nietus!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Je kon er toch niet meer posten
Wat zou Confucius van jouw redenatie vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wellus
Je kon er toch niet meer posten
Wat heb je gezongen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Ik heb overigens wel gezongen, maar had geen microfoon bij de hand![]()
Zet BC dan ook een rooie muts op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie ginds komt de stoomboot. Er is toch iemand jarig![]()
* FredvZ meldtquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef BlueCurl het volgende:
mag ik er iemand op attenderen dat de OP foutief is... link naar vorige topic is niet aangepast...
Hmm, dus je hebt hem niet meer? Dat is nou jammer, statieven zijn best wel handige dingen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef BlueCurl het volgende:
me nieuwe statief die ik gister gehad heb
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, dus je hebt hem niet meer? Dat is nou jammer, statieven zijn best wel handige dingen.
das waar...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:41 schreef devzero het volgende:
@fredz beter nu dan dat die riem ergens op de snelweg breekt
in de ijskast.. koud geserveerd is toch beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
das waar...feli mschol
![]()
waar is het bier?
nee. ik was zo moe en had vreselijk moeie voetjes en hoofdpijn dat ik geen zin had om er ff op uit te trekken. maar er zijn nog meer nachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Was wel beetje flauw, ja![]()
Heb je al een tijdsopname gemaakt met die autoos? Is meestal wel leuk om te doen![]()
dank u allen hartelijk..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteer Mschol
Ben zelf woensdag net jarig geweest23 geworden alweer
wel grappig... jij 23 ik 22 en mschol 21quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteer Mschol
Ben zelf woensdag net jarig geweest23 geworden alweer
Kwart eeuw klinkt leukerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
et was toch op naar de 30?? dan werd je toch plotseling 'oud' (magische grens enzo) ?
Eerst maar 25, niet te hard van stapel lopen hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
et was toch op naar de 30?? dan werd je toch plotseling 'oud' (magische grens enzo) ?
Ik zou eens beginnen met hitmanproquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef flugeltje het volgende:
Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar ik weet niet waar ik 'm anders kan stellen.
M'n moeder heeft volgens mij van alles op d'r pc staan wat er niet op thuishoort, ik ben druk bezig met de verwijdering van e.e.a., maar ik kom niet van een opstartpagina in IE af. Wat ik ook doe, hij blijft http://www.syssecuritysite.com/ geven zodra ik IE opstart. Daarnaast geeft hij dan ook direct een viruswaarschuwing en dat de PC onbeveiligd is en er van alles gedownload moet worden. iemand enig idee hoe dit op te lossen voor die klerePC hier zometeen uit het raam vliegt?
Met welke programma's ben je de 'zooi' aan het opruimen om het zo maar eens te zeggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef flugeltje het volgende:
Even een vraagje, ik heb al zitten zoeken maar ik weet niet waar ik 'm anders kan stellen.
M'n moeder heeft volgens mij van alles op d'r pc staan wat er niet op thuishoort, ik ben druk bezig met de verwijdering van e.e.a., maar ik kom niet van een opstartpagina in IE af. Wat ik ook doe, hij blijft http://www.syssecuritysite.com/ geven zodra ik IE opstart. Daarnaast geeft hij dan ook direct een viruswaarschuwing en dat de PC onbeveiligd is en er van alles gedownload moet worden. iemand enig idee hoe dit op te lossen voor die klerePC hier zometeen uit het raam vliegt?
Die ben ik nu al voor de tweede keer aan het draaien. (eerste keer was gisteren) Maakt geen verschil helaas.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met hitmanpro
www.hitmanpro.nl
Kijken wat die weet te vinden en te verwijderen
twee keer heeft meestal ook geen zinquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die ben ik nu al voor de tweede keer aan het draaien. (eerste keer was gisteren) Maakt geen verschil helaas.
Ik sta op het punt van opgeven. Krijg het toch niet weg... Ben er nu al twee dagen mee bezig.
afin, loop ik volgende week onder een autoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst maar 25, niet te hard van stapel lopen he
aha okayquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwart eeuw klinkt leuker
en 30 heb ik geen last van. Nog een paar maandjes.
Ik ben inmiddels alweer thuis. De pagina heb ik weggekregen, maar nu opent ie IE met 'blank'... Ik krijg er ook geen andere pagina voor teruggezet. Ach ja, ze is nu van die irritante pagina af, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
twee keer heeft meestal ook geen zin
hijackthis downloaden en even draaien en de log hier posten
Misschien zien we wat.
Ik start altijd met blankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer thuis. De pagina heb ik weggekregen, maar nu opent ie IE met 'blank'... Ik krijg er ook geen andere pagina voor teruggezet. Ach ja, ze is nu van die irritante pagina af, dus dat scheelt al een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |