gratis jaar (dan verander ik de name server wie em managed en dan kan ik echt met me domein gaan kutten
et probleem s dat (wat ik tot nu toe kan zien)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan toch sowieso je domein beheren? Als je de wildcard naar *.mschol.eu zet en die naar je server verwijst, kan je gaan kutten zoveel je wil
Ik zou argeweb vragen wat het verstandigste is.. Er moet wel een manier zijn vinnik dat je een subdomein naar je server thuis verwijst toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
et probleem s dat (wat ik tot nu toe kan zien)
als ik een subdomein aanmaak (wat volgens mij alleen kan via interface van argeweb) dattie dan aan een map in mijn website wordt gekoppekd
ik kan wel een andere name server (totaal 3 stuks) opgeven
opzich nu nog geen probleem omdat ik er nog niks mee doe,,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou argeweb vragen wat het verstandigste is.. Er moet wel een manier zijn vinnik dat je een subdomein naar je server thuis verwijst toch?
Daarnaast; vaak is het niet verstandig om zo maar nameservers te hernoemen. Ik zou er eerst maar voor zorgen dat 't inderdaad goed werkt, voordat je maar iets wijzigd. Je kan zo namelijk je domein (+ mail) down brengen
Die gekke belg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
Have fun Freddy!
Jump moet je taak maar overnemen denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |